Ihme huusholli lääkärit vaihtuu yhtenään itse en yhdenkään luona käynyt ja omakannassa lausuntoja jotka ei pidä paikkaansa ollenkaan.
Määrätään lääkkeitä ja lähetteitä näkemättä potilasta Kyllä on ihme touhua.
Huhtasuon terveysasema
15
2179
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kai kukaan tuonne räkälään vapaaehtoisesti jää. Kuppaista rupusakkia ramppaa solkenaan valittamassa vaivojaan.
- Anonyymi
Puparin aboriginaali siinä arvostelee lähimmäisiään.
- Anonyymi
Juu, lähinnä rapaperseainesta. Iso joukkokuoppa vaan takapihalle ja vaivat ja riesat häviävät pysyvästi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, lähinnä rapaperseainesta. Iso joukkokuoppa vaan takapihalle ja vaivat ja riesat häviävät pysyvästi.
Näin kertoo itse pupparin paroni
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suvimäen Klubitalon ilmaistyöntekijöille viimeinen rauhan tyyssija Kela kontrollista.
- Anonyymi
Ketipinor ja Burana siinäpä varmaan määrätyimmät
- Anonyymi
Sinähän sen tiedät sekakäyttäjä
- Anonyymi
Viimeksi joku puhui kovaan ääneen miten on asunut 40 vuotta Sulussa ja käynyt lähinnä lähikaupassa bussilla
- Anonyymi
Jännää kääkk
- Anonyymi
Ihme lääkepihistelyä! Kaikkitietävä vastaanotto virkailija vissiin luuli, että Huhtasuolla lähes 70vuotiaatkin on jotain alkavia narkkareita. Tuli pitkä saarna lääkkeen käytöstä vaikka diagnoosina haiman alueen kasvain. Nykyään on valinnanvapaus (Onneksi!) päättää itse missä kaupungin terveysasemalla käy. Suosittelen Novaa.
- Anonyymi
Ja tuokin kasvain viinan aiheuttama oma vika mitäs läksit
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja tuokin kasvain viinan aiheuttama oma vika mitäs läksit
Eipäs olekkaan. Voi tulla myös muuten iän myötä. Sekoitat varmaan haimatulehdukseen joka tulee viinasta tai Ozempic lääkkeen käyttäjille. Jälkimmäistä tosin Huhtasuolaisilla ei ole varaa käyttää ilman, että Kela sponssina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipäs olekkaan. Voi tulla myös muuten iän myötä. Sekoitat varmaan haimatulehdukseen joka tulee viinasta tai Ozempic lääkkeen käyttäjille. Jälkimmäistä tosin Huhtasuolaisilla ei ole varaa käyttää ilman, että Kela sponssina.
Osui ja upposi kjäh kjäh 🤣😅..
Totuus tekee kipeää
- Anonyymi
Ruokajonon makkara eväillä rupeaa kroppa tarvitsemaan Ozempicia.
- Anonyymi
Niitä syömisiä en syötä edes koiralle
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 782832
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232712Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1072332- 351648
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2391563- 321537
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt401485- 281290
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201246- 951181