Hierojalla tapahtunutta

Anonyymi

Tapahtui vuosia sitten, harrastellessani erilaisia urheilulajeja, kävin usein myös hierotuttamassa koko vartalosta jäykkyyksiä pois.
Olin löytänyt uuden hierontapaikan, en ollut siellä ennen käynytkään.
Hierojani oli vähän vanhempaa ikäpolvea. Iloitsin heti hänet nähdessäni, sillä tiedän kokemuksesta että mitä vanhempi hieroja sen ammattitaitoisempi hän on.
Tervetuliaiset juteltiin, hänellä ei ollut kiire. Olin ilmeisesti iltapäivän viimeinen asiakas, kun oli tullut kaksi peruutusta lähes samaan aikaan.
Kerroin toiveistani miten hierotaan, sanoin että olen asiakkaana jo vanha konkari, ja mielelläni vaihdan hierojaa silloin tällöin, koska jokaisella on oma tyylinsä ja uudet kokemukset ovat aina tervetulleita.
Hän oli nimeltään Marjatta. Voitko antaa minulle öljyhierontaa kaksi tuntia. Lihasjäykkyys pitää saada palautumaan ilman kipua.
Hän vastasi että ei hän tee sellaisia hierontoja, ne eivät ole hänen alaansa. Pyysin niin kauniisti kuin osasin, että jos ei ole asiakkaitakaan enää tulossa niin miksei yritettäisi. Otin öljypullon esiin ja ison pyyhkeen, jotka olivat kassissani. Minulla oli jopa paperinen suojapeite laveria varten.
No olkoon menneeksi, Marjatta sanoi. Kun on pelit ja vehkeetkin valmiina. Selvä homma, vaatteita pois ja minä lukitsen oven sillä aikaa. Olin hyvilläni.
Riisuuduin, ja kieltaisin pyyheliinan vyötäisille, asetin paperisuojan laverille ja kävin vatsalleni makuulle. Marjatta tuli, läiskäisi minua pakaralle, ja sanoi että oikeastaan tämä on vaihteen vuoksi ihan hyvä juttu.
Sanoin juuri käyneeni uimahallin saunassa rentoutumassa, ja olin peseytynyt. Hyvä niin.
Hän aloitti, levitti hyväntuoksuista öljyä selkääni ja alkoi liukuva hieronta. Juttelimme kaikenlaista mukavaa, oli mukava jutella, kun aikuisemmat ihmiset voivat puhua vapautuneesti lähes mistä tahansa. Kaikki oli jo nähty ja koettu.
Sanoin että älä välitä jos nukahdan. Anna minun nukkua. Hieronta on niin hyvää että menee ihan silmät kiinni.
Ole hyvä vaan hän sanoi. Hetken päästä torkahdin. Olin aivan tiedottomassa nautinnon tilassa, en reagoinut mihinkään kunnes hän taputti selkääni, käänny ympäri. Tein työtä käskettyä. Käännyin selälleni. Hän aloitti rintakehästä, vatsasta käsivarsista. Olin silmät kiinni ja nautiskelin. Sanoinkin Marjatalle, että onnellinen se mies jolla on tällainen hieroja vaimona. Hän sanoi että turha luulo, ukkonsa ei ole milloinkaan tyytyväinen mihinkään. Aina pois kotoa, istuu kahviloissa päivät pitkät juoruilemassa ystäviensä kanssa, niinkuin eläkeläiset usein tekee.
Katsoin häntä kun hän hieroi, katseeni kiinnittyi ensi kertaa hänen suuriin rintoihinsa. Ne olivat houkuttelevan näköiset. Hän huomasi että katson niitä, ja hymyili. Ei sanonut mitään enkä sanonut minäkään.
Kun sääret ja pohkeet oli hierottu, hän nosti pyyhettä ylemmäs napaa kohti ettei se öljyyntyisi, kun hän hieroo reidet.
Oi anteeksi, hän sanoi vaivaantuneen näköisenä. En tiennyt että olet alasti siellä pyyhkeen alla.
Mitäpä tuosta.

10

3297

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kohta jatkuu, luulen. Syön ensin.

    • Anonyymi

      Katsin hänen kasvojaan. Marjatan posket punottivat. Hän oli ilmeisen yllättynyt nähtyään vehkeeni vahingossa. Olin kuin ei mitään ilisi tapahtunut.
      Hän sanoi, että pitäisi siirtää pyyhettä ylemmäs että saisi hierottua reidet ja nivuset kunnolla.
      En ujostele, nosta pois vaan. Älä sinäkään. Olen ollut hierojalla ennenkin. Hän nosti varovasti, jätti kuitenkin mytyn mulkkuni päälle suojaksi, mutta asetteli sitä tarkoituksella vähän turhan pitkään. Oli selvää että tarkoitusta oli.
      Hän hieroi läheltä nivusia, kämmen pyyhki silloin tällöin kiveksiä, tunsin kämmenen lämmön joten tiesin että ne olivat nyt esillä.
      Makasin silmät kiinni, olin kuin en reagoisi mihinkään. Hengitin syvään kuin olisin torkahtanut. Se kannatti.
      Hetken päästä tunsin miten pyhkeen alle tuli ilmaa, hän kohotti pyyhettä katsoakseen mulkkuani. Se oli jo alkanut jäykistymään. Olin kuin en huomaisi mitään.
      Marjatta keskitti nyt hieromiseen aivan intiimialueen vierestä. Nyt tuli hipaisuja toinen toisensa perään.
      Pian kulli olikin pitkin pituuttaan, osoittaen kohti napaani kuin keskipäivän isoviisari.

      • Anonyymi

        Haluttais tietää, miten jatkui


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluttais tietää, miten jatkui

        Haluttaisi minuakin.


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2793
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2370
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2150
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1934
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1786
    6. 141
      1762
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1757
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1716
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1501
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe