kyllästynyt arvuutteluun.. 😁🥺
Älä jaksa hämätä enää
7
60
Vastaukset
- Anonyymi
Selvennä please
tykkään lyhyesti ilmaistuna.
n>m- Anonyymi
No, kenestä tykkäät? Tykkääkö hän sinusta?
Anonyymi kirjoitti:
No, kenestä tykkäät? Tykkääkö hän sinusta?
eräästä miehestä, itseäni vanhempi.
enpä ole 100% varma, tykkääkö varsinaisesti.
- Anonyymi
Voidaan me kyllä leikkii, ettei mitään koskaan tapahtunutkaan, oli vain muutama väärinymmärrys ja yhteensattuma, jotka selittävät kaiken. Sekin on mahdollinen tie.
- Anonyymi
Lisätään vielä että luulit minua joksikin toiseksi kuka oikeasti olinkaan. Tai sitten kuvittelit joksikin toiseksi. Tai ehkä haaveilit toisesta ja satuinkin kohdallesi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisätään vielä että luulit minua joksikin toiseksi kuka oikeasti olinkaan. Tai sitten kuvittelit joksikin toiseksi. Tai ehkä haaveilit toisesta ja satuinkin kohdallesi.
Jännää kun haaveilen vain hänestä, uskooko, aika näyttää 😚
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persut eivät häädä mamuja pois Suomesta?
Sitä vartenhan persut äänestettiin valtaan. Nyt valta on persuilla. Mamut nostaa työttömyyskorvauksia. Persut huutaa mam2386051Eduskunnan setämiehet eivät häiritse
Porvariston sedät kertoivat kuorossa, että eivät tiedä häirinnästä mitään.394878KL - Sähköautoilu aiheuttaa lisäkustannuksia muille tehopiikkimaksujen muodossa!
Kauppalehti 15.1.2026 Kommentti / Sähköautoista tuli ongelma – Uusi ”vero” uhkaa Kun perhe ostaa sähköauton ja laittaa104296Jaguar i pace sähköauto hajosi. Jopa 100 tonnia akun vaihto. Edullisia kilometrejä
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/fcaa5ae4-c04d-414d-ac54-dab991758b2e Tuo että sähköautossa ei lämmitys toimi on123031Sanna Marinille pedataan paluuta pääministeriksi?
Näyttäisi mylly lähteneen käyntiin nyt toden teolla. Nykyiset oikeistodemarit haukutaan vasemmistodemareiden toimesta ni1192997Muistakaa demarit, että TE petitte, ei vihreät tai vas.liitto
Te veitte eduskunnasta turvallisen tilan, veditte sen viemäristä alas. Te demarit, itsensä ylentäneet moraalinvartijat,772480Silminnäkijät kertovat IS:lle useista törkeistä SDP:ssä tapahtuneista häirintätapauksista.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011749874.html Silminnäkijöiden Iltasanomille kertomusten mukaan SDP:ssä on tapahtu1212426Nainen, kaiken aikaa olin yläpuolella
Ja olen edelleen kaiken yläpuolella. Ja niin on aina oleva. :/1901689- 461649
- 691386