Joulun viettoa,

Anonyymi

Aion jouluna pitkälti vain olla. Katselen Yle Areenasta ainakin Neiti Marplea,sekä Turusta joulurauhan julistusta, vaikka se tuleekin - "Korona ajan malliin". Aion syödä imellettyä lanttulaatikkoa, porkkanalaatikkoa, kinkkua sinapilla, joulutorttuja omena-kanelitäytteellä ja laittaa uuniin pakastepiirakoita sekä juoda terästettyä glögiä. Kahvi Lavazza-qualita ORO, jota nautin konjakki tilkan kanssa.
Luen; Barak Obama; Luvattu maa kirjaa,ainakin mielenkiintoisen lukukokemuksen se lukijalle antaa.

– Aion käydä jouluna välillä jääkaapilla ja maata sohvalla puhelimen kanssa. Olen omissa oloissani, eikä kukaan tule koputtelemaan tai vaatimaan mitään. Nii-in tällainen on leskiäidin joulu- lapset Euroopan mantereella, jonne matkustamista ei suositella.
Nautitaan joulusta kuka milläkin tavalla, vaikka joulumusiikkia kuunnellen.

Hyvää Joulua jokaiselle tasapuolisesti,
t. Lorena

8

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Lorena... siis kk ?

• Anonyymi

Ei ole todellakaan sama ihminen. Lorena on herttainen ja fiksu monen lapsenlapsen mummeli.

• Anonyymi

Kiitos samoin sinulle, Rauhallista ja Leppoisaa Joulun aikaa

Melkein on samanmoista oma jouluni. helppoa ja huoletonta oleilua ja
      pikkasen enmmän herkkuja, suolaista ja makeaa ja hedelmiä ja napostelua.
      Snapsiksi varasin anisviina pienen pullon pakkaseen, muuten tutuin kuvioin,
      paitsi, että silakat korvaa lohen joulukalana ja punajuuri-aurajuustopaistoksella korvaan maksalaatikon.

Areenaa minäkin käytän, ja viime aikoina olen katsellut uusia ja vanhoja
      Itse asiassa kuultuna-sarjaa, viimeksi oli Jorma Panula ja tykästyin kovasti , ehkä katson sen uudestaan, ja odotan varsinkin tulevaa jaksoa, jossa on SEela Sella, johonkin joulun pyhä ilmeisesti tulee ulos.

Muutenkin harrastan toistoa, luin juuri Suon villin laulun ja siihen vasta tykästyinkin ja luen sen pian uudestaan, parasta mitä olen pitkään aikaan lukenut.

Aattelin vielä parit tortut paistaa ja tuoda sisälle havuja kun kuusi loistaa ulkona terassilla. Kuusen tuoksu on yksi joulun tuoksuista, sen saa muutamilla oksillakin aikaiseksi.

• Mitäs meidän elkeläisten elämä on muutenkaan kuin yhtä löhöämistä, jatkuvaa joulua siis.
      Nyt tosin pitäisi varmaan pikkusen laulattaa imuria siltä varalta, jos jollekin huomenna tuossa pihalla kävijälle sattuu tulemaan pisuhätä. Etteivät ihan siaksi luule/arvaa.

• Niin, ja jahtaisivat vielä kippurahännän uunipaistikseen <:-))

• Anonyymi

Jouluna saatan katkaista koko tämän vuoden jatkuneen putken.
      Harkitsen vakavasti alkoilua. Vähäinenkin lipsahdus kyseenalaistaa totunnaisen kuntoilun joten jos otan niin en kyykistele enkä vetele. Jos kyykistelen ja vetelen niin en ota.

• Kiitos!
      Toivotan minäkin Hyvää Joulua ja erinomaista uutta vuotta kaikille palstalaisille ja erityisesti niille, joiden kanssa olen palstalla puhunut.

Aion minäkin vain olla, mutta puhelinta en ota sohvalla mukaan.

Olen täällä sanonut, että kun asun yksin, vietän myös joulun yksin ja ruokailen yksin.
      Syön hyvin. paljon ja kauan. Syön myös yöllä. Terästettyä glögiä nautin aattona ja varhaisen joulukirkon jälkeen.

• Unohdin sanoa, että poikkeuksellisesti käyn kirkossa nyt vain televisiossa. Sohvalla maaten.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      259
      2864
    2. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      105
      2368
    3. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      12
      1980
    4. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      73
      1473
    5. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      85
      1434
    6. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      18
      1320
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      16
      1148
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      90
      1120
    9. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      43
      994
    10. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      71
      983
    Aihe