Tasan kuukausi sitten tein aloituksen hyvistä maisemakuvista. Satuin löytämään "The International Landscape Photographer of the Year" kilpailun sivut ja siellä oli erittäin tasokasta kuvamateriaalia tarjolla katsottavaksi. Kahdeksan ihmistä vaivautui lukemaan avaukseni eikä kukaan kommentoinut mitään. Ei edes mitään klassista karhukuvavitsailua.
Monet aloitukset kertovat että käyttöohjeiden lukeminen tai yksinkertaisen tiedon hakeminen ei onnistu itsenäisesti. Vanhoja ketjuja kaivetaan ja kommentoidaan vaikkei niihinkaan osata tuoda mitään uutta. Kamerattomia pikselintikaajia ja huonosta reunapiirrosta valittavia ei ole viimeaikoina näkynyt. Oletin että korona olisi vilkastuttanut palstaa mutta päinvastoin on käynyt. Suurimmista sodistakin on jo aikaa joten luulisi ihmisten uskaltavan tulla takaisin.
Valokuvaus on hieno ja monipuolinen harrastus. Luulisi siitä saavan aikaan keskustelun jos toisenkin.
Kiinnostaako täällä mikään ketään?
Anonyymi
5
120
Vastaukset
- Anonyymi
Enemmänhän tämä on laite- kuin kuvauspalsta. Varmaan osin sen takia, ettei tekstin sekaan voi linkittää suoraan kuvia.
- Anonyymi
Mitä sitten vaikka joku oliiskin niitä kuvia kehunut? Oliko siinä ehkä joku itsesi ottama? Että näin olisit saanut ikäänkuin itsekin kehumuksia?
Olen tehnyt hieman samansuuntaisen havainnon, kamera/kuvauspalsta alkaa hiipua täällä lankulla.
- Anonyymi
Ketään ei kiinnosta mikään enää. Vain "minä itse".
- Anonyymi
Valokuvaus kiinnostaa enää harvoja. Kuollut laji siinä kuin pitsin nypläys ja puuveneenveisto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1233967
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232942Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1122491- 462051
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2451660Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt451593- 321557
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201396- 281380
- 951201