Jos on irtisanoutunut työstä ja ei ota tarjottua työtä vastaan 6 kk sisällä?
Eli siis tilanteeni on tämä: irtisanouduin työstä ja minulle sanottiin työkkäristä että jos irtisanoudun uudelleen työstä 6kk sisällä voin menettää tuet kokonaan... Nyt olen saanut työtarjouksen osa-aikaisesta työstä mutta odottelen vastausta kahdesta eri kokopäivätyöstä niin jos nyt kieltäydyn osa-aikaisesta työtarjouksesta ja otan vastaan kokopäivä työn niin menetänkö tuet ?
Eli siis tilanteeni on tämä: irtisanouduin työstä ja minulle sanottiin työkkäristä että jos irtisanoudun uudelleen työstä 6kk sisällä voin menettää tuet kokonaan... Nyt olen saanut työtarjouksen osa-aikaisesta työstä mutta odottelen vastausta kahdesta eri kokopäivätyöstä niin jos nyt kieltäydyn osa-aikaisesta työtarjouksesta ja otan vastaan kokopäivä työn niin menetänkö tuet ?
Vastaukset 1
Vanhimmat
Itse toimisin seuraavasti. a) Otat sen nyt tarjotun osa-aikaisen työn vastaan. b)Jos saat kokopäivätyön, niin irtisanot sen osakaisen työsopimuksen irti ja menet kokoaikatyöhön. Osa-aikaiseen työsopimukseen liittyy myös koeaika. Koeajan voimassa ollessa voit lähteä samantien työstä ilman erillistä irtisanomisaikaa.