Kyllä se valoisaksi muutuu.

Anonyymi

Hyvää talvipäivänseisausta, kevääseen mennään.

=DW=

58

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvä huomio. Kiitos siitä!

      • Anonyymi

        Myönteinen suhtautuminen on o.k.


    • Anonyymi

      Kiva iloinen aloitus. Kuuntelin tunnin sängyssä Akeksis Kiven Seitsemää veljestä. Jumppasin samalla, venyttelin. Tässä kahvin lomassa on niin valoisa olo. Ei näin hyvä ollut moneen päivään. Vaikka sataa, eikä elämä muuten ole yhtään sen paremmin tai huonommi kuin edellisinä päivinä.
      Toivon ettei kukaan ärsyynny. Siivosin eilen yhden sopen ja sieltä löytyi uskovaisen työkaverin minulle antama raamatunlause 10 vuotta sitten, silloin oli minulla huonohko hetki.
      Sefannja 3:17
      Herra, sinun Jumalasi on keskelläsi. Hän on pelastava sankari. Hän iloitsee sinusta suuresti, hän tyynnyttää sinut rakkaudessaan, riemuiten hän sinusta riemuitsee.

      • Anonyymi

        No, mitä Aleksis Kivi olisi sanonut tuohon raamatunlauseeseen?
        "Niin heilahti Jussin pussit".
        Vai jotakin muuta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, mitä Aleksis Kivi olisi sanonut tuohon raamatunlauseeseen?
        "Niin heilahti Jussin pussit".
        Vai jotakin muuta?

        Veljekset puhuvat myös uskonnosta mutta eiköhän heidän voimansa tule hauksista ja ryypystä. Nyt menen kohdassa, jossa eivät ole vielä päässeet vihaisten härkien ympäröimältä kiveltä. Neljättä päivää jo nälkäisinä viruneet, riitaakin tuli. Se siis makuuhuoneen vanhanaikaisesta cd-laitteesta.
        Nyt siivoillessa kuuntelen Antti Holman lukemaa Hotakaisen Tarinaa. Kerrassaan vallatonta tekstiä. Miten ihmiset maksavat huuhaayritykselle siitä, että joku opettaa heidät mm. hengittämään, liikkumaan, syömään ja olemaan syömättä. Latasin juuri kirjaston ilmaisen e-kirja-ohjelman ja tämä on ensimmäinen kokeilu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Veljekset puhuvat myös uskonnosta mutta eiköhän heidän voimansa tule hauksista ja ryypystä. Nyt menen kohdassa, jossa eivät ole vielä päässeet vihaisten härkien ympäröimältä kiveltä. Neljättä päivää jo nälkäisinä viruneet, riitaakin tuli. Se siis makuuhuoneen vanhanaikaisesta cd-laitteesta.
        Nyt siivoillessa kuuntelen Antti Holman lukemaa Hotakaisen Tarinaa. Kerrassaan vallatonta tekstiä. Miten ihmiset maksavat huuhaayritykselle siitä, että joku opettaa heidät mm. hengittämään, liikkumaan, syömään ja olemaan syömättä. Latasin juuri kirjaston ilmaisen e-kirja-ohjelman ja tämä on ensimmäinen kokeilu.

        Se on kai vähän kuin Pekka Lipposen ja Kalle-Kustaa Korkin seikkailuita kuuntelisi.


    • Anonyymi

      Täälä on nyt päivän pituus 4 tuntia 40 minuuttia.
      Tätä oonkin oottanut, että päivä alkaisi keikahtamaan sille mallille,
      että joka päivä päivä pitenisi muutamalla minuutilla.
      Hiton ihanaa, kun valoisuus alkaa pilkistelemään.
      Täällä ei ole tipan lirua lunta missään. Maa on mustana.
      Kaik´on niin synkkää....

      Hyvää talvipäivänseisausta vaan sinnekin.
      Heikunkeikku

      • Anonyymi

        Viisi tuntia kolme minuuttia.
        Loppiaisena kannattaa kysellä kavereilta, oletteko huomanneet päivän pidentyneen.


      • Anonyymi

        Minulla on vuorokauden pituus 24 h sitä erikseen lajittelematta osiin. Koska en elä rytmeissä.
        Joku vuorokausi on täysin pimeää kun olen saattanut nukkua valoisat hetket. Kesällä se ei onnistu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viisi tuntia kolme minuuttia.
        Loppiaisena kannattaa kysellä kavereilta, oletteko huomanneet päivän pidentyneen.

        Viis tuntia kolme minuuttia on huomattavasti parempi, kuin mun neljä ja nelkyt.
        Minussa on se vika, että alan HETI ja OITIS oottelemaan päivän pitenemistä, kun se keikahtaa silleen että nyt se alkaa.
        Odottavan aika käy pitkäksi. Se on näin. Totuus jees.
        Kaikissa muissa asioissa olen maltillinen, jaksan ootella, jaksan ymmärtää, jaksan hmmm ... jaksan kaikkea...
        Paitsi päivän pitenemistä. Oh oi. Vaikka olen hyvin järkevä tyyppi ja ymmärrän asiat, niin jostain kumman syystä tuo kaikki ei riitä ymmärtämään sitä, että pitäisi olla maltillinen kevään tulon suhteen. Tuo kevät on minulle vaan NIIN suuri innoitus, että olen poissa tolaltani, suorastaan.
        Olen nyt kuitenkin innokas, koska päivä alkaa nyt pitenemään. Nyt tässä hetkellä olen vielä maltillinen.
        Kohta alan purskahtelemaan, alan pirskahtelemaan ja hiton paljon inspiroituneita ajatuksia tulee mieleen. Kaikki terassin suunnittelut ja kaikkee... Mun kädet osaavat jopa pensseleihinkin helposti tarttua, jos se hinku tulee, että väsäsenkö taulun häh :)

        Nauttikaamme tulevasta keväästä. Ja kesästä.
        Ei olla huomaavinanne tätä pimeyttä. Ei suostuta eihän :)

        Heikunkeikku


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viis tuntia kolme minuuttia on huomattavasti parempi, kuin mun neljä ja nelkyt.
        Minussa on se vika, että alan HETI ja OITIS oottelemaan päivän pitenemistä, kun se keikahtaa silleen että nyt se alkaa.
        Odottavan aika käy pitkäksi. Se on näin. Totuus jees.
        Kaikissa muissa asioissa olen maltillinen, jaksan ootella, jaksan ymmärtää, jaksan hmmm ... jaksan kaikkea...
        Paitsi päivän pitenemistä. Oh oi. Vaikka olen hyvin järkevä tyyppi ja ymmärrän asiat, niin jostain kumman syystä tuo kaikki ei riitä ymmärtämään sitä, että pitäisi olla maltillinen kevään tulon suhteen. Tuo kevät on minulle vaan NIIN suuri innoitus, että olen poissa tolaltani, suorastaan.
        Olen nyt kuitenkin innokas, koska päivä alkaa nyt pitenemään. Nyt tässä hetkellä olen vielä maltillinen.
        Kohta alan purskahtelemaan, alan pirskahtelemaan ja hiton paljon inspiroituneita ajatuksia tulee mieleen. Kaikki terassin suunnittelut ja kaikkee... Mun kädet osaavat jopa pensseleihinkin helposti tarttua, jos se hinku tulee, että väsäsenkö taulun häh :)

        Nauttikaamme tulevasta keväästä. Ja kesästä.
        Ei olla huomaavinanne tätä pimeyttä. Ei suostuta eihän :)

        Heikunkeikku

        Totta, ei kannata ottaa pimeyttä liian negatiiviseen sävyyn.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viisi tuntia kolme minuuttia.
        Loppiaisena kannattaa kysellä kavereilta, oletteko huomanneet päivän pidentyneen.

        Loppiaisena moni on jo huomannut asian.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Loppiaisena moni on jo huomannut asian.

        Sitten on reipas mieli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten on reipas mieli.

        On mulla reipas mieli lähes useimmiten, ehkä.


    • Anonyymi

      Kiitos samoin itsellesi, valoisampia aikoja ootellessa!

      • Anonyymi

        Nyt on aika pimeetä, mutta hyvä kesäkeli fillaroida.
        Hieman tihuutti.
        Jotenkin tieto, että kylläpä päivät kohta taas pitenevät, tuntuu helpottavalta.
        Valo vaikuttaa minuun.
        Lumi korvaisi sitä, mut njiet, ei missään.
        Beng


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt on aika pimeetä, mutta hyvä kesäkeli fillaroida.
        Hieman tihuutti.
        Jotenkin tieto, että kylläpä päivät kohta taas pitenevät, tuntuu helpottavalta.
        Valo vaikuttaa minuun.
        Lumi korvaisi sitä, mut njiet, ei missään.
        Beng

        Tule tänne itä-suomeen. Täällä on lunta. Ainakin jouluna.
        Päivän vesisade on verottanut lumikuormaa. Mutta ehkä korvautuu ensi yönä.
        Ja on todella luvattu jouluksikin, valkeaa. Muuten ei ole lupa laulaa "taas valkeata joulua".
        Etelä-Suomalaisille pitäisi sanoittaa uusi joulubiisi.
        * Taas tummahkoa Joulua
        keskellä suuren pimeyden * jne


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tule tänne itä-suomeen. Täällä on lunta. Ainakin jouluna.
        Päivän vesisade on verottanut lumikuormaa. Mutta ehkä korvautuu ensi yönä.
        Ja on todella luvattu jouluksikin, valkeaa. Muuten ei ole lupa laulaa "taas valkeata joulua".
        Etelä-Suomalaisille pitäisi sanoittaa uusi joulubiisi.
        * Taas tummahkoa Joulua
        keskellä suuren pimeyden * jne

        joo ja kilisee kilisee kulkuset alla kumien, vai mitenkä se nyt oli
        nj


      • Anonyymi kirjoitti:

        joo ja kilisee kilisee kulkuset alla kumien, vai mitenkä se nyt oli
        nj

        Ei saa pelleillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt on aika pimeetä, mutta hyvä kesäkeli fillaroida.
        Hieman tihuutti.
        Jotenkin tieto, että kylläpä päivät kohta taas pitenevät, tuntuu helpottavalta.
        Valo vaikuttaa minuun.
        Lumi korvaisi sitä, mut njiet, ei missään.
        Beng

        Onko fillarissa valo?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko fillarissa valo?

        Ei tietenkään. Etu valo on kaapin päällä. Takana on kissansilmä, siis ei poliisin vaatimaa patterivaloa. Sijoitan menoni tuohon 'valoisimpaan' aikaan. Jos autoilija ei minua näe, mitä hän tekee liikenteessä. Keskityn siihen, ettei tarvitse pompata pyörältä kesken matkan. Eilenkin yhtäjaksoisesti kaupalta kotio. Hame ja korkonilkkurit, tiukkaa teki.
        Beng


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tietenkään. Etu valo on kaapin päällä. Takana on kissansilmä, siis ei poliisin vaatimaa patterivaloa. Sijoitan menoni tuohon 'valoisimpaan' aikaan. Jos autoilija ei minua näe, mitä hän tekee liikenteessä. Keskityn siihen, ettei tarvitse pompata pyörältä kesken matkan. Eilenkin yhtäjaksoisesti kaupalta kotio. Hame ja korkonilkkurit, tiukkaa teki.
        Beng

        Ehkä puolenpäivän aikoihin pärjää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä puolenpäivän aikoihin pärjää.

        Juuri ja juuri.
        Minulla on vaikutelma, että on pipo silmillä melkein koko päivän.
        Pitää kuvitella itsens kevääseen.
        Kohta punertavat koivut, kohta titityyt, kohta mustis soittaa huiluserenaadin.
        Beng


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juuri ja juuri.
        Minulla on vaikutelma, että on pipo silmillä melkein koko päivän.
        Pitää kuvitella itsens kevääseen.
        Kohta punertavat koivut, kohta titityyt, kohta mustis soittaa huiluserenaadin.
        Beng

        Kevätmaisemia ja kesämaisemia näkyy joulukuussakin youtube-matkailuvideoissa.


      • Anonyymi
        Jälkkäri-istuja kirjoitti:

        Kevätmaisemia ja kesämaisemia näkyy joulukuussakin youtube-matkailuvideoissa.

        Tuossa voisi olla myös itua.
        Täällä lunta yuli, muuttui sohjoksi, mutta pikkasen valokoisuutta enemmän.
        Beng
        Katsoin joitakin päiviä sitten Mestari Cheng. Olipa mukava elokuva pitkästä aikaa.
        Ja shit siinä oli kesää, paljon kesää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa voisi olla myös itua.
        Täällä lunta yuli, muuttui sohjoksi, mutta pikkasen valokoisuutta enemmän.
        Beng
        Katsoin joitakin päiviä sitten Mestari Cheng. Olipa mukava elokuva pitkästä aikaa.
        Ja shit siinä oli kesää, paljon kesää.

        Kesämaisemia näkee mm. kesäisistä saaristokuvista youtubessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kesämaisemia näkee mm. kesäisistä saaristokuvista youtubessa.

        Paljon valtavasti on vaihtoehtoja.


      • Anonyymi
        Jälkkäri-istuja kirjoitti:

        Ei saa pelleillä.

        Pieni pelleily virkistää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pieni pelleily virkistää.

        Pelleily virkistää pelleilijää itseään. Tosin joskus myös kuuntelijoita.


    • Anonyymi

      Tammikuun 26 pv arska pilkisti klo15,30 horisontin takaa eka kerran,
      joskus silloin kun olin vielä töissä
      nj

      • Anonyymi

        Suomessa ei ole yhtään paikkaa jossa auringonnousu tapahtuisi iltapäivällä varsinkaan noin myöhäiseen kellonaikaan.
        Esim. Utsjoella tänä talvena 26.1 eli 26.1.2021 auringon nousu- ja laskuajat ovat noin klo 10:35 ja 14.15.
        Eli olet ollut hommissa ihan jossain muualla maailmalla!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomessa ei ole yhtään paikkaa jossa auringonnousu tapahtuisi iltapäivällä varsinkaan noin myöhäiseen kellonaikaan.
        Esim. Utsjoella tänä talvena 26.1 eli 26.1.2021 auringon nousu- ja laskuajat ovat noin klo 10:35 ja 14.15.
        Eli olet ollut hommissa ihan jossain muualla maailmalla!

        Itse asiassa maailmalla missään ei aurinko nouse paikallista aikaa iltapäivällä klo 15 tms.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomessa ei ole yhtään paikkaa jossa auringonnousu tapahtuisi iltapäivällä varsinkaan noin myöhäiseen kellonaikaan.
        Esim. Utsjoella tänä talvena 26.1 eli 26.1.2021 auringon nousu- ja laskuajat ovat noin klo 10:35 ja 14.15.
        Eli olet ollut hommissa ihan jossain muualla maailmalla!

        tarkoitin auringon laskua, aurinko pilkisti vielä 15, 30 horisontissa 26, 1
        njj


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tarkoitin auringon laskua, aurinko pilkisti vielä 15, 30 horisontissa 26, 1
        njj

        26 ,1 se laskee täälä 15.56


    • Valoisuus olisi hyvä asia, vaan omalla parvekkeella, parvekekahvia nauttiessani, ei pimeys haittaa, koska osaan kulkea omalla parvekkeellani pimeässäkin. Tänäänkin parvekekahvittelu. Suosittelen teillekin !

      • Anonyymi

        Kuulostaa tunnelmalliselta tuo parvekekahvittelu.
        Tänään olikin todella pimeä päivä täällä rannikon helmassa. Sataa tihutti, kun tein pienen happihyppelyn.
        Nyt vain odottelemaan sitä aurinkoa ja päivän pitenemistä. Kyllä se siitä taas....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa tunnelmalliselta tuo parvekekahvittelu.
        Tänään olikin todella pimeä päivä täällä rannikon helmassa. Sataa tihutti, kun tein pienen happihyppelyn.
        Nyt vain odottelemaan sitä aurinkoa ja päivän pitenemistä. Kyllä se siitä taas....

        No mutta lähestytään aikaa jolloin maa on kiertoradallaan lähimpänä aurinkoa, se taitaa olla siinä Tammikuun noin 10 pv aikoihin. Suurimmillaan etäisyys on Heinäkuussa. Maapallon rata ei ole aivan täydellinen ympyrä ja koska rata ei myöskään sijoita aurinkoa täsmälleen keskipisteeseensä, nuo kauimpana ja lähimpänä olemiset sattuvat vain kerran per vuosi. Eiks vaan olekin jännää että meillä on keskikesä just silloin kun olemme etäisimmällä kohtaa auringosta ja päinvastoin, kuin se näin voi olla?


      • Anonyymi

        Parvekekahvilla onhan Jälkkäri-istuja lämpimiin vaatteisiin pukeutunut?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Parvekekahvilla onhan Jälkkäri-istuja lämpimiin vaatteisiin pukeutunut?

        Aivan varmasti osaan pukeutua lämpimästi.


    • Anonyymi

      Päivä on jo 2 minuuttia pidempi kuin lyhimmillään.
      Kyllä se siitä.

      • Anonyymi

        Elikkä tässähän ollaan jo kevään puolella.
        Alkaisi vaan lumet sulaa ja pääsisi istuttamaan perunata.
        Heiluttamaan vappuhuiskaa, sitä ennen maalaamaan munia siniseksi. Ja keltaiseksi.


      • Anonyymi

        Nyt 9.1. vielä pitempi päivä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt 9.1. vielä pitempi päivä.

        Kyllä muuten huomasi eilen töistä kotiin ajellessa kello 16 jälkeen, vaikka olikin pilvistä, että iltapäivän luonnonvaloisa aika oli pidentynyt.
        Hytinäx1


    • Anonyymi

      2 minuuttia.
      Eilen kun katsoin päivän pituustietoja ja havaitsin, että ooh nyh on yks minuutti päivä pidentynyt, siis eilen tämä tapahtui, niin kahvikupposen ääressä parvekkeella oikein huokaisin, niin syvään kun vain voi, kunnes on pakko syväisyydestä pinnalle putkahtaa, niin silloin sen syvän huokauksen jälkeen, silloin kun kattelin taivaalle joka oli niin sysimattainen ku ikänä, niin kuitenkin tietoisuuteni päivän pidennyksestä sai silmäni näkemään, ja tää on totta kyllä, pienoisen tuulahduksen keväästä. Huh, jos edellisen virkkeen olisin ääneen sanonut, niin oisko henki riittänyt. Niin oli pitkä se :) Tunne oli niin syvä, että nyt en löydä sanoja niitä kuvaamaan.
      Tänään pidennystä on tapahtunut kaks minuuttia. Hei tää tuntuu yhtä ilahduttavalta, kuin sääksien muninta. Munien kuoreutumiset, putkahtelut. Oi.
      Huomenna on kaiketi kolme minuuttia, mut jos on kaks eli neljä, niin hei halloota halloota.
      Olen siis innoituksen odotuksessa kera jo innoituksen harso niskassa.
      Tänään, täällä, on päivän pituus 4t 42 minuuttia. Ei paha täs vaiheessa häh.

      Heikunkeikku

    • Anonyymi

      Naisystäväni vetäytyi koronatauolle jo ennen joulua. Ehkä sen vuoksi minulla oli aamulla tapaninpäivän seisokki, mutta se meni ohi. Toivotaan, että kevät tulee ennen kuin kuolema.

      • Anonyymi

        Teemalta alkoi puutarhakausi.
        Mukavaa, että ohjelma on ennen puutarhakautta, toisin kun joskus, kun kesä meni jo.
        Nyt voi mieyiskellä, mitä keksisi tulevalle keväälle ja kesälle.
        Beng
        Kaunis ilma tänään.


    • Anonyymi

      On jo muuttunut, valoisammaksi kun lumi tuli ! Kohta ollaan helmikuulla.
      Oli kiva löytää valoisa aloitus !

    • Anonyymi

      Luminen maisema piristää mieltä.

      • Anonyymi

        Oikea talvi tuntuu aidolta talvelta, kuten talvet ennenvanhaan olivat.


    • Anonyymi

      Samoin sinulle. Yllätyin miten "vaarallinen virus karkaa lapissa 2017" eli IVALO-sarja, osasi jo silloin ennakoida mitä meille tulee tapahtumaan.

      • Anonyymi

        Kommentoin vielä: Koukuttava ja uskottava tarina, vaikka korononasta ei vielä silloin ollut tietoakaan. Kuustoselle 10


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kommentoin vielä: Koukuttava ja uskottava tarina, vaikka korononasta ei vielä silloin ollut tietoakaan. Kuustoselle 10

        20 maahan menossa, ei voi olla huono.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        20 maahan menossa, ei voi olla huono.

        Ensimmäinen osan perusteella vaikuttaa katsottavalta sarjalta tuo Ivalo.
        Kuustonen ja Kataja ihan mukava poliisipari.
        Beng
        Muistan sellaisen laulun:"Lumen valkea vaippa meille jouluksi saa..."
        Tulipa se viiveellä, jälkitoimituksena, mutta antaa valoa tähän vuodenaikaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        20 maahan menossa, ei voi olla huono.

        Kuustonen nappaa pystin, loistavasta suorituksesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuustonen nappaa pystin, loistavasta suorituksesta.

        HöpöHöpö. Pystit menee Hirviniemelle, Duutsoneille, Katajalle, Pimiälle ja loput JWG.lle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        HöpöHöpö. Pystit menee Hirviniemelle, Duutsoneille, Katajalle, Pimiälle ja loput JWG.lle

        Naapuri kertoi, että hän on nähnyt maksukanavalta koko elokuvan.
        Nyt se tulee pätkissä, mikä on tavallaan valitettavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kommentoin vielä: Koukuttava ja uskottava tarina, vaikka korononasta ei vielä silloin ollut tietoakaan. Kuustoselle 10

        Meinaatko, että sitä on oikein manattu tänne? - Nm. Ei pitäisi ennustella


    • Kun on valoisa mieli, niin elämä on ihan kivaa. Valkoinen lumimaisema piristää mieltä vielä hienommin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      141
      2052
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1928
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1868
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1680
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1478
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1170
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1147
    Aihe