vaikka sua kuinka tuijotin. Miksi et tehnyt?
Harmittaa vieläkin kun et tehnyt nainen mitään
37
580
Vastaukset
- AnonyymiJähmetyin. Uusi tilaisuus kiitos. 
- AnonyymiKorkeintaan alan vältellä tuijottelijaa. 
- AnonyymiMitä jos itse tekisit. - AnonyymiEi enää mahdollista. 

- AnonyymiSilmiin uppoaminen, vaarallista on. Harmi vain, kun on varattu. 
- AnonyymiUjo oon mut jos rohkaiset hipaisulla seuraavan kerran ni sitten annan pusun vähintään jos tilanne sen sallii tai jotain,,, 
- AnonyymiEn nähnyt mitään tuijotuksia 😣 
- AnonyymiEt sinäkään tehnyt mies mitään. 
- AnonyymiSori olen kiinnostunut toisesta. 
- AnonyymiNiinkun mitä? Ja miksi sä et tee mtn? 
- AnonyymiKaipa te hyvät ihmiset ymmärrätte, että tämä aloitus on vastaisku tuolle miksi et mies tehnyt mitään ketjulle. - AnonyymiTe Empaiö straiks päk ! 
 T: Kalastaja Johannes
- AnonyymiNiin, sama provo eri speksillä. 
- AnonyymiKirjoititko molemmat? Naisena esiintyen? 

- AnonyymiEn minä ny pelkästään katseen vuoksi tee siirtoani.. tarvitaan siihen se hipaisu, kosketus, sanoa... Kun ne saan teen siirtoni. 
- Se ettei tee mitään saattaa johtua useastakin asiasta. 
 Siitä että on epävarma toisen tunteista, sillä toinen voi lukea pelkän ystävällisen katseen kiinnostukseksi, tai toisen kiinnostuneen katseen vain ystävällisesti ja kohteliaaksi.
 Itsetunto on heikko, eikä uskalla tehdä mitään pelosta saada pakit. Toinen voi olla varattu, tai ylipäätään tunteet voivat olla yksipuoliset.- AnonyymiHyvin kommentoitu. 
- AnonyymiEi kuulu meille olemme aviossa. Jätätkömeidätrauhaan, kateellinen tekoprinsessa. 
- AnonyymiTäällä esiinnytään toisena, laitetaan vääriä kuvia, vääriä kirjaimia ym. 

- AnonyymiOlisin tehnyt mutta harvoin näin sua enää loppuvaiheessa. - AnonyymiMuistan kun kerran olit jo lähellä tehdä jotain, mutta kollegasi oli siinä aivan vieressämme. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Muistan kun kerran olit jo lähellä tehdä jotain, mutta kollegasi oli siinä aivan vieressämme. Kollegamme, tarkoitit varmaan. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Kollegamme, tarkoitit varmaan. Vain hän oli töissä siellä missä näimme. Emme olleet työkavereita. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Muistan kun kerran olit jo lähellä tehdä jotain, mutta kollegasi oli siinä aivan vieressämme. Pysähdyin juttelemaan mutta "kollega" alkoi tyypillisen puhevyörynsä. Toisen kerran toinen "kollega " istui pöytään kun juuri katselimme vaivautuneina toisiamme silmiin. Sitten aloit jotenkin vältellä ja minä sinua vaikka toivoin myös näkeväni sut. Näin siis kävi ihmisen kanssa jota ajattelen. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Pysähdyin juttelemaan mutta "kollega" alkoi tyypillisen puhevyörynsä. Toisen kerran toinen "kollega " istui pöytään kun juuri katselimme vaivautuneina toisiamme silmiin. Sitten aloit jotenkin vältellä ja minä sinua vaikka toivoin myös näkeväni sut. Näin siis kävi ihmisen kanssa jota ajattelen. Ja mä en syytä häntä siitä että hän ei tehnyt mitään ehkä enemmänkin itseäni mutta tilanne oli haasteellinen. 

- AnonyymiJoo, näytit ihan pöllöltä, oisit vielä huhuillu vähän. 
- AnonyymiEn tajunnut sitä kiinnostuksesi. Enkä tiedä mitä olisin voinut tehdä vaikka olisin tajunnut. Jotenkin myös säikähdin omia tunteita sopimatonta kohdetta kohtaan. Ehkä vähän sinuakin. - AnonyymiNäitkö häntä työpaikallasi? 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Näitkö häntä työpaikallasi? Hänen työpaikalla. 

- AnonyymiHarmittaa vieläkin, kun en tehnyt sen miehen edessä enempää. Mutta en todellakaan tiennyt, että ei enää nähdä. Hän olisi voinut vinkata, jos itse tiesi sen. 
 Sivusta, ei hän ole ap.
- AnonyymiEi pystynyt. Kyseessä asiakas-auttaja suhde. - AnonyymiHenkilökohtainen avustajasi? Yleensä normit ei kiinnostu hoidettavistaan. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Henkilökohtainen avustajasi? Yleensä normit ei kiinnostu hoidettavistaan. Hoitaja ihastui asiakkaaseen. 

- AnonyymiJohtui asetelmista. Tajusin aika pian tilanteen eräiden suhteen. Siksi ajattelin, että minulla on rooli siinä näytelmässä. En halunnut haavoittua pahasti. 
- AnonyymiOlisin tehnyt, mutta vietit aikaa mielummin muiden kanssa. Meillä olisi ollut monta tilaisuutta tutustua paremmin, mutta koin ettei seurani kelvannut. Lisäksi ympäristö loi liikaa paineita ja olin totaalisen yksin kaikenlaisten ajatusteni kanssa sairaiden ihmisten keskuudessa. Sinua muistelen kuitenkin lämmöllä ja haluaisin tutustua paremmin. 
- AnonyymiEtkö säkin ollut varattu.siks en 
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset424955
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut183666
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti693453
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1012818
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral862690
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k302640
- Anteeksi TAamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa161743
- En mä tahallani ole näin hankala.Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta161586
- Harmittaako mies, että yhteys katkesi?Olisitko halunnut, että olisi säilynyt jonkinlainen yhteys vai oliko parempi polttaa sillat takana?2011458
- 1521331