Harmittaa vieläkin

Anonyymi

Miksi et tehnyt aloitetta mies? Katselit vain 😔

140

1448

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Milloin?

• Anonyymi

Tiedän. En uskonut sinun olevan kiinnostunut. Se on se suurin syy. Olisi tarvittu paljon rohkeutta meidän tilanteessamme

• Anonyymi

Voisin kirjoittaa saman, en ole aloittaja.

• Anonyymi

Kuinkahan moni mies noin toteaisi? Toivon että " hän" ajattelisi noin. Toki ei se paljon lämmittäisi kun mitään ei saatu aikaan, flirttailu, juttelut, hymyt, utelut puolin toisin, höpinät, mailit ym.
        - nainen sivusta

• Anonyymi

ehkä en tuntisi sun kanssasi itseäni mieheksi, ehkä tahdoin säästää itseni, en enää minä ikinä, siinä sulle horo analyyssis, sinä tahdoit vain mainoksis, hihhakikakika siks!
      :)
      https://www.youtube.com/watch?v=xXBxuG0bWWs

• Anonyymi

Lopeta noiden sun tyhmien juttujen kirjoittaminen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lopeta noiden sun tyhmien juttujen kirjoittaminen.

Kehitysvammasella juopolla ei näköjää oo muuta tekemistä säälittävää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vähän epäilen, että kehitysvammaisetkaan olisivat noin tyhmiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vähän epäilen, että kehitysvammaisetkaan olisivat noin tyhmiä.

Samaa mieltä sairas ihminen kun jankannut jo yli 5 vuotta samaa sontaa huh huh

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kovaa tekstiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kovaa tekstiä.

No on on, onneksi aparijuoppo kirjoittaa niin viksusti. Sivusta.

• Anonyymi

Mitä missä milloin?

• Anonyymi

Koska sä et näyttänyt siltä, että sä toivot sitä.

• Anonyymi

Höpö höpö, katsoi vaan ettompas kumma tuo.............. Mies!!

• Anonyymi

En puutu aikuisten ihmisten asioihin.

• Anonyymi

Koska olit varattu. Ainakin jaksoit aina puhua miehestäsi.

• Anonyymi

Olin typerä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olin typerä.

Naiset yleensä puhuu miehistään silloin ku joku puistattava vaikuttaa yrittävän iskeä !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naiset yleensä puhuu miehistään silloin ku joku puistattava vaikuttaa yrittävän iskeä !

Tai jos mielenhäiriössään yrittää testata tuleeko toinen mustasukkaiseksi, joo on lapsellista ja idioottimaista..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai jos mielenhäiriössään yrittää testata tuleeko toinen mustasukkaiseksi, joo on lapsellista ja idioottimaista..

Noj juu ei,

• Anonyymi

En muista koko ajan puhuneeni, mutta useamman kerran silloin alussa. Puhuin, koska koin valtavaa moraalista tuskaa hyökyaallon lailla minut valtavasta tunteensta. Yritin puhua itselleni, jotta muistaisin olevani varattu, vaikka ajatuksissasi ole sinun syleilyssäsi ja syvällä silmissäsi. En ole koskaan voinut kuvitella, että rakastun ollessani varattu. Niin sinä kävi. Anteeksi ristiriitaisuuteni.

Erosin, aiheest. Olin hautonut eroa jo 1.5v ennen kun tapasimme. Ei se johtunut sinusta. Ristiriitaani ei enää ole.

• Anonyymi

Puhuin koska halusin oll rehellinen. Enkä puhunut hyvällä, toki sekin antaa huonon kuvan.

• Anonyymi

...typerää käytöstä kaikkineen, että voi ihminen olla tyhmä. Kirjoitan nyt itsestäni tuossa tilanteessa. Ei järjen hiventä ollut käytöksessäni, ei kyllä hänenkään, pakko sanoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmasti ihan hvyäkin hienovarainen keino viestittää. Tottakain seurustelusuhteet voivat aina päättyäkin. Eikä se ole vielä edes mikään paha asia. Kaikki eivät tunge kuitenkaan kahden ihmisen väliin. Mikä on taas ihan hyvä asia.

• Anonyymi

Olisit sinä vaikka tehnyt.

• Anonyymi

Muistan erään vaalean naisen jonka kanssa useasti vaihdetut katseet tuntui melkein siltä kuin olisi saanut. Ei meillä mitään muuta yhteistä ollut ja keskustelu oli kuin olisi kammella yrittänyt käynnistää autoa jossa puuttuu tulpat.

En tiedä oliko tässä tarinassa pointtia, muuta kuin että ei ne katseet aina merkitse sitä että aloitetta tai muuta yhteyttä tulisi.

• Anonyymi

Näinkin voi käydä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näinkin voi käydä.

Eipä oo siinä hetkessä aivot enään vaihteella.

Jos on noin kovat kemiat, niin kannattas vaan änkyttää sitä puhelinnumeroa ja sitten etäämpää tehdä treffikutsu tai koittaa muuten jutella.

Kyllä nainen ymmärtää, jos on itsekkin ihan skutsilla ja pyörtymispisteessä.

• Anonyymi

Koska en ollut silloin täysin vapaa. Naiselle, jonka nimi alkaa M-kirjaimella.

• Anonyymi

Ai minunko

• Anonyymi

Oletko nyt täysin vapaa?

• Anonyymi

Mietinkin, olisiko noin. T M n

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mietinkin, olisiko noin. T M n

Noin se oli. Sitten sinä yhtäkkiä olitkin kadonnut sieltä.

• Anonyymi

Mies ei varmaan ollut ajatustelukija 😂

• Anonyymi

Minulla on puutteeni !

mies sivusta

• Anonyymi

Metoo-aikana mies saa helposti syytteen seksuaalisesta häirinnästä. Oikeastaan aloittajan mainitsema katselukin voidaan tulkita seksuaalisena häirintänä...

• Anonyymi

Meneekö samaan piikkiin myös, jos nainen ehdottaa kokkaamista ilman paitaa? 💓

Ei ainakaan pitäs loukkaantua, jos vaan katselee eikä koske. Kun siihen ei ole lupaa.

Miehelle nuoremmalle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meneekö samaan piikkiin myös, jos nainen ehdottaa kokkaamista ilman paitaa? 💓

Ei ainakaan pitäs loukkaantua, jos vaan katselee eikä koske. Kun siihen ei ole lupaa.

Miehelle nuoremmalle.

Ei tietenkään mene.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tietenkään mene.

Saahan ne sopivat vastaukset, ku itte kysyy ja vastaa. Trolli.

• Anonyymi

Eikä voida. Nätisti toteutettua kuulumisten kyselyä tai mennäänkö kahville kutsua ei voi pitää häirintänä. Edes se että kertoo tunteistaan ei ole häirintää. Maalaisjärkeä voi käyttää.

• Anonyymi

Annoit ymmärtää, että nykyisessä tilanteessasi on sun elämänsisältö, joten tunsin olevani ylimääräinen pyörä.

• Anonyymi

Koska olit silloin varattu, siksi.

• Anonyymi

Yritin päästä kanssasi lämmittelykierroksille, mutta et lämmennyt etkä lähtenyt kierroksille. Lämmittelyyn ei vastakaikua.

• Anonyymi

Se tapa oli väärä kohdallani, sellaista mihin en pystynyt ainakaan silloin

• Anonyymi

En tarjoa mitään koeajoa.

Äläpäs yritä mennä yli siitä, missä aita on matalin, pilaat suhteen perusteet.

• Anonyymi

En huomannut mitään lämmittelyä ja hän alkoi vältellä. Väisti katsekontaktia usein.

• Anonyymi

Mun kohdalla ei tarvi ihmetellä miksei mies tehnyt aloitetta, ei näin rumaa naista kukaan halua🤣🤣

• Anonyymi

Sori, mulla on vähän ongelmia tuon katsekontaktin kanssa, se ei tarkota mitään, yritän vaan olla normaali.

• Anonyymi

Sä et tiedä mitä normaali tarkoittaa. Huomaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedätkös sinä sitten? Kerropa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Äitis oli normaali ku sua teki

• Anonyymi

Testasin vaan viehätysvoimaa, ja sainhan mä sut perääni.

• Anonyymi

Taisin myös saada sut mies pääsi taitaa pyörii ties missä ajatuksissa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taisin myös saada sut mies pääsi taitaa pyörii ties missä ajatuksissa

Multahan tuli nainen.

• Anonyymi

Siis heti pani takaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis heti pani takaa

Ei naiset pysty tekee noin, ootko tyhmä?

• Anonyymi

Sittenhän sinua harmittaa, se on sinun ongelmasi. Olen tottunut siihen, että naiset tekee aloitteita, itse äärimmäisen harvoin.

• Anonyymi

Ei siinä muuta kuin että minulle tuo on signaali että et ole ollut tarpeeksi kiinnostunut minusta vaivautuaksesi tekemään aloitetta.
        Olen ihastumassa erääseen, joka osaa näyttää kiinnostuksensa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei siinä muuta kuin että minulle tuo on signaali että et ole ollut tarpeeksi kiinnostunut minusta vaivautuaksesi tekemään aloitetta.

Et olisi täällä, jos tuo olisi totta. Se joka on kiinnostuneempi, tekee aloitteen, vaikuttaa siltä, että pallo on sinulla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ehkä rakkaus ei ollut sitten todellista. Vierestä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et olisi täällä, jos tuo olisi totta. Se joka on kiinnostuneempi, tekee aloitteen, vaikuttaa siltä, että pallo on sinulla.

Tämä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mies tekee aloitteen naista kohtaan, se on periaatteeni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

👎

Valtapeliä, ei huomaavaisuutta.

Mies itse on kiinnostunut, mutta haluaa, että nainen on vielä kiinnostuneempi, jotta miehellä on se oikea "pallo".

Uskomatonta pelleilyä. Huono itsetunto syy?

• Anonyymi

Syntipukki😪

• Anonyymi

Harmittaa itseä se, et olin niin väärässä toisen tuntemuksista? Vähän kuin puulla päähän lyöty olo nyt? Ei auta narina, keskityttävä nyt vain oman arjen pyörittämiseen. Onneksi olin se aktiivisempi osapuoli, ettei jäänyt väärälle tulkinnalle varaa.

• Anonyymi

En yksinkertaisesti tohtinut.

• Anonyymi

Siksi että olisit kuitenkin nauranut päin naamaa, kertonut ympäri kyliä millainen kaikkia yrittävä hullu olen, vammasen näkönen juoppo joka on väkivaltanen ja mustasukkainen hullu! olen saanut kärsiä valheista jo aivan tarpeeksi. ne ovat pilanneet elämäni!

• Anonyymi

Tiedän miksi et tehnyt aloitetta.
      Ja sinä tiedät miksi minä en tehnyt.
      -eräs nainen sivusta

• Anonyymi

Ei tainnut kumpaakaan kiinnostaa.
        -sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

-sivusta

Päinvastoin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

-sivusta

Toinen varattu.

• Anonyymi

Kyllä te saatte vieä toisenne. Voima on teissä molemmissa läsnä, suurempana kuin osaatte kuvitellakkaan.
      -Selvänäkijä sivusta.

• Anonyymi

Tämähän se. Joku suuri voima, joka veti magneetin lailla toista kohti. Luki silmillään toinen toistaan. Yritti käytöksellään viestittää, sinut minä haluan, tehden sen kuitenkin niin kömpelösti, että se kääntyi meitä vastaan. Liian monta väliintulijaa...väärää hetkeä...väärinkäsitystä...väärää tilannearviota... ylikävelijää. Silti niin kiitollinen, että hän oli paikalla, eikä usko ihmisiin ole ihan täysin mennyt.

• Anonyymi

Miksi et itse tehnyt aloitetta?

• Anonyymi

Koska en osaa puhua! Treffit ois menny pannukakuksi ja sitte ois harmittanu että miksi edes yritin vaikka tiesin...

• Anonyymi

Kuka on niin itsekäs että harmittelee toisen tekemättä jättämistä?

• Anonyymi

Varmaan joku itsekäs tuttusi tai ns tuntemasi🤭

• Anonyymi

Mutta osoititkos aloittaja itse mitenkään omalta osaltasi tälle miehelle, että aloitteen tekeminen olisi ollut toivottavaa ja se olisi johtanut suotuisaan ja kumpaakin osapuolta miellyttävään lopputulemaan? Harva mies tekee aloitteen vastapuolen osoittaessa pelkkää kylmyyttä. Vähän sama asia kun juoksisi suoraan päin nyrkkiä! Naiset osaavat kyllä niin halutessaan vihjailla käytöksellään ja eleillään riittävän selvästi, jotta ujoinkin mies rohkaistuu.

• Anonyymi

Jos nainenkin on ujo hän ei välttämättä rohkaistu ilmaisemaan itseään niin helposti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos nainenkin on ujo hän ei välttämättä rohkaistu ilmaisemaan itseään niin helposti.

Niin ;)

• Anonyymi

Älä anna huonoja ohjeita naisille. Typerää jauhaa tätä vihjailupaskaa. Rohkeesti vaan avaat suus ja se toimii parhaiten. Toimii melkein aina ja jos mies rupeaa siitä aukomaan jotain niin voit olla onnellinen että tuöli luoti väistettyä.

Pitää olla aika kovan luokan kusipää että ottaa nokkiinsa naisen alotteesta.

• Anonyymi

Olisin mä voinut ehkä tehdäkin ellet olisi puhunut musta takaapäin potaskaa!

• Anonyymi

Tämä ei pidä paikkaansa. Kunnioitan ja arvostan tätä miestä niillä tiedoilla, millä hänet tunsin.

• Anonyymi

En tehnyt aloitetta, koska näin miten kohtelit sitä miestä joka teki aloitteen ja et oikein jutellut takaisin, kun koitin tulla juttelemaan.

Siitä huolimatta jatkoit tuijotusta mitä itse sitten jäin ihmettelemään, tuijottelu kun ei yksistään minulle riitä, jokainen nainen joka on ollut kiinnostunut, on myös tullut juttelemaan useamminkin, ilman että itse on tarvinnut mennä juttusille.

• Anonyymi

Se oli varmaan siinä sitten.minusta ei ole muuhun. Sivusta naiselta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se oli varmaan siinä sitten.minusta ei ole muuhun. Sivusta naiselta.

Noh kannattais varmaan yrittää jutella takaisin sille kiinnostavalle miehelle, jos se kerta tulee tikusta vääntämään asiaa, apuakin olisi voinut kysyä siinä tilanteessa. Jännityksen ymmärrän mutta se myös luo ajatuksia sille toiselle, kuten omalla kohdallani, tulin siihen tulokseen ettei naista kiinnostanut tarpeeksi paljon kun ei jutellut takaisin, tai tullut juttelemaan itse, mutta siitä huolimatta jatkoi tuijotusta vielä reilusti yli kuukauden jonka jälkeen tiemme erkanivat.

Tuon takia en itsekkään enää mennyt juttelemaan, kun nainen ei puhunut juurikaan takasin, tai edes katsonut kohti kun yritin puhua, turhauttavaa tollainen, kun sen voi helposti tulkita sillä että toista ei kiinnosta tai jännittää liikaa, päädyin siihen tulokseen ettei kiinnostanut.

Ja suoraa aloitetta en alkanut tekemään, kun kuulin että nainen haukkui muille naisille miestä joka oli paria viikkoa aikaisemmin tehnyt aloitteen hänelle, ehkä se oli vihje minulle, ken tietää mutta ei se ainakaan minua rohkaissut millään tavalla, päinvastoin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noh kannattais varmaan yrittää jutella takaisin sille kiinnostavalle miehelle, jos se kerta tulee tikusta vääntämään asiaa, apuakin olisi voinut kysyä siinä tilanteessa. Jännityksen ymmärrän mutta se myös luo ajatuksia sille toiselle, kuten omalla kohdallani, tulin siihen tulokseen ettei naista kiinnostanut tarpeeksi paljon kun ei jutellut takaisin, tai tullut juttelemaan itse, mutta siitä huolimatta jatkoi tuijotusta vielä reilusti yli kuukauden jonka jälkeen tiemme erkanivat.

Tuon takia en itsekkään enää mennyt juttelemaan, kun nainen ei puhunut juurikaan takasin, tai edes katsonut kohti kun yritin puhua, turhauttavaa tollainen, kun sen voi helposti tulkita sillä että toista ei kiinnosta tai jännittää liikaa, päädyin siihen tulokseen ettei kiinnostanut.

Ja suoraa aloitetta en alkanut tekemään, kun kuulin että nainen haukkui muille naisille miestä joka oli paria viikkoa aikaisemmin tehnyt aloitteen hänelle, ehkä se oli vihje minulle, ken tietää mutta ei se ainakaan minua rohkaissut millään tavalla, päinvastoin.

Kannattaisi kyllä. Harmittaa, että menin niin lukkoon, kun hän tuli juttelemaan. Kiinnosti ja kiinnostaa edelleen, mutta vaikea tilanne. En ole haukkunut ketään, joka on minulle aloitetta tehnyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kannattaisi kyllä. Harmittaa, että menin niin lukkoon, kun hän tuli juttelemaan. Kiinnosti ja kiinnostaa edelleen, mutta vaikea tilanne. En ole haukkunut ketään, joka on minulle aloitetta tehnyt.

Sitten et ole hän, se joka minua tuijotteli paikassa missä nähtiin useampi kuukausi haukkui yhtä aloitteen tehnyttä miestä, koska ei pitänyt hänestä. Tämä taas pisti jarrut jumiin itseltäni koska melkolailla samanlainen tyyppi persoonaltani olen kuin tuo toinen, mutta ilmeisesti ulkonäköni sitten oli enemmän kyseisen naisen mieleen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitten et ole hän, se joka minua tuijotteli paikassa missä nähtiin useampi kuukausi haukkui yhtä aloitteen tehnyttä miestä, koska ei pitänyt hänestä. Tämä taas pisti jarrut jumiin itseltäni koska melkolailla samanlainen tyyppi persoonaltani olen kuin tuo toinen, mutta ilmeisesti ulkonäköni sitten oli enemmän kyseisen naisen mieleen.

Missä te näitte hänen kanssaan? En tiedä haukunko, mutta olen voinut sanoa jotain tylysti muista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä te näitte hänen kanssaan? En tiedä haukunko, mutta olen voinut sanoa jotain tylysti muista.

Avaruusaluksessa""

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nainen on naiselle susi, muista se äläkä usko mitä muut jauhaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerroppas itse välistä tuntomerkkejä miehestä jota kaipaat, katsotaan meneekö edes lähellekkään sitä miltä näytän. Sen jälkeen kyllä kerron itsestäni jos osuu kohdilleen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Avaruusaluksessa""

Tämän minä tiedän :)
        Mutta en ole haukkunut..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nainen on naiselle susi, muista se äläkä usko mitä muut jauhaa.

Melekosta kilpailua ?

mies sivusta ei pukki vaan hiljainen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerroppas itse välistä tuntomerkkejä miehestä jota kaipaat, katsotaan meneekö edes lähellekkään sitä miltä näytän. Sen jälkeen kyllä kerron itsestäni jos osuu kohdilleen.

Me ei tunneta miehen kanssa. En välttämättä tunnista, jos hän tulee vastaan. Ollaan katsottu toisiamme ja varmaankin tuijotettu. Hän on lähestynyt minua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Me ei tunneta miehen kanssa. En välttämättä tunnista, jos hän tulee vastaan. Ollaan katsottu toisiamme ja varmaankin tuijotettu. Hän on lähestynyt minua.

Ulkonäöllisesti vähän niin ku meinasin :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ulkonäöllisesti vähän niin ku meinasin :D

Silmien väristä en ole varma, mutta hiukset rusehtavat. Vaikea sanoa muuta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Silmien väristä en ole varma, mutta hiukset rusehtavat. Vaikea sanoa muuta.

Ei ilmeisesti ollut tarpeeksi kiinnostava, kun ei ole jäänyt ulkonäkö mieleen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ilmeisesti ollut tarpeeksi kiinnostava, kun ei ole jäänyt ulkonäkö mieleen.

Oli kyllä. Tietyt kasvonpiirteet näyttää tutulta, jos tulisi vastaan. Voisin silloin miettiä, että onko hän siinä. Tekstissäsi on kovin paljon tuttua juuri niitä asioita, mitä meidän kohdalla tapahtui. Harmittavaa, jos olisit hän, koska olen edelleenkin kiinnostunut edes tutustumaan ja onnistuin pilaamaan senkin mahdollisuuden.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oli kyllä. Tietyt kasvonpiirteet näyttää tutulta, jos tulisi vastaan. Voisin silloin miettiä, että onko hän siinä. Tekstissäsi on kovin paljon tuttua juuri niitä asioita, mitä meidän kohdalla tapahtui. Harmittavaa, jos olisit hän, koska olen edelleenkin kiinnostunut edes tutustumaan ja onnistuin pilaamaan senkin mahdollisuuden.

No mehän saadaan helposti selville se, että onko meistä kumpikaan se jota toinen ajattelee.

Asun pohjoisessa tosiaan, nainen josta kerroin oli kouluttautumassa samassa paikassa, minne itse tulin pikaiselle lisäkurssille ja koronan takia alkuvuonna menikin kurssi sitten pilalle, jonka jälkeen ei enää nähtykkään, mutta kokoajan nainen tuijotti kun minut siellä näki.

Harmittaa kyllä kun jos ei koronan takia olisi paikkoja pistetty kiinni, niin olisin ehtinyt ehkä vähän paremmin jutella niitä näitä hälle ja vielä tutkia reaktioita ja vastauksia.
        Hän oli facebookissa "tunnetko näitä henkilöitä" listallakkin, mutta viimeinen päivitys reilusti viime vuoden puolelta ja kuva vielä vanhempi, niin mietin käyttääkö sitä edes enää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mehän saadaan helposti selville se, että onko meistä kumpikaan se jota toinen ajattelee.

Asun pohjoisessa tosiaan, nainen josta kerroin oli kouluttautumassa samassa paikassa, minne itse tulin pikaiselle lisäkurssille ja koronan takia alkuvuonna menikin kurssi sitten pilalle, jonka jälkeen ei enää nähtykkään, mutta kokoajan nainen tuijotti kun minut siellä näki.

Harmittaa kyllä kun jos ei koronan takia olisi paikkoja pistetty kiinni, niin olisin ehtinyt ehkä vähän paremmin jutella niitä näitä hälle ja vielä tutkia reaktioita ja vastauksia.
        Hän oli facebookissa "tunnetko näitä henkilöitä" listallakkin, mutta viimeinen päivitys reilusti viime vuoden puolelta ja kuva vielä vanhempi, niin mietin käyttääkö sitä edes enää.

Kuinka pohjoisessa? Pakko kysyä, koska en voi uskoa sitä, että olisit hän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuinka pohjoisessa? Pakko kysyä, koska en voi uskoa sitä, että olisit hän.

Sanoppas itse miten pohjosessa asut niin katsotaan meneekö lähellekkään. Ei tämä silleen toimi että toinen imee informaatiota ja mahdollisesti pelaa sitten meikäläistä pussiin esittämällä jotain, mitä ei sitten olekkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sanoppas itse miten pohjosessa asut niin katsotaan meneekö lähellekkään. Ei tämä silleen toimi että toinen imee informaatiota ja mahdollisesti pelaa sitten meikäläistä pussiin esittämällä jotain, mitä ei sitten olekkaan.

Ei täällä paljoa saa informaatiota kenestäkään. En itse ole täysin pohjoisesta, jos olet ihan sieltä kuten varmaan arvelenkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei täällä paljoa saa informaatiota kenestäkään. En itse ole täysin pohjoisesta, jos olet ihan sieltä kuten varmaan arvelenkin.

Mutta kyllä se keljuttaa kuin pientä oravaa jos joutuu pelatuksi palstalla, pohjoisessa asun mutten aivan napapiirin yläpuolella kuitenkaan, enempää en kerro ellet itse kerro sitten :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta kyllä se keljuttaa kuin pientä oravaa jos joutuu pelatuksi palstalla, pohjoisessa asun mutten aivan napapiirin yläpuolella kuitenkaan, enempää en kerro ellet itse kerro sitten :)

Täällä törmää ihme hörhöihin välillä. Kai tylsyyttäni täällä kirjoittelen, mutta en kuulu niihin pelaajiin. En usko, että olisit hän, mutta jotakin niin tuttua kirjoitit aiemmin. Ja mikäli sattuisit jostain syystä olemaan hän, niin en minä ihan huvikseen vaan kaikkia katsele. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä törmää ihme hörhöihin välillä. Kai tylsyyttäni täällä kirjoittelen, mutta en kuulu niihin pelaajiin. En usko, että olisit hän, mutta jotakin niin tuttua kirjoitit aiemmin. Ja mikäli sattuisit jostain syystä olemaan hän, niin en minä ihan huvikseen vaan kaikkia katsele. :)

Joo no ei me tulla enää näkemään siellä paikassa missä nähtiin, olettaen että olet edes kyseinen nainen, ei ole mitään asiaa sinne varsinaisesti ja pelkän palstan takia en sinne lähde, muutoinkin se koko paikka taitaa olla suljettuna tammikuun puoliväliin ainakin johtuen koronasta.

Ja tähän peliin tarttetaan aina 2 eli kun et mitään itse kerro, niin en koe tarpeelliseksi jatkaa tätä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo no ei me tulla enää näkemään siellä paikassa missä nähtiin, olettaen että olet edes kyseinen nainen, ei ole mitään asiaa sinne varsinaisesti ja pelkän palstan takia en sinne lähde, muutoinkin se koko paikka taitaa olla suljettuna tammikuun puoliväliin ainakin johtuen koronasta.

Ja tähän peliin tarttetaan aina 2 eli kun et mitään itse kerro, niin en koe tarpeelliseksi jatkaa tätä.

Ei niin tulla näkemään. Ehkä sattuman varassa sitten jossain voi törmätä. Mutta tuleeko kumpikaan juttelemaan niin tuskin. Harmittaa, kun minun takiani ei voitu edes tutustua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei niin tulla näkemään. Ehkä sattuman varassa sitten jossain voi törmätä. Mutta tuleeko kumpikaan juttelemaan niin tuskin. Harmittaa, kun minun takiani ei voitu edes tutustua.

No tuon vois korjata helpolla kun sanot missä päin ollaan nähty, tai nimeät sen paikan edes lyhenteellä, se ei ole kovin vaikea homma, niin minä vaikka tulen juttelemaan ihan mistä sattuu jos satutaan näkemään tai poikkean siellä paikassa vaikka ihan huvikseen, jahka siellä taas aletaan opiskelemaan, yleinen tila kun kuitenkin on :)

Ja jos kiertelet niin sitten kiertelet, en jaksa vaivautua enempää sen jälkeen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No tuon vois korjata helpolla kun sanot missä päin ollaan nähty, tai nimeät sen paikan edes lyhenteellä, se ei ole kovin vaikea homma, niin minä vaikka tulen juttelemaan ihan mistä sattuu jos satutaan näkemään tai poikkean siellä paikassa vaikka ihan huvikseen, jahka siellä taas aletaan opiskelemaan, yleinen tila kun kuitenkin on :)

Ja jos kiertelet niin sitten kiertelet, en jaksa vaivautua enempää sen jälkeen.

Nähtiinkö ensimmäisen kerran tämän vuoden puolella? Niin, että toisen huomasi kunnolla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nähtiinkö ensimmäisen kerran tämän vuoden puolella? Niin, että toisen huomasi kunnolla.

Tähän vastaan vielä eli kyllä, tämän vuoden puolella. Muuta informaatiota ei tule enää ennen kuin kerrot paikan missä ollaan nähty tai kuvailet itseäsi, sillä tiedän miltä nainen näyttää, mitä hän puhui ja minkä ikäinen on suunnilleen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Palsta trollihan se siellä, mitä ihmeen tyydytystä te saatte tästä ?

• Anonyymi

Tämä miehen ja naisen hyvä suhde on jotain mitä paholainen niin mielellään tuhoaa...

• Anonyymi

Koska oon ujo.

• Anonyymi

Niin minäkin mutta irl Sinun kanssa en :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin minäkin mutta irl Sinun kanssa en :)

Miksi ette kuitenkaan ole irl?

• Anonyymi

Pidin vain niin kovasti reisistäsi.

• Anonyymi

Maukkaha kinkust tykkäs ku hullu puurost, saakuti senttäs ;)

• Anonyymi

Voisiko olla kiinnostunut jostakin toisesta henkilöstä enemmän tai on varattu? Ehkä tuollaisia syitä.

• Anonyymi

Oli tv:ohjelma noista huijareista, puhua osaavat, lopuksi tyhjentävät tilit. Varokaa näitä!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oli tv:ohjelma noista huijareista, puhua osaavat, lopuksi tyhjentävät tilit. Varokaa näitä!!!

Varokaa oikeasti !

työmies medes ui

• Anonyymi

Oli henkisesti aika rikki silloin, ei ollut edes mahdollisuus

• Anonyymi

Olit , ja ei mahdollisuuteen monia selvennä toki

• Anonyymi

Harmittaa se, että olet löytänyt toisen? Ymmärrän kyllä hyvin tilanteesi kun olet sen narsistin hyväksikäytön kohteena.

• Anonyymi

Pidän ihan vaan normista.

• Anonyymi

Olisit kumminkin sanonut, ei. 😐

• Anonyymi

En todellakaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En todellakaan.

Siinä näit, kieltävä vastaus tuli. 😐

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinä näit, kieltävä vastaus tuli. 😐

Kas vain. Hmm tarkkasilmäisyys ei ole heikkouteni :(

• Anonyymi
      • Anonyymi

Mikä biisi?

• Anonyymi

Kisa, ketä saa ekat orkut?

• Anonyymi

Jos on omassa elämässä paljon epävarmuutta, silloin ei uskalla tehdä aloitteita, koska epäonnistunut aloite pahentaa omaa tilannetta entisestään. Vaikka kuinka haluaisi uskoa toisin, silti pelko epäonnistua vie helpommin voiton. Voi sitä harmituksen määrää, kun tuntee itsensä saamattomaksi siinä tilanteessa.

Joskus ajatellut niinkin, et jos toinen helpottaisi taakka, vaikka hymyllä tai ilolla, voisi pyytää apua johonkin, jonka pohjalta keskustelu yhteys voisi syntyä ja uskallus herätä enempään jutusteluun? Vaikeita asioita, jos tunteita liikaa ilmassa, luo se rimakauhua ja harmitusta, kun olo tuntuu saamattomalta ja epäonnistumisen mahdollisuus mahdolliselta?

Tekisi mieli pyytää anteeksi toiselta, sitä et on tällainen avuton reiska tällaisessa tilanteessa? Sekin voisi tuntua oudolta toisesta, jos hän näkee asian eri tavalla? Ja ihmettelee toisen outoutta? Ehkä toinen näkee mahdollisuutensa pieneksi toisen suhteen, siksi odottaa, josko tilanne muuttuisi omalta kannalta paremmaksi ja selkeämmäksi ymmärtää, että tuntemukset ovat yhteneväisiä?

Asioita voi nähdä ja kokea monella tavalla ja jokainen kokee ne omalla tavalla. Sekavuudesta sekaisin ja siksi tilanteet tuntuvat toivottomalta.

• Anonyymi

Liikaa epätietoisuutta ja epävarmuutta. Minkälaisia tunteita sinä tunnet? Jos toiseen ei ole mitään muuta yhteyttä, niin jostain se yhteys toiseen on vain tehtävä. Meni se miten vaan, mutta jännityksestä siinä tilanteessa ei mitään hyötyä. Enemmänkin haittaa, kun tulee tunne juosta karkuun ja vältellä toista. Pitää vain löytää sopiva tapa ja hetki sille lähestymiselle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Liikaa epätietoisuutta ja epävarmuutta. Minkälaisia tunteita sinä tunnet? Jos toiseen ei ole mitään muuta yhteyttä, niin jostain se yhteys toiseen on vain tehtävä. Meni se miten vaan, mutta jännityksestä siinä tilanteessa ei mitään hyötyä. Enemmänkin haittaa, kun tulee tunne juosta karkuun ja vältellä toista. Pitää vain löytää sopiva tapa ja hetki sille lähestymiselle.

Toisinaan kulunut aika voi olla hyvästä ja toisinaan ei? Puhumalla paremmin onnistuu kuin puhumatta. Itse odotan hyvää hetkeä aina, jos tilanne tuntuu lupaavalta ja toinen on vastaanottavaisen oloinen, silloin helpompi tehdä aloitteita(kin). Suuri mahdollisuus myös epäonnistumiseen, kun ymmärrys toiseen puuttuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toisinaan kulunut aika voi olla hyvästä ja toisinaan ei? Puhumalla paremmin onnistuu kuin puhumatta. Itse odotan hyvää hetkeä aina, jos tilanne tuntuu lupaavalta ja toinen on vastaanottavaisen oloinen, silloin helpompi tehdä aloitteita(kin). Suuri mahdollisuus myös epäonnistumiseen, kun ymmärrys toiseen puuttuu.

Toisinaan, jos se helpottaisi kohtaamista. Ajalla ei toisaalta ole paljoa väliä, jos ei ole paljoa puhunut toiselle. Eri asia, jos tuntee toisen, silloin kulunut aika ja vähäinen yhteydessä oleminen on huono asia. Aloitteen tekokin helpottuisi, jos toinen on vastaanottavainen, mutta jos jännittää niin se ei varmaankaan näyttäydy toiselle kuten haluaisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta ei sen aloitteen tarvitse olla kummoinen. Itse olen miettinyt asiaa jossa voisin olla häneen yhteydessä koska hänelle ei kai asiani enää kuulu ja hänelle alkaa ihan uudet kuviot. Harmittaa kun aika loppui kesken.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta ei sen aloitteen tarvitse olla kummoinen. Itse olen miettinyt asiaa jossa voisin olla häneen yhteydessä koska hänelle ei kai asiani enää kuulu ja hänelle alkaa ihan uudet kuviot. Harmittaa kun aika loppui kesken.

Miten itse vaan parhaaksi näet. Miten aika loppui teillä kesken?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten itse vaan parhaaksi näet. Miten aika loppui teillä kesken?

Sairastumisen takia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sairastumisen takia.

Sinun vai hänen?

• Anonyymi

Nyhän se aika vasta alkaa..
      m>n.😇

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      168
      6144
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      147
      1714
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1508
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1260
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      46
      904
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      28
      844
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      96
      827
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      5
      779
    9. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      729
    10. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      219
      714
    Aihe