Pääkirjaston tietokoneille laitettiin 15 minuutin käyttöaika. Kun asioitaan ei ehdi tuossa ajassa hoitaa, on siirryttävä seuraavalle koneelle, josta vartin päästä siirrytään seuraavalle... Näin se virus leviää näppäimistöltä ja hiireltä toiselle.
Kirjasto alkoi levittää virusta
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Eihän kirjasto virusta levitä vaan sinä.
- Anonyymi
Kyllä tämä on nimenomaan kirjaston syytä
- Anonyymi
Sieltä tulee uusi koronamutaatio kirjastovirus. se saa lukemaan pelkkää kommunistista kirjallisuutta ja lopulta aivosi surkastuvat demariksi.
- Anonyymi
Kirjastot ja kirpputorit haittaavat vapaata markkinataloutta.
- Anonyymi
Minullekkin eräs vastaava virkamies sanoi että terveydenhuoltohenkilöstö juottoloissa ei levitä virusta.. Ei ole siis todettu.. Siis ei kerrota ainakaan.. Kun on pakko päästä juomaan ja naimaan..
- Anonyymi
Minulle kin = minullekin. Muista tämä 24.12. klo 16:03 kirjoittanut. Ja toinenkin asia vielä: kaksi pistettä ei ole mikään hyväksyttävä välimerkki. Terveisin kielenhuoltaja
- Anonyymi
Aloittajan otsikosta saa käsityksen, että kirjasto on lisännyt palveluitaan. Huono sanavalinta!
- Anonyymi
Niin on ja on yleisestikin tiedossa että kirjaston koneet levittävät virusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin on ja on yleisestikin tiedossa että kirjaston koneet levittävät virusta.
Siis sinunkin kannattaa hankkia oma kone ja nettiyhteys...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis sinunkin kannattaa hankkia oma kone ja nettiyhteys...
En voi koska juon kaikki rahani ja kaikki muu on mahdollista saada ilmaiseksikin.
- Anonyymi
Ei kirjasto mitään virusta levitä. Tyhmät ihmiset sitä levittävät, varsinkin jos kieltäytyvät rokotuksesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.745009Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.153398Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j242700Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.571747- 471576
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441346- 941342
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2321213Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.711025IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra54912