Mistä löytää itsellensä isähahmo.. tilanne siis se että kaipailisin todella kovaa elämääni vanhempaa miestä, joka alistaisi, ja kohtelisi mua pikkutyttönänsä. "Syö nyt, ei sotketa, nyt nukkumaan, isi tulee viereen.. isi vain vähän koskee.." yms.. ja väkivaltaa sais myös olla.. alan olemaan epätoivoinen.. sellanen mies joka tietää mitä tahtoo, eikä pelkää sitä ottaa...
Isähahmo hakusessa
42
696
Vastaukset
- Anonyymi
Täältähän se löytyy [email protected] postia tulemaan
Moi täällä ois nuorekas hoikka 68v mies voisin tehdä nuita kaikkea mitä toivoit missäpäin olet minä Oulussa pane postia [email protected] niin jutellaan lisää
- Anonyymi
Nimenomaan. Varsinkin sinä ilmeisesti.
- Anonyymi
Tässä ois faija sulle
- Anonyymi
Niin mihnä? Miten saan yhteyttä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Otatko remmii eiku puh num
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Otatko remmii eiku puh num
Hit me
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hit me
Hämeenkoskella saa remmii jos tyttö ei oo kiltti. Kyrpä sojottaa pelkästä ajatuksest
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hämeenkoskella saa remmii jos tyttö ei oo kiltti. Kyrpä sojottaa pelkästä ajatuksest
Niin, noh, mihin otan yhteyttä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, noh, mihin otan yhteyttä
Ootko sinä tyttö jos niin annan numeroni ja tulet kovakyrpäsen luo Hämeen koskelle pidän tyttönä sua lapsosein
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pesen ja tyydytän pistän nukkuu ym
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pesen ja tyydytän pistän nukkuu ym
Ethän kuitenkaan. Kunhan kirjoitat ja lupaat vaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootko sinä tyttö jos niin annan numeroni ja tulet kovakyrpäsen luo Hämeen koskelle pidän tyttönä sua lapsosein
Täällä edelleenkään yhtään tyttöjä ole
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
vaikka puh num . mut missä asut olen 53v isukki
- Anonyymi
Tuleppa isukin sylkkyyn, niin katsotaan mitä sulle voisi tehdä.
Mistä päin sä oot. Koivun vaihdan voit käydä itse jo hakemassa metsästä. 🤭
T:Jaakko- Anonyymi
Niin mihnä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin mihnä
No tähnähä tietenkii
- Anonyymi
Pks seudulle tietty.
T:Jaakko - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pks seudulle tietty.
T:JaakkoSoitahan sinä niitä kellojasi vaan
- Anonyymi
Tyttäreni laita numeroo
- Anonyymi
No en kyllä varmana laita numeroani tänne 😅
- Anonyymi
No minähän oon numero yksi :) t. Ap
Missä päin isää kaivataan. Täällä olis p-savon seudulla 50v isi vailla omaa tytärtä kun aiempi kasvoi jo ulos muiden hyväiltäväksi!
- Anonyymi
Sun kulli haisee paskalle kun on jus käynyt rahtarin perseessä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun kulli haisee paskalle kun on jus käynyt rahtarin perseessä...
Edelleen vaan itsestäsi totuuksia kirjoittelet ja hyvä niin
- Anonyymi
Kuullostaa toosi hyvältä. Mihin otan yhteyttä..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuullostaa toosi hyvältä. Mihin otan yhteyttä..
Et mihinkään.
- Anonyymi
oletko tyttölaps
- Anonyymi
En. Oletko itse?
- Anonyymi
Vieläkö kaipaa isähahmoa nuoret naiset?
- Anonyymi
Minä kaipaisin! Olisi ihanaa löytää isi ja leikkiä pikkutyttöä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro lisää miten yhteyttä jne
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin missä päin olet . Joku toinen ehti jo väliin huudella?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastaa tai isi antaa piiskaa paljaalle pyllylle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä kuulu niin vittuakaan sulle ainakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro lisää miten yhteyttä jne
Onko sulla Kik jos siellä tutustuis enemmän? Oon Jyväskylästä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sulla Kik jos siellä tutustuis enemmän? Oon Jyväskylästä
Tää kerro lisää miten yhteyttä jne EI ole alkuperäinen isähahmo, vaan palstalla pyörivä trolli. Älä vaan mee antamaan mitään yhteysrietoja hänelle, samalla ”miten yhteyttä jne” kyselyllä tunkee jokaiseen viestiketjuun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää kerro lisää miten yhteyttä jne EI ole alkuperäinen isähahmo, vaan palstalla pyörivä trolli. Älä vaan mee antamaan mitään yhteysrietoja hänelle, samalla ”miten yhteyttä jne” kyselyllä tunkee jokaiseen viestiketjuun.
Ja sinä olet vaan kateellinen tyttöilijäpiilohomo
- Anonyymi
Olen kulkia luonteeltani ja saatana koti on oltava siisti kun tulen,nuoren tytön on jo otettava vastuu ja hoiettava ainakin huoneensa siisteys,iskä tarkistaa ja myös hygienia on oltava kunnoss iskä koittaa vaan sormella ja haistaa. [email protected]
- Anonyymi
Ja vitut
- Anonyymi
Vittu kun vanha ilmotus
- Anonyymi
Nimenomaan
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .472966Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472851Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242639Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3391703- 711084
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101061Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193917Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101772Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26770- 44739