Vieremän leipomon uusi myyjä

Anonyymi

Mistä on löytynyt uusi myyjä Vieremän Leipomon myymälään?Voisiko hänelle opettaa edes jonkinlaisia käytöstapoja ja kohteliaisuutta,myymälässänne ei käy kohta kukaan,kyseinen asiakaspalvelija kartoittaa taatusti viimeisetkin kävijät.

15

779

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lisäten edelliseen siis KARKOITTAA

      • Anonyymi

        Totta turiset!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta turiset!

        Totta tuhnauttelet!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta tuhnauttelet!

        Totta turauttelet.


    • Anonyymi

      Eikö se anna maestoo leivonnaesista.

      • Anonyymi

        Tässä ei ole niinkään maistamisesta kyse vaan ASIAKASPALVELUSTA,se hymy ja kohteliaisuus ei paljon vaadi vaivannäköä,mutta kyseisellä tyttösellä on naama kuin sillä kuululla norsun v....lla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä ei ole niinkään maistamisesta kyse vaan ASIAKASPALVELUSTA,se hymy ja kohteliaisuus ei paljon vaadi vaivannäköä,mutta kyseisellä tyttösellä on naama kuin sillä kuululla norsun v....lla.

        Ei ole pariin viime kertaan mitä olen käynyt näkynyt sitä tyttöstä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole pariin viime kertaan mitä olen käynyt näkynyt sitä tyttöstä!

        Mukava kuulla että ei ole näkynyt,monelta taholta on kuulunut että kyseistä myyjää näytti ärsyttävän kaikki asiakkaat,jotka tuli ovesta sisään,kuitenkin jokainen ostoksille tuleva maksaa myös hänen palkkaansa,joten ei hyvää mainosta kun näytti että et ollut todellakaan tervetullut häiritsemään ja ostelemaan.


    • Anonyymi

      Onko kyse siitä uudesta yrittäjästä vai joku työntekijä? Yrittäjä ei enää tyttönen, mutta ei todellakaan asiakaspalvelija. Ei huvita käydä, kun tuntuu, että on häiriöksi sille omistajalle.

      • Anonyymi

        Työntekijä se taisi olla. Sama yrittäjä jatkaa!


    • Anonyymi

      Ihana myyjä on elkää aina valittako kaikesta!

      • Anonyymi

        No ei tuohon puotiin tee mieli mennä asioimaan, pitäs kyllä miettiä firman kannalta mikä ois hyvä. Erittäin töykeää asiakas palvelua.


    • Anonyymi

      Törkeetä tulla tänne nimettömänä tuollasia kirjottamaan! Pitäs olla selkärankaa sanoa asia suoraan yrittäjälle omalla naamalla!

    • Anonyymi

      Kysymys ei ollut omistajasta vaan ennen joulua olleesta nuorehkosta naisesta,joka oli käsittääkseni työntekijä.Itse olen saanut yrittäjältä ihan hyvää palvelua.

    • Anonyymi

      Hyvää on olleet kaikki ostokset, poikkean kun tarvetta on. Tälläsiä paikkoja pitää olla enemmänkin.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2773
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2350
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2130
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1894
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1747
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1746
    7. 121
      1712
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1706
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1491
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe