Aihe

Vieremän leipomon uusi myyjä

Anonyymi

Mistä on löytynyt uusi myyjä Vieremän Leipomon myymälään?Voisiko hänelle opettaa edes jonkinlaisia käytöstapoja ja kohteliaisuutta,myymälässänne ei käy kohta kukaan,kyseinen asiakaspalvelija kartoittaa taatusti viimeisetkin kävijät.

8

156

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Lisäten edelliseen siis KARKOITTAA

• Anonyymi

Totta turiset!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta turiset!

Totta tuhnauttelet!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta tuhnauttelet!

Totta turauttelet.

• Anonyymi

Eikö se anna maestoo leivonnaesista.

• Anonyymi

Tässä ei ole niinkään maistamisesta kyse vaan ASIAKASPALVELUSTA,se hymy ja kohteliaisuus ei paljon vaadi vaivannäköä,mutta kyseisellä tyttösellä on naama kuin sillä kuululla norsun v....lla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tässä ei ole niinkään maistamisesta kyse vaan ASIAKASPALVELUSTA,se hymy ja kohteliaisuus ei paljon vaadi vaivannäköä,mutta kyseisellä tyttösellä on naama kuin sillä kuululla norsun v....lla.

Ei ole pariin viime kertaan mitä olen käynyt näkynyt sitä tyttöstä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole pariin viime kertaan mitä olen käynyt näkynyt sitä tyttöstä!

Mukava kuulla että ei ole näkynyt,monelta taholta on kuulunut että kyseistä myyjää näytti ärsyttävän kaikki asiakkaat,jotka tuli ovesta sisään,kuitenkin jokainen ostoksille tuleva maksaa myös hänen palkkaansa,joten ei hyvää mainosta kun näytti että et ollut todellakaan tervetullut häiritsemään ja ostelemaan.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      212
      14299
    2. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      40
      13341
    3. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      285
      8835
    4. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      39
      6338
    5. Karanteenimääräyksiä rikkovaa ei rangaista.

Ulkomailta tuleva koronatartuttaja saa Suomessa liikuskella ja juhlia estoitta. Omantunnon kysymys on noudattaako karanteenimääräyksiä toista on mones
      Maailman menoa
      226
      3659