En voinut sallia sitä

Anonyymi

kun tunteet sinuun menivät liian suuriksi siinä vaiheessa, kun ei tunne edes vielä toista ja muutenkin kaikki meni liian äkkiä todella syvälliseksi, mun oli pakko perääntyä, en olisi kestänyt jos et olisikaan halunnut minua, säikähdin sitä enkä tajunnut mitä tapahtui, anteeksi että aiheutin sotkua.

49

823

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei se mitään. Oikean päätöksen teit, en olisi halunnut sinua.

      • Anonyymi

        Et sinä ole hän.


    • Anonyymi

      saat anteeksi. anteeksi että paljastin tunteeni liian äkkiä ;D

      • Anonyymi

        Heh heh paljastit tunteesi liian äkkiä ja ihan tuntemattomalle ihmiselle !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh heh paljastit tunteesi liian äkkiä ja ihan tuntemattomalle ihmiselle !

        Eipä hän nyt ihan täysin tuntematon ollut ja tuntui tuntummalta kuin olikaan, koska näen hänessä paljon itseäni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä hän nyt ihan täysin tuntematon ollut ja tuntui tuntummalta kuin olikaan, koska näen hänessä paljon itseäni.

        Nimeom! ;)


    • Anonyymi

      Kannattaisi varmaankin kirjoittaa tämä IRL kaipaamallesi?

    • Anonyymi

      Kenelle?

    • Anonyymi

      Vellihousun toimintaa.

      • Anonyymi

        Vai onko sulla todella syvällä oleva huumeongelma ??


    • Anonyymi

      Itselleni tapahtui noin, mutta en perääntynyt. Ymmärrän jotenkin, että jotkut ihmiset pelkäävät suuria tunteita. Niin kuin hänkin ehkä. Mutta tilanne ei varmaankaan silloin ollut muutenkaan otollinen. Kovia kipuja siitä tuli, enkä tiedä vieläkään, halusiko hän minua koskaan elämäänsä aidosti. Rakkaus on joskus aika julmaa, eikä toiselta voi lähteä saataviaan perimään.

      Hän mullisti minun siihen astisen maailmani, mutta nämä ovat niin henkilökohtaisia tuntemuksia. Ehkä näen tällä kaikella joskus suuremman merkityksen. Antaisin hänelle kaiken anteeksi, jos hän oikeasti näkisi toimintansa minua kohtaan ja katuisi. Vaikka meistä ei koskaan sen kummempaa tulisi, niin siltikin. Rakkaus minun puoleltani pysyy, niin uskon.

      • Anonyymi

        Mitä väärää hän sitten on tehnyt sinulle jos antaisit kaiken anteeksi,jos vain ymmärtäisi mitä on tehnyt? Eikai nyt ihastumista anteeksi pyydellä??


      • Anonyymi

        Onko miehelle vai naiselle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä väärää hän sitten on tehnyt sinulle jos antaisit kaiken anteeksi,jos vain ymmärtäisi mitä on tehnyt? Eikai nyt ihastumista anteeksi pyydellä??

        Tuli uudestaan elämääni, sai minut luottamaan ja käänsi selkänsä. En tiedä, ymmärtääkö itse sitä, mitä koin silloin. Kuten sanoin, tunteet ovat jokaisella niin henkilökohtaisia. Kun hän tuli elämääni alunperin, en itse ollut kovin vahvoilla, mikä ei tietenkään häneen mitenkään liity.


      • Anonyymi

        Pelkään suuria tunteita kyllä jos kyseessä rakas ja ajat oli mitä oli mutta oppikoulua kaikki, otollinen aika ei ollut ei mutta mutta otolliset oli vedet vesineen , eikö. Halu on edelleeen ja se aito on, minä lammas liikaa olin mutta siivet nokan sain, kynnet teroitettuna liitää he.


        "Ehkä näen tällä kaikella joskus suuremman merkityksen"

        Mun silmät aina nähnyt hyvin , hmm miksikö, siihen ehkä luonnollisen mystinen selitys on mutta se on toinen juttu se , näen jo merkityksen koska kauan on talsittu polkua ilman määränpäätä tietyssä mielessä ja se on ollut kivisen tuskainen ja sitä myöden näkökenttäkin laajentunut :)

        Rakkaus on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelkään suuria tunteita kyllä jos kyseessä rakas ja ajat oli mitä oli mutta oppikoulua kaikki, otollinen aika ei ollut ei mutta mutta otolliset oli vedet vesineen , eikö. Halu on edelleeen ja se aito on, minä lammas liikaa olin mutta siivet nokan sain, kynnet teroitettuna liitää he.


        "Ehkä näen tällä kaikella joskus suuremman merkityksen"

        Mun silmät aina nähnyt hyvin , hmm miksikö, siihen ehkä luonnollisen mystinen selitys on mutta se on toinen juttu se , näen jo merkityksen koska kauan on talsittu polkua ilman määränpäätä tietyssä mielessä ja se on ollut kivisen tuskainen ja sitä myöden näkökenttäkin laajentunut :)

        Rakkaus on.

        Miehelle vai naiselle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelkään suuria tunteita kyllä jos kyseessä rakas ja ajat oli mitä oli mutta oppikoulua kaikki, otollinen aika ei ollut ei mutta mutta otolliset oli vedet vesineen , eikö. Halu on edelleeen ja se aito on, minä lammas liikaa olin mutta siivet nokan sain, kynnet teroitettuna liitää he.


        "Ehkä näen tällä kaikella joskus suuremman merkityksen"

        Mun silmät aina nähnyt hyvin , hmm miksikö, siihen ehkä luonnollisen mystinen selitys on mutta se on toinen juttu se , näen jo merkityksen koska kauan on talsittu polkua ilman määränpäätä tietyssä mielessä ja se on ollut kivisen tuskainen ja sitä myöden näkökenttäkin laajentunut :)

        Rakkaus on.

        Viimeisen kappaleen tiedot sopisi hyvin kyllä minuun ja häneen. Näemme asioita ja se on eräs vahva yhdistävä tekijä. "Sekava" polku muuttui jossain kohtaa tosi kiviseksi kummallekin. Jostain syystä tullut melko pikaiseen tahtiin oppikoulua lisää. Ei kai se mitään, kunhan pää kestää. Ja kyllä se kestää :)


    • Anonyymi

      Mä todella toivon, että kirjoitat tuon hänelle.Hän varmaan elää nyt epätietoisena tilanteesta. Peilaan tässä itseeni. Rakkauteni siihen mieheen pysyy, tilanteesta huolimatta.

      • Anonyymi

        Aika kovasti sanottu,kenelle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika kovasti sanottu,kenelle?

        Kylähullulta kaikille, veikkaan.


    • Anonyymi

      Sääli, annoit vaikutelman ettei sinulla ole tunteita minua kohtaan, joten minun oli pakko kuolettaa omanikin. Menin jo eteenpäin.

      • Anonyymi

        Joskus tuntuu että ennen vanhaan jaksettiin vähän odottaakin. Nykyään tuntuu että nuorilla jotenkin aivan vääristynyt käsitys ja kuva siitä mitä on rakkaus. On julmaa vain ottaa ja jättää.....siinä ei voita kumpikaan,ikävä kyllä. Tosi rakkaus jaksaa odottaa! Ja antaa anteeksi myös virheet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus tuntuu että ennen vanhaan jaksettiin vähän odottaakin. Nykyään tuntuu että nuorilla jotenkin aivan vääristynyt käsitys ja kuva siitä mitä on rakkaus. On julmaa vain ottaa ja jättää.....siinä ei voita kumpikaan,ikävä kyllä. Tosi rakkaus jaksaa odottaa! Ja antaa anteeksi myös virheet.

        Arvaas kellä on rauhallisen rautaiset hermot odottamisen suhteen jos kiikarissa ennätysmatka ja viimeinen Sakon...

        Vääristynyt kuva on usealla monella , lähdekin tiedossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Arvaas kellä on rauhallisen rautaiset hermot odottamisen suhteen jos kiikarissa ennätysmatka ja viimeinen Sakon...

        Vääristynyt kuva on usealla monella , lähdekin tiedossa.

        Okei,jos sulla rautaiset hermot minun suhteen niin kerro vaan lisää?:)


    • Anonyymi

      Jos se oli eka kerta, kun tunteet räjähti suureksi ilmsn tapailu, halailua ja rakastelua, ymmärrän hämmennyksen. Se on jotsi. Ihan muuta kuin ihastus tai tavallinen rakastuminen. Suuri rakkaus tekee myös kipeää menettämisen pelon takia ja koska oma uskaltaminen vaatii rohkeutta.

      Harmi, että ihminen juoksee pois ja kääntää selkänsä silloin kuin hän on löytämässä jotain mitä löydetään kerran tai kaksi kertaa elämässä. Kun virheen tajuaa, itse ottaisin vielä yhteyttä ja kertoisin suoraan mitä ja miksi kävi.

    • Anonyymi

      Laita sähköpostia. Odotan.

      • Anonyymi

        Oletko saanut minulta aiemminkin s-postia? Voisitko sinä kirjoittaa minulle tällä kertaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko saanut minulta aiemminkin s-postia? Voisitko sinä kirjoittaa minulle tällä kertaa?

        Olen. Tee sinä avaus, vastaan kyllä. En ole unohtanut sinua, tuskin koskaan unohdankaan. Kaipaan sinua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen. Tee sinä avaus, vastaan kyllä. En ole unohtanut sinua, tuskin koskaan unohdankaan. Kaipaan sinua.

        Saitko postia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen. Tee sinä avaus, vastaan kyllä. En ole unohtanut sinua, tuskin koskaan unohdankaan. Kaipaan sinua.

        Minä olen nainen,olethan mies?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen nainen,olethan mies?

        Olen.


    • Anonyymi

      Luulen, että tuollaisessa tilanteessa tiedostaa jotain alitajuisesta. Lopulta kaikki loksahtaa paikoilleen, mutta samaan virtaan ei voi astua kahta kertaa.

    • Anonyymi

      Kaksoisliekki on toinen puolikkaasi. Se on osa sitä luomusta, joka luotiin samalla hetkellä kuin sinut. Toinen on miespuolinen ja toinen on naispuolinen.

      Meillä on sielusopimus kaksoisliekkimme kanssa ja kuin putosimme aineeseen, sovimme, että viettäisimme useita elämiä erossa. Halusimme kokea erillisyyttä monissa elämissä ja teimme tämän viettämällä aikaa erillään ja eläen toisten sieluryhmien kanssa, mutta olemme aina pysyneet yhteydessä.

      Et ole koskaan erossa kaksoisliekistäsi. Se on osasi, mistä et voi olla erossa. Jos siis etsit kaksoisliekkiäsi ja ihmettelet, missä hän on, hän on yhtä lähellä kuin hengityksesi. Jos kutsut hänet sydämeesi ja kehotat häntä kommunikoimaan kanssasi, tunnet hänet ja voit keskustella hänen kanssaan telepaattisesti. Olisi mukava, jos kysyisit hänen nimeään ja oppisit tuntemaan hänet paremmin kaksisuuntaisessa telepaattisessa kommunikoinnissa.

      Tänä aikana maan päällä on kaksoisliekkejä, jotka ovat inkarnoituneet elämään yhdessä. Tämä on ollut harvinaista menneisyydessä, mutta siitä tulee enemmän ja enemmän todellisuutta joka päivä. Kun avaamme sydämemme mahdollisuuteen yhdistyä kaksoisliekkirakkauteemme, tämän rakkauden kautta voidaan ilmaista jumalaista rakkautta maan päällä. Voimme tuoda sisään Jumalan luoman rakkauden, ankkuroida sen ja käyttää tätä rakkautta tietoisuutemme laajentamiseen ja se vaikuttaa kaikkeen ympärillämme.

      Nyt olemme tulossa aikaan, missä saamme ensikontaktin. Tapahtuu alusten massalaskeutumisia. Meillä jotka työskentelemme maan ylösnousemuksen parissa, kaksoisliekkimme tukee työtämme ja on kumppaninamme, ja monet heistä elävät nyt aluksilla. Me olemme maajoukkoa.

      Nyt on mahdollista jokaiselle, joka haluaa sitä, yhdistyä taas kaksoisliekkinsä kanssa fyysisyydessä. Ei ole tarpeellista kantaa huolta yksityiskohdista, miten homma toimii. Olemme valtavien muutosten keskellä. Maa on muuttumassa tavoilla, joita emme pysty vielä tajuamaan. Nämä muutokset vaikuttavat kaikkiin suhteisiimme. Tämä jälleenyhdistyminen alkaa alitajuisella tasolla ja näin se alkaa: kommunikoi meditoinnin kautta kaksoisliekkisi kanssa ja kehitä suhde tai tunne hänet. Tämä muodostaa perustan jälleenyhdistymiselle ja se on alku. Tämän tekeminen meditoidessa rikkoo rakastamisen esteitä sydämestä.

      Monien erilliselämien vuoksi on paljon tunteita, jotka liittyvät rakkauskokemuksiimme romanttisessa rakkaudessa ja jotka eivät vastaa mitenkään kaksoisliekkirakkauden kokemista. Yhdistyminen kaksoisliekkiisi alitajuisella tasolla meditoinnin ja telepaattisten keskustelujen kautta herättää syvän rakkauden tunteita ja tämä kokemus saa ihmisen karistamaan kaikkea sitä negatiivista ohjelmointia, mitä on jatkunut muissa suhteissa, romanttisissa ja seksuaalisissa, ja se hävittää todellisen rakkauden esteet. Kaksoisliekkirakkauden kokeminen on täydellistä jumalaisen feminiinisyyden ja jumalaisen maskuliinisuuden tasapainoa. Se on hurmiollista, orgastista iloa ja tämä rakkauskokemus valaisee maan tänä aikana.

      Näitä tapaamisia voi tapahtua monin eri tavoin. Se tapahtuu jokaiselle yksilölle parhaalla mahdollisella tavalla, parhaissa mahdollisissa olosuhteissa. Tapahtuu monia muutoksia, kun paketteja toimitetaan, ja alamme kanssaluoda uutta maata ja syntyy uusia tilanteita, joita emme voi tällä hetkellä käsittää. Ensimmäinen askel kaksoisliekin jälleentapaamiseen on avata sydämensä sille mahdollisuudelle.

      Teille jotka elätte kaksoisliekkinne kanssa maan päällä tällä hetkellä ... Koska elämänne on ankkuroituna kaksinaisuuteen, kohtaatte haasteita, jotka ovat tuoneet testejä kummallekin teistä ja puhdistumisprosessinne on ollut myllertävämpää kuin muilla, koska olette peili toisillenne, täydellinen peili. Olettehan kaksosliekit. Kun astumme viidennen ulottuvuuden todellisuuteen ja selvitämme ongelmat yksilöinä, näistä kaksoisliekkisuhteista jotka ovat inkarnoituneena elämään yhdessä nyt, tulee aina harmonisempia ja harmonisempia.

      • Anonyymi

        Näin koen hänen olevan minulle. SS


    • Anonyymi

      Anteeksi, nyt en ymmärtänyt, että miksi sä peräännyit?
      Peräännyt, koska: ” jos hän ei olisikaan halunnut sinua”?
      Ei tuossa ole järkeä.

      Puhumisessa, ja halaamisessa on!

      • Anonyymi

        Ei ole keskinäistä luottamusta ihmisen kanssa jota ei tunne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole keskinäistä luottamusta ihmisen kanssa jota ei tunne.

        Ymmärrän kyllä, ja olen ajatellutkin, että niin tapahtui (jos olisit hän, mies, jota ajattelen). Toivon kuitenkin, että uskoisit, kun vakuutan tunteitteni olevan aidot ja vilpittömät. Ja haluan edetä sinun ehdoillasi, jos nimittäin haluaisit edetä. K.


    • Anonyymi

      Kaikenlaisia selityksiä sitä ihmiset keksiikin syyksi omaan typerään toimintaansa.

      Vois olla fiksua olla sotkematta muita ihmisiä elämäänsä, jos ei tiedä yhtään mitä sitä milloinkin haluaa. Voisit leikkiä ihan yksinäsi kieroutuneita leikkejäsi.

    • Anonyymi

      Ap m>n?

      • Anonyymi

        Minuakin kiinnostaa onko m-n?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minuakin kiinnostaa onko m-n?

        Ei vaan n-m


    • Anonyymi

      Niimpä

    • Anonyymi

      Sivusta: Meilläkin kävi näin, että yhteydenpito loppui yhtäkkiä, kun oli vaarassa tapahtua lähentymistä. Ymmärrän sen, kun hän oli/on sitoutunut muualle. Kävi vain niin, että etäisyydestä huolimatta tunteet eivät hävinneet. Ylitin itseni muutamall sähköpostilla, mutta hän varmaan niistä kuvitteli mun olevan joku miesten perässä juokseva haahka, vaikka mulla on ihan aidosti ikävä.

    • Anonyymi

      Huh huh mitä soopaa. Toivottavasti kukaan ei luule mitään, eikä omi itselleen

      • Anonyymi

        Totta helvetissä luulee ja omii, en vaan nyt jaksa tuolle aplle mitään vastata. Taitaa olla nainenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta helvetissä luulee ja omii, en vaan nyt jaksa tuolle aplle mitään vastata. Taitaa olla nainenkin.

        Yksin se puhuu, ei siitä ota pirukaa selvää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksin se puhuu, ei siitä ota pirukaa selvää.

        Mene sinä avaran luonnon sivujuontaja muualle vöörien tietojesi kanssa pätemään ja herää onneton nuttuskehveli sen slipoverisi alta. Et tiedä mistään mitään, tuo yksinkeskustelija ei ole nainen ja sinun pikku poroporvari pitää vaihtaa jo levyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mene sinä avaran luonnon sivujuontaja muualle vöörien tietojesi kanssa pätemään ja herää onneton nuttuskehveli sen slipoverisi alta. Et tiedä mistään mitään, tuo yksinkeskustelija ei ole nainen ja sinun pikku poroporvari pitää vaihtaa jo levyä.

        Säälittävä pisteidenkalastelija koko pelle olet, parempaa jatkoa *post scriptum*


    • Anonyymi

      Joo ei missään tapauksessa saa sallia yhtään mitäään.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1505
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1212
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1102
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    7. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      991
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe