Kuulin että koronatestiin pääsee vain jos on oireita? Pitääkö siis olla jo todella sairas ennen kuin testataan. Mistä siis voin tietää mikä on koronan oire jos ei testata, tässä taudissa kun on niin monenlaisia oireita. Olisi mielenkiintoista kuulla oikeasti minkälaisia oireita sairastuneilla on ollut.
Koronatestaus Karstulassa
5
663
Vastaukset
- Anonyymi
Satun tietämään sellasen asian ,et kaveri ei mennyt testii ei ollut minkäänlaisia pienimpiäkään oireita , jostain muusta syystä meni kuukausia myöhemmin ja huomattiin ,et olet sairastanut coronan tietämättään ,on immuuni sille. Mut muita pystyy tartuttamaan koko ajan -tietämättä - asiasta mitään . Eli käytännössä pitäisi kaikki periaatteessa testata,mikä lienee mahotonta ?? Se on ovela tauti !
- Anonyymi
Jos on oireita, soita päivystykseen. He kyllä ohjaavat testeihin tarvittaessa. Kyllä pienistäkin oireista testataan, juuri sen vuoksi ettei voi tietää, onko se koronaa vai flunssaa. Pieni nuha riityi omalla kohdallani testiin pääsyyn.
- Anonyymi
En päässyt keväällä testiin kun ei ollut kuumetta muut oireet oikeastaan olikin. Nyt luulen että olen todennäköisesti sairastanut koronan. Onko kukaan päässyt tuohon koronan vasta-ainetestiin täällä Saarikan alueella? Luulen että meitä koronan sairastaneita on enempi kuin mitä luvut antavat ymmärtää.
- Anonyymi
Siinäpä se pulma onkin, kun ei PIENINTÄKÄÄN OIRETTA ,miten pääset testiin ja kuitenkin satat sairastaa coronan ja tartuttaa ,aika mahoton yhtälö ,etkä tiedä sairastaneesi ja et olet voinut tartuttaa, siinäpä ongelmaa viisaammillekin immeisille, eli KAIKKI kansalaiset tän perusteellä pitäisi testata, eipä taida onnistua.!
- Anonyymi
Eipä kai sillä väliä tietää enää ootko sairastanu vai et. Oot tartuttanu sen minkä oot tai sitten et. Et kuitenkaan ole saanut sillä elinikäistä suojaa, joten rokotksiinkaan ei vaikuta. Sitten taas, vaikka kaikki tänään testattaisiin negatiivisiksi niin huomenna voivat olla jo positiivisia
Kaikki vaan noudattamaan turvaohjeita edelleenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145895Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324007- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182966Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2502017Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881984- 1421771
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421743Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881549