Danny on äijä

Anonyymi

Uusi nuorikko jäi pesään ,vai pitäiskö sanoa jotta Danny sai uuden ööh nuorikon,kateelisten puhetta ? Minä nostan hattua miehelle joka kasikymppisenä saa 19 v pesää ,ei voi kun haaveilla kun ei thaikkulaan pääse siellä sentään on mahista pientä korvausta vastaan ,vaikka lapsen lapsen lapsen ,ikäsen paneskelu ei ehkä ole kaikkien mieleen ,mutta niin se vain rakkaus maailmaa pyörittää, soman näköinen pari Danny on rock .

68

1000

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minä taas säälin tyttöä läheisineen! Vanhuudenhöperö köntys nuoren tytön kimpussa, yääk!! Kyllä tyttöä vielä nolottaa tulevaisuudessa, jos on täysijärkinen.

• Anonyymi

Danny ei kyllä ole vanhuuden höperö. Luulen että on terävämpi kuin sinä.
        Mutta en minäkään ymmärrä hänen intoaan näihin nuoriin naisiin...

• Anonyymi

Danny on julkisuuden henkilö.

• Anonyymi

Miksi nolottaisi? Nainnut menestyvää suomalaista miestä. Enemmänhän sitä nolottaisi, jos olisi vaikka jotakin Duudsoneista nussinut.

• Anonyymi

Taikkulaan ?? saa sitä maksullista pesää suomessakin !! ei tarvi lähteä sen takia maksamaan kalliita lomia ,

• Anonyymi

Kohta pian uskokaa mun sanoneeni Dannyn Helmi on pamahtanut paksuksi ja Iso-Deestä tulee isukki isoisoisä ikäisenä.

• Anonyymi

Iso D panee / on pannut paremmaksi kuin Ninni runotyttöineen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Iso D panee / on pannut paremmaksi kuin Ninni runotyttöineen.

Ninni oli rajusti alaikäinen kun S hänet tapasi..

• Anonyymi

Veti Ilmari Kiantoa paremmaksi, höyläsi paksuksi lähes kasikymppisenä.

• Anonyymi

No kohta se dumppaa tuon liian vanhana ja lähtee rippikoululaisia bongailemaan.

• Anonyymi

Jos Helmi paksuna niin vauveli perii mukavasti Iso D rikkauksia ja Helmitytteli pääsee osalliseksi Iso Deen rikkauksista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos Helmi paksuna niin vauveli perii mukavasti Iso D rikkauksia ja Helmitytteli pääsee osalliseksi Iso Deen rikkauksista.

Niin wanhan kansan viisaus sanoo, että reittä pitkin rikkauksiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

KUMMELI SKETSI , perintöä odotellessa..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

KUMMELI SKETSI , perintöä odotellessa..

Puukon veljesten perikunta on nyt sitten pesänjaoossa.

Isäntä on poistunut torpasta.

• Anonyymi

Kyllä Dannyn kelpaa. Saa nauttia ihanasta nuoresta lihasta!

• Anonyymi

Mun mielestä pervoa, että minä toistakymmentä vuotta nuorempi muhinoisin lapsenlapsen kaveria. Ei tulis mieleenkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mun mielestä pervoa, että minä toistakymmentä vuotta nuorempi muhinoisin lapsenlapsen kaveria. Ei tulis mieleenkään.

Laillisesti saa olla vaikka kuinka pervo tahansa.

• Anonyymi

Muistuun mieleen nuoruus ja "sävellahja" 60 luvulla ,iso D oli tähti jo tuolloin ,siellä sai toivoa levyjä ja toivoteltiin terveisiä papoille ja mummuille lasten ,lasten ,lapset jne. On ajat muuttuuneet,silti hyväksyn jos 80 voi naida nuoria tyttöjä ,sehän on vain ihanaa piukkaa ja kimpoisaankin sillä nuorella lihakin ,ennen tuota pidettiin vähän outona ,mutta eliitille tuo on aina suotu. Danny alkaa olla jo euroopan Rock tähtienkin skaalassa omaa luokaansa ,näissä nuorikoissaan .

• Anonyymi

Mitenkä niin? Auervaarahan höyläsi kaikkea sakkolihan ikähaitarin yläpuolella olevaa, olipa vielä sonni siitä hyvästä. Ruben Oskarilta Danny eli Ile on oppinut,

• Anonyymi

Et oo tosissas. Pariskunnan suhde on kaukana haetusta rakkaussuhteesta.
      Paksunahkaa viehättää sievät ja kokemattomat pikkutytöt.
      Lähinnä säälittää tytön naivius konkareen edessä.

• Anonyymi

Armi oli vanhempana vielä naivimpi Ison D:n suhteen.

• Anonyymi

Käsitykseni tästä "artistista" ovat muuttuneet.

• Anonyymi

Meinaatko ettei Armin kohtalo pistänyt ajattelemaan.

• Anonyymi

Tällaisille henkilöille on olemassa myös ammattinimike. Se on saattohoitaja.

• Anonyymi

Hehee, vähän käytetty saattohoitaja, enkelinsiipinen.

• Anonyymi

Olispa mullakin tuossa iässä.

• Anonyymi

Mikäpäs tuossa, kaksi viatonta lapsukaista. Toinen vaippapyllyinen ja ikänsä puolesta tullut jälleen lapseksi.

• Anonyymi

Kyllä Helmi dänille vaipat vaihtaa tuosta noin vaan,eikös miehille ole oma Tenakin jo?

• Anonyymi

Olen ihmetellyt tuon Helmin vaatetusta Rännilässä, ei ole minun mielestä ihan tätä päivää. Olisko niin kipeetä touhua, että Armin jäämistöä? Veitolan ohjelmassahan iso Dee esitteli sitä menneiden vuosien varastos.

• Anonyymi

Dannylla iso pyörä alkanut heittämään ja kunnolla? Akasta tulee Armi numero 2.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Dannylla iso pyörä alkanut heittämään ja kunnolla? Akasta tulee Armi numero 2.

Kehittymättömät aivot pehmenee entisestään kun alkotarjoilu pelaa. Pökerryksissä jo ilmankin.

• Anonyymi

Kuvottavaa.. Millaiset vanhemmat antaa tuon teinin seurustella vanhan muumion kanssa.. Tietysti hyötyyhän tytär julkisuudesta Dannyn siivellä. Mutta onko tuo julkisuus vanhan ukon patjana sitten sellaista mikä kannattaa.. Säälin tuota lapsi raukkaa. Ja muumio vois katsella itsensä ikäisiä mummoja tai sitten 10 vuotta itseään nuorempia niin olis terveemmällä pohjalla tuo homma. Hyi helevetti että oikeesti kuvottavaa ja melkeimpä sanoisin, että sairasta touhua tuolta ukon käppyrältä.

• Anonyymi

Kyllä tuo teini on jo täysi-iläinen ja sen nojalla saa itse päättää mitä tekee....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä tuo teini on jo täysi-iläinen ja sen nojalla saa itse päättää mitä tekee....

Vaan ei tainnut olla täysi-ikäinen kun aloitti suhteen, hehän tutustuivat jo 2-3 v sitten...

Sopivasti Deen "taipumukset" tulivat ilmi vasta nyt, kun on lopettanut uransa. Ei taida olla tunkua hänen keikoilleen tämän jälkeen. Tai voisihan hän Sillanpään ja Lomanin kanssa vetää yhteiskeikan jossain ala-asteella.

RADIOASEMAT: Ystävällisesti älkää soittako ped***n musiikkia enempää, alkaa oksettaa joka kerta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaan ei tainnut olla täysi-ikäinen kun aloitti suhteen, hehän tutustuivat jo 2-3 v sitten...

Sopivasti Deen "taipumukset" tulivat ilmi vasta nyt, kun on lopettanut uransa. Ei taida olla tunkua hänen keikoilleen tämän jälkeen. Tai voisihan hän Sillanpään ja Lomanin kanssa vetää yhteiskeikan jossain ala-asteella.

RADIOASEMAT: Ystävällisesti älkää soittako ped***n musiikkia enempää, alkaa oksettaa joka kerta.

Hölynpölyä. 16 vuotias ja siitä ylöspäin ovat tietääkseni kaikki laillista riistaa Suomessa, kaikki muu on sakkolihaa. Jos väität Dannyn höylänneen naarasta jo sen ollessa peruskoulussa, niin parasta olla pitävät todisteet. Ei Danny mikään Baltzar ole.

• Anonyymi

Miks? Jos on fyrkkaa ja mainetta höylätä nuoria naaraita, niin mikäs siinä.

• Anonyymi

Danny vois olla tuon teinin isoisoisä :D Dannyn nuorin lapsikin on liki viiskyNppinen. Huh huh...

• Anonyymi

Siksihän se kova jätkä onkin, oikea Iso D.

• Anonyymi

Dannyhän on kuin nuorekas peruna jossa kasvaa tukkaa, onko totta siis uskomus afrikasta jotta mies saa nuoresta naisesta hurjasti lisää elinvoimaa ?Niin näyttäisi olevan monet Dannyn ikäiset rock tähdet muistuttaa muumioita tai zompieita mutta Danny on kuin nuorekas peruna tukalla. Mitenhän jos ihan neitseitä löytää vanha mies ,alkaako kello käydä takaperin? Oikeastaan kamalaa ajatella vanhuutta muumioituvan naisen kanssa vaikka seonkin luonollista .

• Anonyymi

Danny pani eräässä mielessä Armin hengiltä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Danny pani eräässä mielessä Armin hengiltä.

Alaikäisiin sekaantuneita on Danny, sale, jörkka ja frederikki

• Anonyymi

Kyllä nyt ottaa ero Erikasta koville, mitä muutakaan tämä nolo lööppijulkisuus oikein on.
      Likka näyttäytyy D:n kanssa ostoksilla ja kaupungilla ja saa vastineeksi julkisuutta, palkkaa , osaakohan laulaa.
      Voi hyvänen aika. Vähän liian nuori tyttö nyt kyseessä, ei ymmärrä kieltää tällaisia vihjailuja, julkisuus tärkeämpää.

• Anonyymi

Eiköhän tuo "suhde" ole vain samanlainen vitsi kuin "suhde" siihen outon Erikaankin. Helmi viettää välivuotta, Danny maksaa palkkaa kodinhoidosta. Nää tytöt on Dannylle vaan keino pysyä julkisuudessa ja kait se vanha ukko on yksinäinenkin, suhteet omiin lapsiin lienevät aika kehnot. Ukkoparka.

• Anonyymi

D ei saa ikäisiään ystäviä.
      Mihin koukkuun tämä Neiti jäi?
      Neidinhän piti levyttää jotain.. ansaan jäi.
      Nuoret on niin naiveja, helppo höynyttää.
      Alkolla saa keskenkasvusen pään sekaisin.

• Anonyymi

Ei taida tuo ikäluokka olla priima kunnossa. Peuhukin on koronaa pelkäävä turvonnut läski. Eini taitaa olla lähimpänä sopivuuden rajoja Isolle D:lle, mutta sitäkin jo painovoima rypistänyt vähän liikaa.

• Anonyymi

Milloin helmi levyttää. Julkun avulla pääsee julkisuuteen, kuten eerikan kanssa nähtiin. Perseen ja tissien näyttämisellä esille, laulutaito niin ja näin.

• Anonyymi

Siitä oli juttua aiemmin että neito menee koelaulamaan.
        Tällä keinoin D sai siis koukkuun nuoren naivin.
        Nyt se tosissaan luulee tulevansa deen kaltaiseksi staraksi.
        Ei pitäisi uskoa papparaisen tarinoita.

• Anonyymi

Mun mielestä tuo on lähinnä iljettävää🤢vanha äijän käppänä etsii nuoruutta pikkutytöistä,mitä hänen päässä mahtaa olla meneillään...

• Anonyymi

Mikäs siinä iljettävää on. Itse aion höylätä Dannyn ikäisenä satoja samanlaisia naaraita, jos on tarpeeksi kiinteää omaisuutta sitä varten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikäs siinä iljettävää on. Itse aion höylätä Dannyn ikäisenä satoja samanlaisia naaraita, jos on tarpeeksi kiinteää omaisuutta sitä varten.

Eturauhanen vain ehtii ennen tuota...usko pois

• Anonyymi

Nauratti tuo 'suhteemme syveni' sanonta. Yleistä tietoahan se on rivien välistä lukeneiden keskuudessa, että se sitä on höylännyt ja pitkään.

• Anonyymi

Tarkoittaako tuo suhteemme syveni ettei Dannylla ole vara maksaa palkkaa avustajalleen. Vai joko Dannyn lapset laittaneet isäukkonsa holhouksen alle. ?
        Jos Helmillä olisi esiintymistaitoja ja lauluääntä niin Suomessa ja pohjoismaissa olisi paljon parempia ja kehittyneempiä levytysyhtiöitä kuin joku Dannyn makuuhuone studio josta ponnahtaa pinnalle. Kuinka monta vanhaa ukkoa siellä on käynyt kuolaamassa ja runkulla vessassa? Kaikkea paskaa se vanha ukko lupaa tuollaiselle nuorelle tytölle jolla ei aivot ole vielä kehittyneet aikuisen tasolle.
        Saisi presidentti ottaa pois musiikkineuvoksen tittelin tuollaiselta pervolta.

• Anonyymi

Taitaa Armi kummitella Dannyn elämässä, kun etsii näitä kopioita.

• Anonyymi

Se on hyvä ettet saa muita kuin ladyboyta. Danny sentään on jotakin, sinä lähinnä pelkkää paskaa.

• Anonyymi

Nämä tytön hupakot ne vasta huvittavia ovat. Isääkö itselleen etsivät? Isän rakkautta vaille jääneitä. Noh, heitä hetken hemmottelee Danny jolla on varaa viedä syömään. Jos Dannylla on muuta sutinaa nuorten neitien kanssa niin on siinä kyllä pervo äijä.

• Anonyymi

Ennemminkin etsivät isoisää.

• Anonyymi

Entä pitäisikö tämän jälkeen kirjoittaa elämänkertapanokirja, kuten pari muutakin ikäartistia?

• Anonyymi

Ei se lapsi halua vanhanmiehen alapäähän kajota, kyllähän kaikki yli seitekymppiset tietää miltä se näyttää! Ei se d:llä sen kummempi ole, kyllä se lapsi varmaan vaan on sen omaishoitaja,tai d sen lapsenkaitsija miten vaan. Ei nyt toisi julkisuuteen näitä juttuja, jossain heittää ratas tyhjää. Musiikkineuvos vanhene arvokkaasti , ja jätä nää julkaisut nuoremmille, .

• Anonyymi

Oksennus meinaa tulla joka kerta kun tämän teinityttöjen rakastajan levy kuuluu radiossa.

• Anonyymi

Ällöttävää!

• Anonyymi

Luulen, että tuossa suhteessa nuo petipuuhat jää pois. Danny tykkää nuorten naisten ihailusta ja itse tykkää katsella ja seurustella nuorten kanssa tuntien itsensä edelleen nuoreksi.

Tuskin kukaan täällä kirjoittavista TIETÄÄ, että näiden välillä seksiä olisi.

Tällaisia pinnallisia suhteita on ollut kautta aikojen vanhojen miesten ja nuorten naisten (myös toisinpäin) välillä. Ja näiden suhteiden tärkein liimaava voima on ollut raha ja julkisuus...

• Anonyymi

mutta Dannyllä on perullisiä ja hukkaan menee auttaminen, pilaa vaan oman elämän nuori neito...itse autoin vanhaa miestä ja vasta jälkeenpäin selvis, et ei halunnu rasittaa omia lapsia...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mutta Dannyllä on perullisiä ja hukkaan menee auttaminen, pilaa vaan oman elämän nuori neito...itse autoin vanhaa miestä ja vasta jälkeenpäin selvis, et ei halunnu rasittaa omia lapsia...

danyllä on edelleen sarvi kovana, nuori liha pitää wörkkinä

• Anonyymi

En arvosta elostelijoita. Eipä mulla muuta.

• Anonyymi

Kannattaako nuoren tytön seurustella kuolevan miehen kanssa?

• Anonyymi

Ei kannata. Jää tyhjän päälle ja maine mennyt.

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minja Koskela: Ei se väärin ole jos ei halua tehdä töitä

kyllä tukien varassa saa elää vaikka koko ikänsä. Tää on tätä äärivasemmistolaista ajattelua.
      Maailman menoa
      116
      5093
    2. HS - SDP valmistatuu MILJARDILEIKKAUKSIIN seuraavalla vaalikaudella!

"Sdp:n uusi talous­ääni lupaa miljardien edestä leikkauksia HS-haastattelu|Kansanedustaja Joona Räsänen on Sdp:n puheen
      Maailman menoa
      209
      4671
    3. Persu ei ole koskaan päässyt Valkoiseen Taloon

Eikä pääse. Jopa demareita siellä on käynyt, vaikka jenkkien vasemmistolaisin suuri puolue vastaa lähinnä Suomen kokoomu
      Maailman menoa
      64
      3879
    4. Sovitteko ulkonäöllisesti

Oletteko kaivattunne kanssa sopivan näköinen pari? Semmoinen, suurinpiirtein yhtä hyvän näköisiä? Samanlainen olemus, ty
      Ikävä
      83
      3240
    5. Kaiken järjen ja logiikan voimalla

Voin todeta nainen, että halusit vain sitä.
      Ikävä
      47
      1785
    6. Anteeksi mies

Mun vaan pakko sanoa että en pääse ajatuksesta koskettaa sinua🙈tää on niin noloo. Olet vaan niin namu. En voi edes kert
      Ikävä
      29
      1644
    7. Hei T.....

Ajatuksissani olet. T.A
      Suhteet
      14
      1358
    8. Mulle tuli tunne

Että sun tunteet mua kohtaan alkaa hellittämään, olenko oikeassa ja alatko päästä eteenpäin?
      Tunteet
      22
      1272
    9. Kansanedustaja

Kaikkonen vierailee Ähtärissä lauantaina. Mikä mahtaa olla paikka.?????
      Ähtäri
      16
      1228
    10. Rakastan sua

Hortoile huomenna näkökenttääni jooko ❤️
      Ikävä
      43
      1154
    Aihe