Missä iloisuus

ykstypy

tällä palstalla? Kun luin noita aloituksia, niin huomasin, että porukka on jonkinlaisen masennuksen vallassa. Ei kait sitä sitten ihan turhaan puhuta kevätmasennuksesta. Mutta kyllä se siitä iloks muuttuu kun kesää kohti mennään :=))))
Mulla oli vähän aikaa sitten myös masennuskausi,jota kesti noin viikon. Mutta alkaa olla ohi onneks. :=)))

66

3188

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jermu

tai yx typy. Saattaahan siellä muutama kevätkatkero olla, mutta suurin osa mun mielestä on helkkarin iloista ja mukavaa porukkaa.
      Minua naurattaa koko ajan noi kirjoitukset...Ai anteeksi, ei olis saanut nauraa...Uskon, että joku on ihan tosissaan tuolla.

• ykstypy

onkin pääasia, että hauskaa riittää. Mutta tämä palstahan pitäis olla aika asia palsta?? Minä kun tuolla huuhaalla olen tottunut olemaan en oikein osaa asiallinen ollakaan missään :=)))
        Tuolla livessä kun joutuu joskus olemaan asiallinen, niin täällä ei enää jaksa.
        No.. Kyllähän sitä henkeviä voi joskus jutustella jos punkkulasi vielä vieressä.

• roosa
        ykstypy kirjoitti:

onkin pääasia, että hauskaa riittää. Mutta tämä palstahan pitäis olla aika asia palsta?? Minä kun tuolla huuhaalla olen tottunut olemaan en oikein osaa asiallinen ollakaan missään :=)))
        Tuolla livessä kun joutuu joskus olemaan asiallinen, niin täällä ei enää jaksa.
        No.. Kyllähän sitä henkeviä voi joskus jutustella jos punkkulasi vielä vieressä.

kun tuo punkku pääsi just loppumaan...viimeiset hörppäsin ja kaffetta päälle. Ja vielä näin aikaisin ja su iltana!!!Siis punkuttelu!

Masensi tos pari tuntii sitten niin et päätin antaa sille piut paut!!

• ykstypy
        roosa kirjoitti:

kun tuo punkku pääsi just loppumaan...viimeiset hörppäsin ja kaffetta päälle. Ja vielä näin aikaisin ja su iltana!!!Siis punkuttelu!

Masensi tos pari tuntii sitten niin et päätin antaa sille piut paut!!

ei ole yhtään nyt punkkua :=((
        Vähän kyllä siitä on masentunut mieli. Voi että surettaa. Olisit jättänyt minullekin pikkuryypyt.
        Se onkin niin hyvä lääke vaivaan kuin vaivaan toi punkku. Jos huomenna kävis kaupassa :=)))

• roosa
        ykstypy kirjoitti:

ei ole yhtään nyt punkkua :=((
        Vähän kyllä siitä on masentunut mieli. Voi että surettaa. Olisit jättänyt minullekin pikkuryypyt.
        Se onkin niin hyvä lääke vaivaan kuin vaivaan toi punkku. Jos huomenna kävis kaupassa :=)))

..ni sinne meni! Mä testaan noita viinejä ostamalla lähes aina uuden merkin,usein olen onnistunut ostamaan aika hyvän ja kukapa sitä nyt pulloaan ei tyhjäks juo..Ja tämä ei tarkoita että nyt tisutteleisin jatkuvasti.
        Mutta auttos tän päiväiseen masennuksen poikaseen!

Ja huomenna päivä on uus jo kello kuus!

• ykstypy
        roosa kirjoitti:

..ni sinne meni! Mä testaan noita viinejä ostamalla lähes aina uuden merkin,usein olen onnistunut ostamaan aika hyvän ja kukapa sitä nyt pulloaan ei tyhjäks juo..Ja tämä ei tarkoita että nyt tisutteleisin jatkuvasti.
        Mutta auttos tän päiväiseen masennuksen poikaseen!

Ja huomenna päivä on uus jo kello kuus!

tilanne tuon testaamisen kanssa. Ostelen eri laatuja myös. Ja pakkohan se pullo on juoda tyhjäsi, kun kerran aukasee. Menee vielä pilalle jos säilyttelemään alkaa. Niin on tapana juoda minullakin. :=)))
        Mutta tietenkin on kyse vain miedosta viinistä. Ei mistään väkevästä pullosta.

• jokunen

vaan niin vaatimattomia, ettei kaikkea rintaa repivää riemua kirjoiteta kateutta aiheuttamaan.

• ykstypy

sitä riemustakin joku olla kateellinen? Tuota en usko :=)))

• jokunen
        ykstypy kirjoitti:

sitä riemustakin joku olla kateellinen? Tuota en usko :=)))

kelpaa ihan mikä vaan. Mutta olen niin riemullisen vaatimaton luetteloa laatimaan. xD

• norMix evk

...tällä palstalla ollaan niin aikuista niin aikuista. Otsasi kurtussa pitää sinun maailman murheita murehtiman. Kaikenlainen ilonpito ja huumorin käyttö on mitä paheksuttavinta. Hymiöiden käytöstä pitää sinut ikuiseen häpeään tuomittaman. "Pä-pä-dä-dä-pää-däp-pä-pää, nyt pidetään ikävää, ty-dy-dy-dy-tyy-dyt-ty-tyy, niin sielu tyydyttyy!"

• taikanainen

paheksumaan puheitasi !!!

:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

• ykstypy

ja minä kun niin tykkään noista hymiöistä :=(((
        Mutta mitä sitten, kun ei mulla ole mitään murehtimista? Mistähän jonkun murheen aiheen keksisin? Antaisitko vinkin? :=)))

• norMix evk
        ykstypy kirjoitti:

ja minä kun niin tykkään noista hymiöistä :=(((
        Mutta mitä sitten, kun ei mulla ole mitään murehtimista? Mistähän jonkun murheen aiheen keksisin? Antaisitko vinkin? :=)))

..vaikka murehtia, miksei sinulla ole murheita??? Olet poikkeava nuor...siis viisikymppinen!!!

• norMix evk
        taikanainen kirjoitti:

paheksumaan puheitasi !!!

:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

...paheksun paheksuntaasi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• ykstypy
        norMix evk kirjoitti:

..vaikka murehtia, miksei sinulla ole murheita??? Olet poikkeava nuor...siis viisikymppinen!!!

hetkellä olen murheeton nuori, eli siis viiskymppinen. Löytyyköhän täältä muita samankaltaisia? Voisimme ystävystyä :=)))

• taikanainen
        norMix evk kirjoitti:

...paheksun paheksuntaasi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

paheksun noin useaa huutomerkkiä !!
        selvää huomionhakuisuutta !!

• norMix evk
        ykstypy kirjoitti:

hetkellä olen murheeton nuori, eli siis viiskymppinen. Löytyyköhän täältä muita samankaltaisia? Voisimme ystävystyä :=)))

...pakkohan meidän on sinulle murheita keksiä, sillä elämä ilma murheita on kuin talo ilman aitan polulla astelevaa emäntää. Yritäs nyt miettiä: rahahuolia, tylsä työ, ikäviä työkavereita, kateellisia naapureita, ei mitään päällepantavaa kaapissa, ulosottomies ovella, terveys reistaa, päätä jomottaa, ankea lapsuus...??

• norMix evk
        taikanainen kirjoitti:

paheksun noin useaa huutomerkkiä !!
        selvää huomionhakuisuutta !!

...paheksun tuota sinun nikkiäsi!!! Olet ottanut paranormaalit ilmiöt avuksesi!!! Noitakäräjätkö tässä pitäisi pistää pystyyn???

• ykstypy
        norMix evk kirjoitti:

...pakkohan meidän on sinulle murheita keksiä, sillä elämä ilma murheita on kuin talo ilman aitan polulla astelevaa emäntää. Yritäs nyt miettiä: rahahuolia, tylsä työ, ikäviä työkavereita, kateellisia naapureita, ei mitään päällepantavaa kaapissa, ulosottomies ovella, terveys reistaa, päätä jomottaa, ankea lapsuus...??

tuttua. Mutta luulin että nuo asiat kuuluu elämään aika monella.
        En minä tuollaisia asioita murehtimaan ala. Enkä ainakaan niistä jauha, ellei pakko ole. Jo kait sitä hulluks tulis. Tässä kun vaan elellä porskutetaan eteenpäin ja vielä huumorilla, niin hyvä tulee. Mietis vielä muita "murheen" aiheita.
        No olihan mulla tuo lapsuus vähän..... :=)))

• norMix evk
        ykstypy kirjoitti:

tuttua. Mutta luulin että nuo asiat kuuluu elämään aika monella.
        En minä tuollaisia asioita murehtimaan ala. Enkä ainakaan niistä jauha, ellei pakko ole. Jo kait sitä hulluks tulis. Tässä kun vaan elellä porskutetaan eteenpäin ja vielä huumorilla, niin hyvä tulee. Mietis vielä muita "murheen" aiheita.
        No olihan mulla tuo lapsuus vähän..... :=)))

...murheita on vaikka muille jakaa, mutta et murehdi niitä. Tuohan on ihan ennenkuulumatonta, olet lähes toivoton tapaus!!!!!

• ykstypy
        norMix evk kirjoitti:

...murheita on vaikka muille jakaa, mutta et murehdi niitä. Tuohan on ihan ennenkuulumatonta, olet lähes toivoton tapaus!!!!!

murheita minulla on :=)))
        No jos välillä asiaakin puhuisin, niin olen huomannut että ihmiset joilla elämässään on oikeita murheita ollut, eivät takerru niin vähästä pikkuasioihin. Sitä kasvaa ihmisenä ja osaa nauttia pienistäkin asioista. Terveys on mielestäni se kaiken A ja O. Ja yleensä ihmiset joilla "oikeita" murheita on, ovatkin monesti noita mainitsemiasi asennevammaisia. Sitä vaan elää porskuttaa ja yrittää jakaa sitä eläniloa muillekin. :=))))

• norMix evk
        ykstypy kirjoitti:

murheita minulla on :=)))
        No jos välillä asiaakin puhuisin, niin olen huomannut että ihmiset joilla elämässään on oikeita murheita ollut, eivät takerru niin vähästä pikkuasioihin. Sitä kasvaa ihmisenä ja osaa nauttia pienistäkin asioista. Terveys on mielestäni se kaiken A ja O. Ja yleensä ihmiset joilla "oikeita" murheita on, ovatkin monesti noita mainitsemiasi asennevammaisia. Sitä vaan elää porskuttaa ja yrittää jakaa sitä eläniloa muillekin. :=))))

...noinhan sen tietysti pitää mennä ;-))))))))))))

• viljamaria
        norMix evk kirjoitti:

...paheksun tuota sinun nikkiäsi!!! Olet ottanut paranormaalit ilmiöt avuksesi!!! Noitakäräjätkö tässä pitäisi pistää pystyyn???

Näköjään tässä saa paheksua ja minä paheksun pilvistä säätä, sillä tykkäisin paljon enemmän auringonpaisteisesta ilmasta.

Missään tapauksessa en tahdo kertoa mitään hauskaa ja myönteistä kun trendi on tämä paheksuva.*nauraa hyväksyvästi paheksumiselle*

• norMix evk
        viljamaria kirjoitti:

Näköjään tässä saa paheksua ja minä paheksun pilvistä säätä, sillä tykkäisin paljon enemmän auringonpaisteisesta ilmasta.

Missään tapauksessa en tahdo kertoa mitään hauskaa ja myönteistä kun trendi on tämä paheksuva.*nauraa hyväksyvästi paheksumiselle*

...pakko paheksua sinun tunkeutumistasi minun ja ton taikiksen välisiin paheksuntoihin!!!!!

• taikis eek
        norMix evk kirjoitti:

...pakko paheksua sinun tunkeutumistasi minun ja ton taikiksen välisiin paheksuntoihin!!!!!

joudun paheksumaan itseni leikistä ulos tältä iltaa :( paheksumisiin.....

• norMix evk
        taikis eek kirjoitti:

joudun paheksumaan itseni leikistä ulos tältä iltaa :( paheksumisiin.....

...poistumistasi paikalta noin paheksuttavalla tavalla :(( Paheksumisiin ja paheksuttavaa illanjatkoa ;-((

• muoriska
        ykstypy kirjoitti:

Siis ilo-ytyä, tässä maailmassa ei ole mitään, mille ei voisi loppujen lopuksi nauraa. Joskus joutuu vähän aikaa ottamaan aikalisää ja tuumaamaan, että mitenkähän nyt tämänkin asian voitoksi kääntäisi...

Vaan ehkä jotkut kokevat, varsinkin jos hänellä itsellä on musta luonto tai tapahtunut jotakin vakavaa juuri menneinä päivinä, niin se toisen iloisuus jotenkin loukkaa. Vaan kyllä sellaisesta ajattelusta pitäisi päästä eroon: ei ilo ole suunnattu ketään vastaan, vaan kaikkien puolesta.

Vaan olemme me ykstypy tavanneet tuolla huuhalla aikoinaan, et sinä tietenkään minua muista, kun aina niitä miehiä ympärilläsi pörräsi kuin navetassa kärpäsiä heinäntekoaikaan.

Vaan jos suoraan sanon, niin moni arvelee kovin väärin sinun (ja minun) tyyppisten ihmisten filosofian. Jotenkin on syntynyt näkemys, itselleni siis, että joidenkin ihmisten mielestä on olemassa niin suuria ja pyhiä ja vaikuttavia asioita, että ne jotenkin menevät pilalle jos pikku eukko vaan iloisesti hyppelee laulellen niiden ohi.

Aivan niinkuin maailma siitä paremmaksi muuttuisi, että kulmat kurtussa suhtaudutaan vakavasti Vakaviin asioihin. Minusta kulmat kurtussa suhtautuminen asioihin ei saa aikaan kuin juuri sen masennuksen....

• norMix evk kirjoitti:

...poistumistasi paikalta noin paheksuttavalla tavalla :(( Paheksumisiin ja paheksuttavaa illanjatkoa ;-((

..taas on meneillään.....*huulenheitto kisako* ????

-----sinäkin bruuttukseni olet jo ihan livennyt kevytkeskusteluihin....huhheijakkaa..

----on kyllä paheksuttavaa tuollainen------

• ykstypy
        muoriska kirjoitti:

Siis ilo-ytyä, tässä maailmassa ei ole mitään, mille ei voisi loppujen lopuksi nauraa. Joskus joutuu vähän aikaa ottamaan aikalisää ja tuumaamaan, että mitenkähän nyt tämänkin asian voitoksi kääntäisi...

Vaan ehkä jotkut kokevat, varsinkin jos hänellä itsellä on musta luonto tai tapahtunut jotakin vakavaa juuri menneinä päivinä, niin se toisen iloisuus jotenkin loukkaa. Vaan kyllä sellaisesta ajattelusta pitäisi päästä eroon: ei ilo ole suunnattu ketään vastaan, vaan kaikkien puolesta.

Vaan olemme me ykstypy tavanneet tuolla huuhalla aikoinaan, et sinä tietenkään minua muista, kun aina niitä miehiä ympärilläsi pörräsi kuin navetassa kärpäsiä heinäntekoaikaan.

Vaan jos suoraan sanon, niin moni arvelee kovin väärin sinun (ja minun) tyyppisten ihmisten filosofian. Jotenkin on syntynyt näkemys, itselleni siis, että joidenkin ihmisten mielestä on olemassa niin suuria ja pyhiä ja vaikuttavia asioita, että ne jotenkin menevät pilalle jos pikku eukko vaan iloisesti hyppelee laulellen niiden ohi.

Aivan niinkuin maailma siitä paremmaksi muuttuisi, että kulmat kurtussa suhtaudutaan vakavasti Vakaviin asioihin. Minusta kulmat kurtussa suhtautuminen asioihin ei saa aikaan kuin juuri sen masennuksen....

sinä vaan ole se huuhaan muoriska? :=)))
        Joo.. Ennen niitä miehiä siellä ympärillä hääri, mutta nyt on ajat muoriska ihan toiset. Kyllästyneet minuun ja uudet typyt niillä hakusessa :=(((
        Niinpä ajattelin tullakin tänne vuorostani koittamaan onnea, mutta eipä juuri hyvältä näytä.
        Mutta tuo kateellisuus siitä, että joku on iloinen ei mahdu mun ajatuskuvioihin. En ole koskaan itse pystynyt moiseen. Mikä on mukavampaa kun iloisen ja positiivisen ihmisen seura. Siinähän piristyy itsekin :=))))

• norMix evk
        NainenKirjoittaa kirjoitti:

..taas on meneillään.....*huulenheitto kisako* ????

-----sinäkin bruuttukseni olet jo ihan livennyt kevytkeskusteluihin....huhheijakkaa..

----on kyllä paheksuttavaa tuollainen------

...ole huulenheitosta puhumattakaan!! Spitaaliseksiko sinä minua epäilet, paheksun syvästi tuollaisia vihjailuja??!! On kuule äärimmäisen raskasta yrittää otsa kurtussa paheksua kaikkea mahdollista ja mahdotonta eteen tulevaa!!

• taikanainen
        norMix evk kirjoitti:

...ole huulenheitosta puhumattakaan!! Spitaaliseksiko sinä minua epäilet, paheksun syvästi tuollaisia vihjailuja??!! On kuule äärimmäisen raskasta yrittää otsa kurtussa paheksua kaikkea mahdollista ja mahdotonta eteen tulevaa!!

paheksumaan tätä julkeutta jota täällä on lähtöni jäleen harrastettu.!!

• norMix evk
        taikanainen kirjoitti:

paheksumaan tätä julkeutta jota täällä on lähtöni jäleen harrastettu.!!

...sitten palata paheksumaan sinulle kuulumattomia asioita. Paheksun käytöstäsi!

• taikanainen
        norMix evk kirjoitti:

...sitten palata paheksumaan sinulle kuulumattomia asioita. Paheksun käytöstäsi!

sanavalmiuttasi, sanani tähän ovat julkaisukelvottomia, olet paheksunut itsesi julkeaan voittoon !!!

• Rosmariina ejk.

Luulen että suurin osa kirjoittajista viettää iloisimmat ja nautittavimmat hetkensä oikeassa elämässä, oikeitten ihmisten kanssa. Siksi pippiduuhun virtuaalissa ei kaikilla ole tarvetta, ei ainakaan minulla. Olen aika tyytyväinen ihminen, mutta minusta täällä on mukava mieluummin pohtia syntyjä syviä, välillä vähän pinnallisemmin, välillä vakavoituen, juuri niin kuin täällä tehdäänkin. Täällä on läsnä niin laaja joukko erilaisia ihmisiä, että aina saa uusia näkökulmia kiinnostaviin asioihin.

Sinä voit rauhassa nauraa ja lyödä kantapäät yhteen virtuaalissa, mutta älä vaadi muita tekemään kuten sinä teet. Tänne mahtuu höpöttelyketjuja ja asiaketjuja rinnakkain, mutta ei kannata julistaa joitain turhiksi ja joitain toivottaviksi. Kirjoita siis mitä kirjoitat, varmaan saat samanhenkisiä kavereita aloitukseesi. Ellet saa, voit tietysti miettiä, oletko aivan oikeanaiheisella palstalla.

• ykstypy

jyssäys. Nyt heti menin sanattomaksi :=))
        Ihan oikeesti täällä on nyt jotain masennusta ilmassa. Ku.. enhän minä ole tiettävästi edes vaatinut ketään olemaan itseni kaltainen. Mutta kaikille teille täällä palstalla vaan yritin tuoda vähän iloa. Anteeksi Rosmariini, jos sinua tekstilläni loukkasin. Ei ollut tarkoitus :=)))
        Ja meillähän on kaikilla oikeus omaan mielipiteeseen. Vai mitä.

• Rosmariina ejk.
        ykstypy kirjoitti:

Ihan oikeesti täällä on nyt jotain masennusta ilmassa. Ku.. enhän minä ole tiettävästi edes vaatinut ketään olemaan itseni kaltainen. Mutta kaikille teille täällä palstalla vaan yritin tuoda vähän iloa. Anteeksi Rosmariini, jos sinua tekstilläni loukkasin. Ei ollut tarkoitus :=)))

Siis mitä? Miksi reagoit noin, hyvä typy? Kukaan ei loukkaantunut. Luepa kirjoitukseni uudelleen, ajatuksella...

Ystävyydellä Rosmariina :)))

~ Onni ei tule käskien, se tulee eläen. ~

• Ben_Sjatkel
        ykstypy kirjoitti:

heheheee
        Odottelin jo tuollaista vastausta.

Ben

• ykstypy
        Rosmariina ejk. kirjoitti:

Siis mitä? Miksi reagoit noin, hyvä typy? Kukaan ei loukkaantunut. Luepa kirjoitukseni uudelleen, ajatuksella...

Ystävyydellä Rosmariina :)))

~ Onni ei tule käskien, se tulee eläen. ~

vähän väärin sitten :=))
        Minulla kun ei nuo hoksottimet aina oikein pelaa.
        Ja kiitos elämänvihjeestä. Yritän muistaa :=)))

• ykstypy
        Ben_Sjatkel kirjoitti:

heheheee
        Odottelin jo tuollaista vastausta.

Ben

taas oon tehnyt väärin Ben? Oliko vastaukseni taas tyhmä? :=))))
        Mutta pääasia, että sain sinut nauramaan :=))

• Ben_Sjatkel
        ykstypy kirjoitti:

taas oon tehnyt väärin Ben? Oliko vastaukseni taas tyhmä? :=))))
        Mutta pääasia, että sain sinut nauramaan :=))

väärin, vain erehdyksen pienen.
        Eikä siinä mitään tyhmääkään mutta tää on tätä.
        Joo, naurattihan minua..

• ykstypy
        Ben_Sjatkel kirjoitti:

väärin, vain erehdyksen pienen.
        Eikä siinä mitään tyhmääkään mutta tää on tätä.
        Joo, naurattihan minua..

alahan kertoa, minkä erehdyksen?? Tuo ei oo reilua. Vihjaa ees vähän.
        Typy ei pidä salaisuuksista. Muuten en saa unta yöllä :=))))

• yopollo

yhren kerran kun vasta jokunen tunti sitten tässä oli kymmeniä valituksia siitä että palsta on pelkkä huuhaa- ja hupilaatikko. Se on näemmä herkkää tämä tasapainon löytäminen.

• ykstypy

Ja yksi oikea huuhaa-hullu tuli vielä tänne vierailulle vielä kaiken lisäks. Huh, huh. En tainnut nyt oikeaan aikaan ilmestyä tänne :=))))

• muoriska
        ykstypy kirjoitti:

Ja yksi oikea huuhaa-hullu tuli vielä tänne vierailulle vielä kaiken lisäks. Huh, huh. En tainnut nyt oikeaan aikaan ilmestyä tänne :=))))

Jos minua tarkoitat, niin ensinnäkään en ole hullu, vaan erittäin älykäs.

Toisekseen, sidokseni huuhaa-palstaan ovat ihan yhtä vähäiset ja olemattomat kuin yhteyteni tähänkin palstaan.

Siis lähinnä satunnainen vierailija.

Vaan jos sinusta ei ollut kiva tavata minua, niin saatan kyllä pitää omalta osaltani huolen, että emme samoissa keskusteluissa tapaakaan.

Kukahan sitten sinulle kelpaisi?

Aha, naisista ei kukaan.

Haloo miehet: Ykstypystä saa kaverin, jos on mies. Tai siis tarkoitan: Ykstypystä saa kaverin, jos on pallit, vaikka pienetkin.

Haloo ykstypy: olin ymmärtävinäni, että olisit halunnut edes jonkun, joka on edes lähellekään samalla aaltopituudella. Nyt vasta oivallan, että olet oikeastikin juuri sellainen kana, jota esität!

Terveisin muoriska

• hennaliisa1
        muoriska kirjoitti:

Toisekseen, sidokseni huuhaa-palstaan ovat ihan yhtä vähäiset ja olemattomat kuin yhteyteni tähänkin palstaan.

Vaan jos sinusta ei ollut kiva tavata minua, niin saatan kyllä pitää omalta osaltani huolen, että emme samoissa keskusteluissa tapaakaan.

Aha, naisista ei kukaan.

Haloo miehet: Ykstypystä saa kaverin, jos on mies. Tai siis tarkoitan: Ykstypystä saa kaverin, jos on pallit, vaikka pienetkin.

Haloo ykstypy: olin ymmärtävinäni, että olisit halunnut edes jonkun, joka on edes lähellekään samalla aaltopituudella. Nyt vasta oivallan, että olet oikeastikin juuri sellainen kana, jota esität!

Terveisin muoriska

mut mie sanon kuitekii siule: Älykäshä sie saatat olla, mut siint hulluuvest voitas kyl haastaa.

Männööks aikaihmine tuollee riekoilemmaa ko ei oo parempaa syytä :)))

Pinna kirijäl? Kelhä se ei joskus ois, mut enneko lasket sormeis näppikselle ni koitaha ens pikkuse ajatella!

Riitapukariks tuomosta sanotaa.
        Mölyvä ukolleis tai mää saunaa kiukkuvammaa ihelleis!

• AGNES
        ykstypy kirjoitti:

Tootta saanu ilimiriiran aikahan vaikkoli iloosuutta hakuuses tos alootukses, perkules,notta ootta hilipiää porukkaa, paitti että kyllähän teitä lukoo ja nauraa, HORMOONIT hoi!

• muoriska
        hennaliisa1 kirjoitti:

mut mie sanon kuitekii siule: Älykäshä sie saatat olla, mut siint hulluuvest voitas kyl haastaa.

Männööks aikaihmine tuollee riekoilemmaa ko ei oo parempaa syytä :)))

Pinna kirijäl? Kelhä se ei joskus ois, mut enneko lasket sormeis näppikselle ni koitaha ens pikkuse ajatella!

Riitapukariks tuomosta sanotaa.
        Mölyvä ukolleis tai mää saunaa kiukkuvammaa ihelleis!

Kaikille sorry eli rehellinen anteeksipyyntö.

Lähden nukkumaan etten enempää uhoaisi tyhjää.

Kiitos hennaliisalle maanpäälle-palautuksesta...

• hennaliisa1
        muoriska kirjoitti:

Kaikille sorry eli rehellinen anteeksipyyntö.

Lähden nukkumaan etten enempää uhoaisi tyhjää.

Kiitos hennaliisalle maanpäälle-palautuksesta...

älykäs ja mukava ihminehä sie oot ko huomasit et ammuit pikkuse yli.
        Iheppäisyys ja pääsä seinää hakkaamine on hönttöyttä.
        Miu mielest ko ihmine perrääntyy ja muuttaa suuntajaa, ni sillo hää on kyl viisas - siis sillo ko männöö harhapoluile.

Siul on tuota temperamenttii.
        Miul on kyl ihelläikii.
        Et ymmärrähä mie, mut ko miu työ on vähä semmosta kuri pittoo, ni se jääp vappaa aikankii joskus pääle - se arkirooli.

• uudelleen
        muoriska kirjoitti:

Aha, naisista ei kukaan.

Terveisin muoriska

typyn viesti. Hän tarkoitti itseään, tuo oli aika solvaava kommentti sinulta.

• ykstypy
        muoriska kirjoitti:

Aha, naisista ei kukaan.

Terveisin muoriska

Huomenta sinä samansieluinen. Hitsi kun sain heti kunnon aamunaurut :=)))))Ei taho tästä kirjoittamisestakaan tulla mitään :=)))))))))))
        Näin joskus saattaapi käydä kun väärinkäsityksiä syntyy. Vaikka jotenkin kun sun huumorista vähän tiedän tuo juttus oli juuri sitä :=)))
        Mutta varan vuoksi, jossei ole, niin tarkoitin tosiaan sillä huuhaa-hullulla itseäni. Olethan sen huomannut kuin siellä illat viihdytän varsinkin miehiä, jotka eivät kuitenkaan ota mua vakavasti. Vaikka kaikki mulle kyllä kelpais. Ronkeli en kyllä oo. :=))
        Hyvät päivän jatkot ja sinut haluan tavata vaikka joka ketjussa. Kyllä me akat sitten ollaan... :=))))

• muoriska
        hennaliisa1 kirjoitti:

älykäs ja mukava ihminehä sie oot ko huomasit et ammuit pikkuse yli.
        Iheppäisyys ja pääsä seinää hakkaamine on hönttöyttä.
        Miu mielest ko ihmine perrääntyy ja muuttaa suuntajaa, ni sillo hää on kyl viisas - siis sillo ko männöö harhapoluile.

Siul on tuota temperamenttii.
        Miul on kyl ihelläikii.
        Et ymmärrähä mie, mut ko miu työ on vähä semmosta kuri pittoo, ni se jääp vappaa aikankii joskus pääle - se arkirooli.

muoriskalla. Että joka "poliisiksi" ryhtyy, pamputtaa sitten vapaallakin. No eilen olin pahalla päällä ihan muusta aisasta, ja sitten otin muutaman punaviinin carillolla höystettynä liikaa. Noin puolitoista litraa liikaa....

• muoriska
        ykstypy kirjoitti:

Huomenta sinä samansieluinen. Hitsi kun sain heti kunnon aamunaurut :=)))))Ei taho tästä kirjoittamisestakaan tulla mitään :=)))))))))))
        Näin joskus saattaapi käydä kun väärinkäsityksiä syntyy. Vaikka jotenkin kun sun huumorista vähän tiedän tuo juttus oli juuri sitä :=)))
        Mutta varan vuoksi, jossei ole, niin tarkoitin tosiaan sillä huuhaa-hullulla itseäni. Olethan sen huomannut kuin siellä illat viihdytän varsinkin miehiä, jotka eivät kuitenkaan ota mua vakavasti. Vaikka kaikki mulle kyllä kelpais. Ronkeli en kyllä oo. :=))
        Hyvät päivän jatkot ja sinut haluan tavata vaikka joka ketjussa. Kyllä me akat sitten ollaan... :=))))

elämätä...

Olen ansainnut todella kunnolliset piiskaukset täysin epäasiallisella kommentillani. Ykstypyltä pyydän nöyrimmästi anteeksi. Siis kyllähän kirjoittamani kommentti sopii huumorintajuuni ja onneksi Typyn huumoriin myös. Totuus on, että en ollut lukenut edeltäviä kommentteja lainkaan, vaan ainoastaan nappasin lennosta jonkun, ja heti kuvittelin, että tottakai Typy tarkoittaa minua. Yleensäkin ehkä kuvittelen hieman liian usein asioiden pyörivän jotenkin tässä oman napani seutuvilla...

Surkeana selityksenä lisäksi liiallinen määrä punkkua sekoitettuna Carilloon. Liiallinen nauttiminen taas seurausta puhelinsoitosta, joka ei mitenkään liity koko suomi24-keskusteluihin. Laittoi vain adrenaliinit hiukka koholle vähäksi aikaa. Vaan nyt loppui selittäminen. Lähden etsimään kirjastosta teosta "Miten asetan sanani oikein"

• ykstypy
        muoriska kirjoitti:

elämätä...

Olen ansainnut todella kunnolliset piiskaukset täysin epäasiallisella kommentillani. Ykstypyltä pyydän nöyrimmästi anteeksi. Siis kyllähän kirjoittamani kommentti sopii huumorintajuuni ja onneksi Typyn huumoriin myös. Totuus on, että en ollut lukenut edeltäviä kommentteja lainkaan, vaan ainoastaan nappasin lennosta jonkun, ja heti kuvittelin, että tottakai Typy tarkoittaa minua. Yleensäkin ehkä kuvittelen hieman liian usein asioiden pyörivän jotenkin tässä oman napani seutuvilla...

Surkeana selityksenä lisäksi liiallinen määrä punkkua sekoitettuna Carilloon. Liiallinen nauttiminen taas seurausta puhelinsoitosta, joka ei mitenkään liity koko suomi24-keskusteluihin. Laittoi vain adrenaliinit hiukka koholle vähäksi aikaa. Vaan nyt loppui selittäminen. Lähden etsimään kirjastosta teosta "Miten asetan sanani oikein"

Sait sitä piiskaa tarpeeks sinne takamuksiin?
        Alatkos olla nyt kiltimmin :=))
        Älä sinä ens kerralla sitä punkkua sinne Carilloon laita. *miettii, miltähän se maistuis* Siitähän menee ihan sekaisin.
        Se on muuten ihan terveellistä kun välillä saa niitä adrenaliineja purkaa. Oon sen itsekin huomannut. Sen jälkeen on sielu taas vähäks aikaa puhdistunut. Ajattele, jos keräisimme kaikki "kuonat" itseemme, niin voitais vaikka haljeta. :=))))

• sirsir

Ehkä olet väärällä palstalla. Täällä sekä iloitaan että surraan. Ilmeisesti tanssit ruusunlehdillä kun tuollaisen aloituksen teit.

Me täällä olemme tottuneet kertomaan ilojen lisäksi vakavatkin surumme, emme ole huuhaaporukkaa!

Jokainen aloittaja ainakin tähän mennessä on kirjoittanut jotain itseensä liittyvää, toiset ovat vastanneet/kannustaneet/ottaneet osaa.

Olen tosin ollut poissa kuukauden, mutta en usko, että tämä 50 olisi sinä aikana kovin radikaalisti muuttunut.

P.S. mainitsemasi viikon masennuskausi ei ole todellista masennusta, tajuatko?

• ykstypy

oikeassa. Minun elämä on ollut aika ruusuilla tanssimista ja nytkin se vain hymyilee :=)))) Lupaan poistua. Olen ehkä luonteeltani vähän erilainen muutenkin kun useammat täällä olijat.
        Tuli mieleeen yks laulunpätkä: Antaa surun tulla, antaa surun mennä ,kaikella aikansa on :=))))
        Hyvää kevättä ja kesää sinulle vain :=))))

T. Iloluontoinen Yks Typy :=)))

• ykstypy

Ihmisiä on kuin muurahaisia, ne loputonta polkuansa taivaltaa, on kaukaa katsottuna kaikki samanlaisia, ei niitä toisistaan voi eroittaa. Katsoa jos voisi sielun syvyyteen ei kahta samalaista oo.... jne.
        Voisit kuunnella Veikko Lavin laulua. Siinä on aika hyvät sanat :=)))
        Nyt tämä muurahainen lähteepi taas leivän perään juoksemaan.
        Näyttää tulevan kaunis ilmakin :=)))

• ykstypy kirjoitti:

oikeassa. Minun elämä on ollut aika ruusuilla tanssimista ja nytkin se vain hymyilee :=)))) Lupaan poistua. Olen ehkä luonteeltani vähän erilainen muutenkin kun useammat täällä olijat.
        Tuli mieleeen yks laulunpätkä: Antaa surun tulla, antaa surun mennä ,kaikella aikansa on :=))))
        Hyvää kevättä ja kesää sinulle vain :=))))

T. Iloluontoinen Yks Typy :=)))

lauluusi.Kaikilla myös paikkansa,myös ruusuilla tanssijalla tälläkin palstalla.

Meitä on niin eri elämäntilanteissa olevia kirjoittajia,että aina jotain ehkä satuttaakin iloisuuden peräänkuuluttaminen.

Kunhan täällä jonkin aikaa "rimpuilet",niin kannustajiakin sinullekin löytyy ja pääset suorastaan nauttimaan palstalaisten edesottamuksista.
        Ja tämä on lievää pakottamista,kun sanon,ei täältä palstalta noin lyhyen visiitin jälkeen saa lähteä muualle.Ole oma itsesi ja ota osaa ja tee aloituksia kaikista asioista,mitkä tunnet tarpeellisiksi.
        Hyvää työpäivää.Kaunis aamu kurkistaa ikkunasta,joten taitaa olla aamulenkin aika minullakin.

• norMix evk

Ehkä olet noussut ylös väärällä jalalla, kun tuollaisen kommentin heitit. Jos et vielä tähän ikään mennessä ole oppinut hyväksymään erilaisuutta, niin ihmettelen. Kyllä tuo typykin kiintiönsä verran surua ja murhetta on saanut kantaa, mutta hänen suhtautumisensa niihin on vaan vähän erilaista. Kyllä tälläkin palstalla pitäisi olla tilaa vähän erilaisillekin aloituksille, ei niihin ole pakko vastata, jos ei miellytä!

• taikanainen

jälleen suvaitsemattomuutta riveiltä :(

Mielestäni ET VOI mennä sanomaan toiselle henkilölle onko hänen masennuksensa todellista vai ei. Todella pöyristyttävää.

Miksi täällä törmää tällaiseen palstalta pois ohjailemiseen tuon tuostakin. Kuvittelisi että tämän ikäisillä ihmisillä on jo sydäntä antaa tilaa toisilleen.

• yks typy evk
        norMix evk kirjoitti:

Ehkä olet noussut ylös väärällä jalalla, kun tuollaisen kommentin heitit. Jos et vielä tähän ikään mennessä ole oppinut hyväksymään erilaisuutta, niin ihmettelen. Kyllä tuo typykin kiintiönsä verran surua ja murhetta on saanut kantaa, mutta hänen suhtautumisensa niihin on vaan vähän erilaista. Kyllä tälläkin palstalla pitäisi olla tilaa vähän erilaisillekin aloituksille, ei niihin ole pakko vastata, jos ei miellytä!

Kun sinä ymmärrät minun erilaisuuttani. Erilainen "nuori" taidankin olla. :=)))
        Minua on kyllä katsottu kummeksuen monet kerrat ihan livenäkin, kun pystyn jatkamaan elämääni, kuin ei mulla olis ollut huolen häivääkään koskaan.
        Itse alan tässä jo epäilemään, että käynköhän lainkaan täysillä :=))))

• n52

yrittää vaikka hampaat irvessä nauraa.
      Masentuneen laiskasti en lukenut kaikkia kommentteja,mutta ei kai täällä nyt sentään mitään yleistä masennusta?

• plunger

Aloitukset vaikuttavat ketjun sävyyn, lisäksi täytyy muistaa, että ikävät asiat ihminen tuo helpommin esille kuin iloiset. Harmitus on aina helpompi esittää julki kuin tyytyväisyys.

Yleistä masennusta ei tämä ikäluokka kärsi.
        Yksittäistapauksia on. Minä en ole masentunut, mutta en osaa iloita monesta asiasta kun elämän perusrakenne on kaatuva. En sillä tahdo teitä raskaannuttaa.

• n52
        plunger kirjoitti:

Aloitukset vaikuttavat ketjun sävyyn, lisäksi täytyy muistaa, että ikävät asiat ihminen tuo helpommin esille kuin iloiset. Harmitus on aina helpompi esittää julki kuin tyytyväisyys.

Yleistä masennusta ei tämä ikäluokka kärsi.
        Yksittäistapauksia on. Minä en ole masentunut, mutta en osaa iloita monesta asiasta kun elämän perusrakenne on kaatuva. En sillä tahdo teitä raskaannuttaa.

kuitenkin joskus vaikka minulle oikein kunnolla valittaa niin ehkä löytyisi jotain edes pientä iloa sieltä rivien välistä.

Olen kyllä erimieltä tuosta,että ihminen tuo helpommin esille harmittavan asiansa kuin tyytyväisen olonsa.

• plunger
        n52 kirjoitti:

kuitenkin joskus vaikka minulle oikein kunnolla valittaa niin ehkä löytyisi jotain edes pientä iloa sieltä rivien välistä.

Olen kyllä erimieltä tuosta,että ihminen tuo helpommin esille harmittavan asiansa kuin tyytyväisen olonsa.

Mutta vasta myöhemmin. Valitan Sinulle oikein kunnolla joskus!

Minä väitän, että tyytymättömyys tulee esille helpommin kuin tyytyväisyys. Minulla on tästä evidenssi, tilastotietoa.

Presentaatiot ja koulutustilaisuudet:
        - iloiset, tyytyväiset alle 25%
        - tyytymöttömät, kriittiset, moittivat 45%

Tietojärjestelmän ja sen tuottamien tulosteiden käyttäjät:
        - tyytyväiset, iloiset max 10%
        - valittajat, kiukkuiset, tyytymättömät 70%

• n52
        plunger kirjoitti:

Mutta vasta myöhemmin. Valitan Sinulle oikein kunnolla joskus!

Minä väitän, että tyytymättömyys tulee esille helpommin kuin tyytyväisyys. Minulla on tästä evidenssi, tilastotietoa.

Presentaatiot ja koulutustilaisuudet:
        - iloiset, tyytyväiset alle 25%
        - tyytymöttömät, kriittiset, moittivat 45%

Tietojärjestelmän ja sen tuottamien tulosteiden käyttäjät:
        - tyytyväiset, iloiset max 10%
        - valittajat, kiukkuiset, tyytymättömät 70%

ilo tutkia/laatia tilastoja?

Ole niin armollinen,että valise se valitus päivä silloin kun siellä ja täällä paistaa aurinko!

• Sunsmile

Täällä, täällä, ylhäällä minä loistan kevään aurinkona sinulle. Tuon ilon huulillesi ja lämmön sydämeesi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      364
      8203
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      159
      2562
    3. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      72
      891
    4. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      60
      853
    5. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      823
    6. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      25
      816
    7. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      64
      812
    8. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      12
      790
    9. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      46
      776
    10. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      68
      713
    Aihe