Hartolan S-marketin ulko-ovessa on ilmoitus, jossa suositellaan, että kaupan ensimmäisen tunnin (klo 7-8) aukioloaikana asioisivat riskiryhmään kuuluvat sekä yli 70-vuotiaat. Onko tämä myös ymmärrettävissä siten, että tuohon aikaan EI tarvitse käyttää maskia? Hartola on tänään noussut ns. korona-kartalle, eikä ihme, sillä maskin käyttäminen näyttää täällä olevan enemmän poikkeus kuin sääntö. Aika hitaasti informaatio kulkee tuppukylään tältä osin. Ja jos sitä maskia ei pysty käyttämään niin laittakaa fiksummat ja vastuullisemmat henkilöt hoitamaan kauppa-asiat puolestanne. Minäkin käytän maskia, vaikka tuntuu, että happi loppuu. Pieni aika epämukavuutta on kuitenkin helpompi kärsiä kuin mahdolliset, pitkät ja vaikeat sairaalajaksot koronatartunnan vuoksi.
Hartolan S-marketissa vastuuttomia ihmisiä asiakkaina
Anonyymi
1
172
Vastaukset
- Anonyymi
Suositus on eri juttu kuin pakko , tämä on hyvä huomioida.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848485
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264598- 504158
- 553654
- 513156
- 502920
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262616- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292066