kyllästynyt arvuutteluun.. 😁🥺
Älä jaksa hämätä enää
7
79
Vastaukset
- Anonyymi
Selvennä please
tykkään lyhyesti ilmaistuna.
n>m- Anonyymi
No, kenestä tykkäät? Tykkääkö hän sinusta?
Anonyymi kirjoitti:
No, kenestä tykkäät? Tykkääkö hän sinusta?
eräästä miehestä, itseäni vanhempi.
enpä ole 100% varma, tykkääkö varsinaisesti.
- Anonyymi
Voidaan me kyllä leikkii, ettei mitään koskaan tapahtunutkaan, oli vain muutama väärinymmärrys ja yhteensattuma, jotka selittävät kaiken. Sekin on mahdollinen tie.
- Anonyymi
Lisätään vielä että luulit minua joksikin toiseksi kuka oikeasti olinkaan. Tai sitten kuvittelit joksikin toiseksi. Tai ehkä haaveilit toisesta ja satuinkin kohdallesi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisätään vielä että luulit minua joksikin toiseksi kuka oikeasti olinkaan. Tai sitten kuvittelit joksikin toiseksi. Tai ehkä haaveilit toisesta ja satuinkin kohdallesi.
Jännää kun haaveilen vain hänestä, uskooko, aika näyttää 😚
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100861
- 75693
- 50587
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381