Yleensä jouluisin serkkunk saavat noin 300-1000 euron lahjoja mukaan lukien se että mummini antaa nuoremmalle serkulle iphone 8 ja minä saan elokuva lipun. Saan yleensä 100-300 euron edestä lahjoja johon olen tyytyväinen. Mietin vain sitä että toisen serkkuni perheessä on 4 lasta ja niihin lahjoihin menee noin. 1000-5000 euroa mitö olen kuullut onko reilua?
Saako muutkin 1000 euron lahjoja
1
92
Vastaukset
- Anonyymi
se on antajan oma tahto. Hän saa tehdä omilla rahoillansa miten haluaa. Ei sinua ole kohdeltu epäreilusti. Vaikket saisi mummiltasi mitään niin silloinkaan sinua ei ole kohdeltu epäreilusti.
Verottaja tosin voi olla kiinnostunut sillä Lahjasta pitää maksaa veroa, jos saa samalta henkilöltä kolmen vuoden aikana 5000 euroa tai enemmän. Lahjavero rapsahtaa paitsi rahalahjasta, myös esimerkiksi arvopapereista, asunnosta, autosta tai arvoesineistä.
Lahjasta pitää tehdä lahjaveroilmoitus Verohallinnolle kolmen kuukauden kuluessa lahjoituspäivästä. Mutta, mutta..... Verottajakaan ei ole kiinnostunut käsitteestä "reilu".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k542419Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖281779Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt701464Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me2481355- 1371219
Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.13990Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu11973vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos23958- 68943
- 61891