Roolileikki, mies vaimona. Vaimo miehenä

Anonyymi

Itseäni on näin aikuisena vajaa kuusikympisenä miehenä, alkanut jostain syystä kiehtoa ajatus. Kokea millaista olisi jos, saisin kokeilla mitä on olla esm. viikonlopunajan vaimonroolissa. Ajankohta jonne tuon roolileikin sijoittaisin olisi n.100v ajanlaskussa taaksepäin. Aikaan, jolloin vielä Isännänsana oli laki ja kotikuri kunniassaan. Minä pukeutuneena naiseksi ja koska sinkku olen, mahdollinen leikissä mukana oleva nainen pukeutuneena mieheksi. (Mainittakoon, etten ole transihmisiä. Hiven tiitiä ehkä löytyy sielunisopukoista. En kylläkään omista yhtään esm. naistenvaateita). Kutakuinkin normisuomimies, mitä ny hiukan pervo :D Rooleissa kuitenkin niin, kotityöt, arjenaskareet että yöt menisivät roolien mukaan. Isäntä komentaa ja vaimoreppana tottelee. Jutun kruunaisi osaltaan jos, kumpani olisi itseäni kookaampi. Itse olen 172cm normivartaloinen ja ison naisen pyöriteltävissä ;)

Toinen kiva roolileikki kokea voisi olla normistapoikeava ageplay eli äiti ja poika. Teemana, "kuka kuritta kasvaa, se kunniatta kuolee" lohdukeeksi hiukan tissiä :D

Estot mäkeen!

7

218

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olsi mukava leikkiä kanssasi.

• Minä haluan leikkiä että nainen on minun ankara äitini joka annaa minulle piiskaa!Löytyykö suomessa sellainen nainen?

• Anonyymi

Toteuttaisin mielelläni, jos olisin sinkku. Olen 175 cm ja 53v. ihan ok nainen Ja varattu. Muuten kyllä kiinnostaisi. Toisin sulle valitsemani vaatteet alusvaatteista yöpaitaan. Rouva käyttäisi mekkoa ja sukkahousuja.

• Anonyymi

Ketjunaloittajana sanon. Kyllä nyt harmittaa kun olet varattu. Siuta luultavasti taas, ei harmita :D Kovasti kivalle kyllä kuulostaisi suunitelmasi :) Ehkä kuitenkin, jokupäivä joku...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ketjunaloittajana sanon. Kyllä nyt harmittaa kun olet varattu. Siuta luultavasti taas, ei harmita :D Kovasti kivalle kyllä kuulostaisi suunitelmasi :) Ehkä kuitenkin, jokupäivä joku...

Kivaa siitä todennäköisesti tulisi. Mutta ei voi nyt jäädä harmittelemaan .

• Anonyymi

Kunnon seksi on sairasta ja törkeää

• Anonyymi

Voih, oispa ihanaa jos tällainen ukm-61 kotona alistettaisiin mekkoon ja sukkahousuihin sekä kenties muihinkin hepeneisiin. Sitten määrättäisiin kotitöihin tiskaamaan, siivoamaan jne...

T. "Karita"

T.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. No nytkö tuli lähtö Orpolle?

Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall
      Maailman menoa
      230
      1743
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      186
      1581
    3. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      45
      1192
    4. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      47
      893
    5. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      750
    6. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      30
      731
    7. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      21
      730
    8. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      36
      701
    9. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      23
      682
    10. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      627
    Aihe