Kenen hintikassa havunneula

Anonyymi

Kellä havunneula hintikassa?

7

81

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

He sulla itselläs havunneula hintikassas, hyvin kaunis näyttää olevankin. Hyvää Joulua ja Onnelista 2021v -sinullekkin 🎄

• Anonyymi

Taitaa se havun neula oll Hintikalla itsellään.

• Anonyymi

Hintikka terveen näköinen keski-ikäinen äippä, mies ja ihanat lapset, mutta silti pitää aivan liikaa huorata somessa. Kyllä me jo vähemmällä uskomme, että kaikki on ihanaa, mies, lapset ja elämä, mutta tuo alkaa arsyttää, kun liika on todellakin liikaa. Tekohymyirvistys naamalla ja senkin ajan minkä somettaa voisi olla niiden ihanien lasten ja rakastavan miehensä kanssa. Sairaalloista tuo esiin tunkeminen - tekee vain hallaa itselleen, kun kansalaiset ärsyyntyy tyrkyttämisestä.

• Anonyymi

Juuri näin, hyvä kommentti.

• Anonyymi

Hintikka jatkuvasti näkösällä, julkisuusriippuvainen. Itse höösää somessa milloin mitäkin onnenkukkaa esittelemässä ja sitten närkästyy jos kaikki ei tykkää.
      Tuo sais poistua julkisuudesta tekohymyineen.

• Anonyymi

Riittäisi kyllä nyt tätä Hintikkaa, typerä muija, kanava vaihtuu heti, samaten, kuin jos Ile miehensä ilmestyy ruutuun. Ei vaan kestä katso ja kuulla !!!!!

• Anonyymi

Uusi ohjelma: Laulu rakkaudelle, saattaisi olla ihan katsottava, mutta se pilattu Hintikalla! Ajattelin katsoa, mutta jos ärsyttää Hintikka niin kanava vaihtuu oitis.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      73
      883
    2. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      738
    3. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      36
      613
    4. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      47
      603
    5. 36
      597
    6. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      30
      591
    7. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      40
      585
    8. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      557
    9. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      50
      550
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      36