Haluaako joku ottaa mut polvelle istumaan 🥰
Mitä leikitään? Onko täällä joku isi?
35
53
Vastaukset
- Anonyymi
Tietenkin haluan.
- Anonyymi
Kyllä haluaisin. Haluaisitko sinä, että silittäisin ensiksi sinun hiuksia?
Tule vaan..
- Anonyymi
Tulin jo...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulin jo...
Haluisitko jutskata ja vetää käteen juuri nyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluisitko jutskata ja vetää käteen juuri nyt.
Just äsken sudittelin snadisti handuun... oli tylsä Teams -kokous...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Just äsken sudittelin snadisti handuun... oli tylsä Teams -kokous...
Heh heh jessus sentään mikä hönö
- Anonyymi
Ei kiinnosta
- Anonyymi
Minkäslaista leikkiä haluaisit leikkiä?
Olisko vaikka lääkärileikki kiva 😉- Anonyymi
Sen leikin nimi on jutsku Auschwitzissa...
Sä voit olla se jutskuiskä ja mä oon leirin vartija... jos oot tottelevainen ja kiltti, nii voit päästä vapauteen...
- Anonyymi
Tämä "pikkuisena" olo on kummallinen ilmiö. Aikuiset naiset haluavat olla fantasioissaan varhaisteinejä/teinejä. Tämä on tabu ja kyse on subnaisten auto efebofilisistä fantasioista eli niissä nainen samaistuu murrosikäiseen. Tässä tapauksessa master/domi on "iso" tai "daddy".
- Anonyymi
Oooo..... voisin otta sut istumaan mun naamalle.
- Anonyymi
Kiva... eihän se haittaa et mulla on just nyt ihan pikkuriikkisen vatsa löysällä...
- Anonyymi
On iskä mut se haluu et istut kyrvälle
- Anonyymi
jöö
- Anonyymi
polvell juu isi ottaa jos oot tyttö ja tulet kotiin . saat numeroni jos vastaat kulta tuu jo
- Anonyymi
Multa tuli jo myöhästyit taas
Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.35314869- 2575903
Tänään olisn uskaltanut
Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny113418- 1912526
- 1372179
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il142042Tiistaina nähdään.
Pitkästä aikaa. Minua on alkanut jännittää kovasti se näkeminen ja miten taas osaan olla. En tiedä yhtään oletko kiinnos1091563Sinusta jäi lopulta kuitenkin hyvä kuva
Vaikka voit ajatella itsestäsi kaikkea, mitä siinä mylläkässä saattoi tapahtua, mutta näin se on. Seurasin kyllä, ja mon481349Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa2411186- 891160