Harmittaa vieläkin kun et tehnyt nainen mitään

Anonyymi

vaikka sua kuinka tuijotin. Miksi et tehnyt?

37

613

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jähmetyin. Uusi tilaisuus kiitos.

    • Anonyymi

      Korkeintaan alan vältellä tuijottelijaa.

    • Anonyymi

      Mitä jos itse tekisit.

      • Anonyymi

        Ei enää mahdollista.


    • Anonyymi

      Silmiin uppoaminen, vaarallista on. Harmi vain, kun on varattu.

    • Anonyymi

      Ujo oon mut jos rohkaiset hipaisulla seuraavan kerran ni sitten annan pusun vähintään jos tilanne sen sallii tai jotain,,,

    • Anonyymi

      En nähnyt mitään tuijotuksia 😣

    • Anonyymi

      Et sinäkään tehnyt mies mitään.

    • Anonyymi

      Sori olen kiinnostunut toisesta.

    • Anonyymi

      Niinkun mitä? Ja miksi sä et tee mtn?

    • Anonyymi

      Kaipa te hyvät ihmiset ymmärrätte, että tämä aloitus on vastaisku tuolle miksi et mies tehnyt mitään ketjulle.

      • Anonyymi

        Te Empaiö straiks päk !

        T: Kalastaja Johannes


      • Anonyymi

        Niin, sama provo eri speksillä.


      • Anonyymi

        Kirjoititko molemmat? Naisena esiintyen?


    • Anonyymi

      En minä ny pelkästään katseen vuoksi tee siirtoani.. tarvitaan siihen se hipaisu, kosketus, sanoa... Kun ne saan teen siirtoni.

    • Se ettei tee mitään saattaa johtua useastakin asiasta.

      Siitä että on epävarma toisen tunteista, sillä toinen voi lukea pelkän ystävällisen katseen kiinnostukseksi, tai toisen kiinnostuneen katseen vain ystävällisesti ja kohteliaaksi.

      Itsetunto on heikko, eikä uskalla tehdä mitään pelosta saada pakit. Toinen voi olla varattu, tai ylipäätään tunteet voivat olla yksipuoliset.

      • Anonyymi

        Hyvin kommentoitu.


      • Anonyymi

        Ei kuulu meille olemme aviossa. Jätätkömeidätrauhaan, kateellinen tekoprinsessa.


      • Anonyymi

        Täällä esiinnytään toisena, laitetaan vääriä kuvia, vääriä kirjaimia ym.


    • Anonyymi

      Olisin tehnyt mutta harvoin näin sua enää loppuvaiheessa.

      • Anonyymi

        Muistan kun kerran olit jo lähellä tehdä jotain, mutta kollegasi oli siinä aivan vieressämme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistan kun kerran olit jo lähellä tehdä jotain, mutta kollegasi oli siinä aivan vieressämme.

        Kollegamme, tarkoitit varmaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kollegamme, tarkoitit varmaan.

        Vain hän oli töissä siellä missä näimme. Emme olleet työkavereita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistan kun kerran olit jo lähellä tehdä jotain, mutta kollegasi oli siinä aivan vieressämme.

        Pysähdyin juttelemaan mutta "kollega" alkoi tyypillisen puhevyörynsä. Toisen kerran toinen "kollega " istui pöytään kun juuri katselimme vaivautuneina toisiamme silmiin. Sitten aloit jotenkin vältellä ja minä sinua vaikka toivoin myös näkeväni sut. Näin siis kävi ihmisen kanssa jota ajattelen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pysähdyin juttelemaan mutta "kollega" alkoi tyypillisen puhevyörynsä. Toisen kerran toinen "kollega " istui pöytään kun juuri katselimme vaivautuneina toisiamme silmiin. Sitten aloit jotenkin vältellä ja minä sinua vaikka toivoin myös näkeväni sut. Näin siis kävi ihmisen kanssa jota ajattelen.

        Ja mä en syytä häntä siitä että hän ei tehnyt mitään ehkä enemmänkin itseäni mutta tilanne oli haasteellinen.


    • Anonyymi

      Joo, näytit ihan pöllöltä, oisit vielä huhuillu vähän.

      • hah, omin tämän .

        niin yleensä näytän, kun oon ihan pöllö. =)


    • Anonyymi

      En tajunnut sitä kiinnostuksesi. Enkä tiedä mitä olisin voinut tehdä vaikka olisin tajunnut. Jotenkin myös säikähdin omia tunteita sopimatonta kohdetta kohtaan. Ehkä vähän sinuakin.

      • Anonyymi

        Näitkö häntä työpaikallasi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näitkö häntä työpaikallasi?

        Hänen työpaikalla.


    • Anonyymi

      Harmittaa vieläkin, kun en tehnyt sen miehen edessä enempää. Mutta en todellakaan tiennyt, että ei enää nähdä. Hän olisi voinut vinkata, jos itse tiesi sen.
      Sivusta, ei hän ole ap.

    • Anonyymi

      Ei pystynyt. Kyseessä asiakas-auttaja suhde.

      • Anonyymi

        Henkilökohtainen avustajasi? Yleensä normit ei kiinnostu hoidettavistaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Henkilökohtainen avustajasi? Yleensä normit ei kiinnostu hoidettavistaan.

        Hoitaja ihastui asiakkaaseen.


    • Anonyymi

      Johtui asetelmista. Tajusin aika pian tilanteen eräiden suhteen. Siksi ajattelin, että minulla on rooli siinä näytelmässä. En halunnut haavoittua pahasti.

    • Anonyymi

      Olisin tehnyt, mutta vietit aikaa mielummin muiden kanssa. Meillä olisi ollut monta tilaisuutta tutustua paremmin, mutta koin ettei seurani kelvannut. Lisäksi ympäristö loi liikaa paineita ja olin totaalisen yksin kaikenlaisten ajatusteni kanssa sairaiden ihmisten keskuudessa. Sinua muistelen kuitenkin lämmöllä ja haluaisin tutustua paremmin.

    • Anonyymi

      Etkö säkin ollut varattu.siks en

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      736
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      692
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe