Kiinnostaako täällä mikään ketään?

Anonyymi

Tasan kuukausi sitten tein aloituksen hyvistä maisemakuvista. Satuin löytämään "The International Landscape Photographer of the Year" kilpailun sivut ja siellä oli erittäin tasokasta kuvamateriaalia tarjolla katsottavaksi. Kahdeksan ihmistä vaivautui lukemaan avaukseni eikä kukaan kommentoinut mitään. Ei edes mitään klassista karhukuvavitsailua.

Monet aloitukset kertovat että käyttöohjeiden lukeminen tai yksinkertaisen tiedon hakeminen ei onnistu itsenäisesti. Vanhoja ketjuja kaivetaan ja kommentoidaan vaikkei niihinkaan osata tuoda mitään uutta. Kamerattomia pikselintikaajia ja huonosta reunapiirrosta valittavia ei ole viimeaikoina näkynyt. Oletin että korona olisi vilkastuttanut palstaa mutta päinvastoin on käynyt. Suurimmista sodistakin on jo aikaa joten luulisi ihmisten uskaltavan tulla takaisin.

Valokuvaus on hieno ja monipuolinen harrastus. Luulisi siitä saavan aikaan keskustelun jos toisenkin.

5

86

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Enemmänhän tämä on laite- kuin kuvauspalsta. Varmaan osin sen takia, ettei tekstin sekaan voi linkittää suoraan kuvia.

    • Anonyymi

      Mitä sitten vaikka joku oliiskin niitä kuvia kehunut? Oliko siinä ehkä joku itsesi ottama? Että näin olisit saanut ikäänkuin itsekin kehumuksia?

    • Olen tehnyt hieman samansuuntaisen havainnon, kamera/kuvauspalsta alkaa hiipua täällä lankulla.

    • Anonyymi

      Ketään ei kiinnosta mikään enää. Vain "minä itse".

    • Anonyymi

      Valokuvaus kiinnostaa enää harvoja. Kuollut laji siinä kuin pitsin nypläys ja puuveneenveisto.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      68
      3209
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2822
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2638
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2598
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2476
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2315
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1763
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1717
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1580
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1436
    Aihe