Aihe

Ravirata Hyrynsalmella

Anonyymi

en ymmärrä kun viimetalvena sai ajaa raviradalla ja sen ympäristössä hevosella eikä ollut haittaa autoilioille mutta nyt on kun on uudet omistajat ja vaikka autoja ei näy mailla eikä halmeilla sinne ei saa mennä paikallinen eikä me muutkaan harjoittelijat ei huvittaisi mennä maantielle kokeilemaan kaikkien hevoset ei siihen ole tottuneet olen ollut 30 vuotta samassa paikassa harjoittelemassa mutta nyt se taitaa tulla stoppi.

10

346

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Reenaa tiellä. Ota vaikka hevonen peräkoukkuun ja ajata virrantien lenkillä.

• Anonyymi

Kokeileppa ulisija jos maksaisit reenaupaikasta vähäsen, ei ole ylläpito ilmaista.

• Anonyymi

Ensin kelkkareitit kuntoon ja sitten muut harrasteet.

• Anonyymi

Raviratahan kuuluu hevosille ei pärisyttäjille.

• Anonyymi

Ja kukahan hevos harjoittelun kieltää ja pystyy kieltämään. Se jos mikä on luontoystävällistä , turvallista eikä ole meluhaittaa,

• Anonyymi

On sitä ennenkin voinut reenata hevosta virrantiellä. Paskakasoja on näkynyt tien varrella.

Raviradan käyttäjät/halukkaat olis voineet lyödä euroja pöytään. Sillä sitä olisi saanut radan. Ilmasta pitäs olla heille kaikki. uli-uli-uli... Nyt uudet tuulet silläkin alueella.

• Anonyymi

Hyryn raitilla voisi tehdä melumittauksia ampumaratamme aiheuttaman häiriön takia.

• Anonyymi

Ja päivän suurin vitsi... Joko olisi aika aloitta uudet laulut? Kylän kakaroiden bassot ne haittaa enemmän. Itse en metsästä ja minua ei ampumaradan äänet haittaa vaikka asun tässä viltterin hallin lähellä.

• Anonyymi

On se vähän turhahoastella raviratasta kun esmerkiks teällä Hyryllä ei kule raitijovaunutkaan ollenkaan tai vieläkään.

• Anonyymi

Raviraalla hyvä vetää mersulla liipissä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Viime vuonna syntyi vain 46 425 lasta Suomessa

Eläkkeelle siirtyy nyt vuosittain vähintään 74 000 ihmistä. Koska kuolleet (yli 52 000) lähes kaikki kantasuomalaisia mutta syntyneistä tuskin enempää
      Maailman menoa
      183
      1996