Aihe

Kannattaako mennä lääkikseen?

Anonyymi

Olen 6-vuotiaasta asti halunnut tulla lääkäriksi. Jotenkin se ala aina tuntui juuri sopivalta. Olen vasta kuitenkin 8. luokalla, joten en selvästi vielä hae lääkikseen. Viime kuukausina minulle on tullut epävarmuuksia lääkiksestä, koska minusta tuntuu, että en ole tarpeeksi fiksu pääsemään sinne. Viime vuoden todistuksessa sain kaikista lukuaineista 10 (lukuunottamatta äikkää ja uskontoa joista sain molemmista 9). Tämän vuoden arvosanat varmaan ovat saman tyyliset. Olenko teidän mielestä tarpeeksi fiksu pääsemään lääkikseen, jos katsotaan vain puhtaasti minun arvosanojen perusteella?

3

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Millaiset arvosanat luulet olevan niillä, jotka pääsevät lääkikseen? Kaikista lukuaineista vähintään 11?

Jos tuntee kutsumusta lääkäriksi ja pääsee lääkikseen, sinne kannattaa mennä!

• Anonyymi

Riippuu sinusta. SINÄ tiedät, kuuntele sisintäsi, älä kysele muilta.

• Anonyymi

Kysyt, kannattaako mennä lääkikseen. Kuulehan, kun sinne ei noin vain mennä.
      Jos sinulla on kova hinku lääkikseen, haet lääkikseen. Karsinta lääkikseen on kova, mutta JOS sinut hyväksytään, sitten voit sinne mennä, ja se luultavasti kannattaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Halla-aho: Emme halua, että punavihreä hallitus jatkaa

https://www.is.fi/politiikka/art-2000007761119.html Alkaa olla nykyhallituksella lopun ajat.
      Maailman menoa
      340
      3859
    2. Miksi Helmi ja Julia haluavat lehden kanteen?

Itseään paljon vanhemman miehen kanssa? Dannyn ”tyttöystävä” Helmi Herra Ylpön ”tyttöystävä” Julia. Onhan näitä ollut kautta aikain. Muutama vuosi kun
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2755