Kerran nappasin vastasyntyneet 4 sujen pentua kiinni, vein kotia ja kaasutin hengiltä pihasaunassani,
Sujenpennut
13
60
Vastaukset
- Anonyymi
Ja siihen minä heräsin!
- Anonyymi
Ja päästin kissan ulos.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja päästin kissan ulos.
Tiesitkö että kissanpennut on vastasyntyneenä kommunisteja sitten vartuttuaan niilä aukeaa silmät ne eivät enää ole kommunisteja.
- Anonyymi
Kerran nappasin ahman pennun loukulla ja vein kotia lemmikiksi, Herra on nyt 6 vuotias pihan kingi
- Anonyymi
Ja minä nappasin ahvenen poikasen koukulla ja paistoin pannulla.
- Anonyymi
Minä otin ison susiuroksen kiinni, ja purin siltä kivekset tohjoks.
- Anonyymi
Ja annakonna otti jätkän roikaleen pubista ja puri siltä tohjoks.
- Anonyymi
Sudett ovat vakava ongelma, joka alkoi, kun vastuuttomat lemmikkieläinten omistajat päästivät niitä luontoon. Sen jälkeen sudet ovat syöneet lähes kaikki nisäkkäät . Hirvi, jänis, rusakko kannasta on vain 2–3 prosenttia jäljellä, sudet ovat syöneet kaiken, mitä seuraavaksi kin nyt on menossa pihakoirat
- Anonyymi
Sitte vuorossa lapset ja vanhukset....jottai syötävä susien.....vihreät ois joutilaita suenruuaksi
- Anonyymi
Juu Haapavetellä oli susi vienyt Lampaan autosta kaupan prkipaikalla,
ei oo tietoo oliko auto lukitu vai ei.
- Anonyymi
Kerran tapoin sujen ja möin nahkan mustassa pörssissä 2000 eurolla
- Anonyymi
Tykkään tappaa ihimisten kissoja ihan huvikseen
- Anonyymi
Oisit jättänyt yhen siitä olis voinu kasvattaa kunnon susikoiran.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389