Harmittaa vieläkin kun et tehnyt nainen mitään

Anonyymi

vaikka sua kuinka tuijotin. Miksi et tehnyt?

37

534

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jähmetyin. Uusi tilaisuus kiitos.

    • Anonyymi

      Korkeintaan alan vältellä tuijottelijaa.

    • Anonyymi

      Mitä jos itse tekisit.

      • Anonyymi

        Ei enää mahdollista.


    • Anonyymi

      Silmiin uppoaminen, vaarallista on. Harmi vain, kun on varattu.

    • Anonyymi

      Ujo oon mut jos rohkaiset hipaisulla seuraavan kerran ni sitten annan pusun vähintään jos tilanne sen sallii tai jotain,,,

    • Anonyymi

      En nähnyt mitään tuijotuksia 😣

    • Anonyymi

      Et sinäkään tehnyt mies mitään.

    • Anonyymi

      Sori olen kiinnostunut toisesta.

    • Anonyymi

      Niinkun mitä? Ja miksi sä et tee mtn?

    • Anonyymi

      Kaipa te hyvät ihmiset ymmärrätte, että tämä aloitus on vastaisku tuolle miksi et mies tehnyt mitään ketjulle.

      • Anonyymi

        Te Empaiö straiks päk !

        T: Kalastaja Johannes


      • Anonyymi

        Niin, sama provo eri speksillä.


      • Anonyymi

        Kirjoititko molemmat? Naisena esiintyen?


    • Anonyymi

      En minä ny pelkästään katseen vuoksi tee siirtoani.. tarvitaan siihen se hipaisu, kosketus, sanoa... Kun ne saan teen siirtoni.

    • Se ettei tee mitään saattaa johtua useastakin asiasta.

      Siitä että on epävarma toisen tunteista, sillä toinen voi lukea pelkän ystävällisen katseen kiinnostukseksi, tai toisen kiinnostuneen katseen vain ystävällisesti ja kohteliaaksi.

      Itsetunto on heikko, eikä uskalla tehdä mitään pelosta saada pakit. Toinen voi olla varattu, tai ylipäätään tunteet voivat olla yksipuoliset.

      • Anonyymi

        Hyvin kommentoitu.


      • Anonyymi

        Ei kuulu meille olemme aviossa. Jätätkömeidätrauhaan, kateellinen tekoprinsessa.


      • Anonyymi

        Täällä esiinnytään toisena, laitetaan vääriä kuvia, vääriä kirjaimia ym.


    • Anonyymi

      Olisin tehnyt mutta harvoin näin sua enää loppuvaiheessa.

      • Anonyymi

        Muistan kun kerran olit jo lähellä tehdä jotain, mutta kollegasi oli siinä aivan vieressämme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistan kun kerran olit jo lähellä tehdä jotain, mutta kollegasi oli siinä aivan vieressämme.

        Kollegamme, tarkoitit varmaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kollegamme, tarkoitit varmaan.

        Vain hän oli töissä siellä missä näimme. Emme olleet työkavereita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistan kun kerran olit jo lähellä tehdä jotain, mutta kollegasi oli siinä aivan vieressämme.

        Pysähdyin juttelemaan mutta "kollega" alkoi tyypillisen puhevyörynsä. Toisen kerran toinen "kollega " istui pöytään kun juuri katselimme vaivautuneina toisiamme silmiin. Sitten aloit jotenkin vältellä ja minä sinua vaikka toivoin myös näkeväni sut. Näin siis kävi ihmisen kanssa jota ajattelen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pysähdyin juttelemaan mutta "kollega" alkoi tyypillisen puhevyörynsä. Toisen kerran toinen "kollega " istui pöytään kun juuri katselimme vaivautuneina toisiamme silmiin. Sitten aloit jotenkin vältellä ja minä sinua vaikka toivoin myös näkeväni sut. Näin siis kävi ihmisen kanssa jota ajattelen.

        Ja mä en syytä häntä siitä että hän ei tehnyt mitään ehkä enemmänkin itseäni mutta tilanne oli haasteellinen.


    • Anonyymi

      Joo, näytit ihan pöllöltä, oisit vielä huhuillu vähän.

      • hah, omin tämän .

        niin yleensä näytän, kun oon ihan pöllö. =)


    • Anonyymi

      En tajunnut sitä kiinnostuksesi. Enkä tiedä mitä olisin voinut tehdä vaikka olisin tajunnut. Jotenkin myös säikähdin omia tunteita sopimatonta kohdetta kohtaan. Ehkä vähän sinuakin.

      • Anonyymi

        Näitkö häntä työpaikallasi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näitkö häntä työpaikallasi?

        Hänen työpaikalla.


    • Anonyymi

      Harmittaa vieläkin, kun en tehnyt sen miehen edessä enempää. Mutta en todellakaan tiennyt, että ei enää nähdä. Hän olisi voinut vinkata, jos itse tiesi sen.
      Sivusta, ei hän ole ap.

    • Anonyymi

      Ei pystynyt. Kyseessä asiakas-auttaja suhde.

      • Anonyymi

        Henkilökohtainen avustajasi? Yleensä normit ei kiinnostu hoidettavistaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Henkilökohtainen avustajasi? Yleensä normit ei kiinnostu hoidettavistaan.

        Hoitaja ihastui asiakkaaseen.


    • Anonyymi

      Johtui asetelmista. Tajusin aika pian tilanteen eräiden suhteen. Siksi ajattelin, että minulla on rooli siinä näytelmässä. En halunnut haavoittua pahasti.

    • Anonyymi

      Olisin tehnyt, mutta vietit aikaa mielummin muiden kanssa. Meillä olisi ollut monta tilaisuutta tutustua paremmin, mutta koin ettei seurani kelvannut. Lisäksi ympäristö loi liikaa paineita ja olin totaalisen yksin kaikenlaisten ajatusteni kanssa sairaiden ihmisten keskuudessa. Sinua muistelen kuitenkin lämmöllä ja haluaisin tutustua paremmin.

    • Anonyymi

      Etkö säkin ollut varattu.siks en

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1903
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1476
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1411
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      17
      1408
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      13
      1384
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1375
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1347
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1280
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1207
    Aihe