Jassu kokannut jouluruokia

Anonyymi

herkullisia laatikoita. Kyllä Jampsulin kelpaa nautiskella herkkuja.

36

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Joululaatikot ihan parhaita.

    • Anonyymi

      Lanttulaatikosta voi mennä maha kuralle tai ainakin pierut on oudon hajuisia. Minä ainakin olen jo vuosia sitten luopunut lanttulaatikosta ja teen tilalle bataattilaatikkoa. Mäntylän torpassa pidetään tiukasti kiinni perinteistä, harmi kun Päre-Eero ei enää tuo kalaa.

      • Anonyymi

        Jakaisitko taas parhaat reseptisi kanssamme? Tuleeko jaukista hyvää bataattilaatikkoa? Vai pitäisikö jaukista tehdä jotain muuta herkullista kasvisruokaa?


      • Anonyymi

        Mitähän kalapäreelle kuuluu?


    • Anonyymi

      Laatikot kaipaavat vielä kinkun ja kalkkunan ja lohen sekä joululimpun sekä joulujuomat.
      Paljon on vielä tehtävää.

      • Anonyymi

        Zääs näyttää viimeisimmässä instakuvassa uupuneelta joten lepäilee ennen kuin laittaa lisää jouluherkkuja.


    • Anonyymi

      Ei muuta kun RESPSUT jakoon🤦🏻‍♀️

    • Anonyymi

      Joulu on tekevälle ihmiselle raskasta aikaa. Välillä pitää saada levätä oikein kunnolla.

    • Anonyymi

      Jos joulun "tekeminen" tuntuu rankalta niin nykyään kaupasta voi ostaa kaikenlaista ihan valmiiksi tehtynä. Kuka vaatii että kaikki pitää tehdä alusta asti itse? Tietysti jos haluaa olla marttyyri joka kaiken uhrautumisensa jälkeen makaa reporankana joulunpyhät niin tehkööt sitten niin.

      • Anonyymi

        Mut jos oot realfoodie niin ostatko kaupan valmiita?
        Tosin realfoodie teksti on biosta hävinnyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut jos oot realfoodie niin ostatko kaupan valmiita?
        Tosin realfoodie teksti on biosta hävinnyt.

        Ostan vamiita joululaatikoita kaupasta ja Korpelan kinkkuviipaleita. Teen vain aurojuustoperunat itse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ostan vamiita joululaatikoita kaupasta ja Korpelan kinkkuviipaleita. Teen vain aurojuustoperunat itse.

        Köyhältäpä joulusi vaikuttaa....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ostan vamiita joululaatikoita kaupasta ja Korpelan kinkkuviipaleita. Teen vain aurojuustoperunat itse.

        En tykkää syödä itseäni ähkyyn.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Köyhältäpä joulusi vaikuttaa....

        Mitä köyhää noissa ruuissa on? Joululaatikot, kinkkuviipaleet, perunat. Mitä vielä pitää olla? Maailmassa on nälkäänäkeviä ihmisiä pilvin pimein ja täällä pitää olla ns "hanhenmaksapalleroita" joulupöydät notkuen ettei vaikuttaisi köyhältä.
        Jouluruuat ei edes käy kaikkien vatsoille, joten ei kannata ihmetellä.
        Hyvää Joulunaikaa valmiiden laatikoiden ja Korpelan kinkkuviipaleiden syöjälle. Itsekin ostin niitä ja vähän jotain lisäksi. Eipä ole valittamista.


    • Anonyymi

      Uusia runsaita ruokakattauksia instassa.

      • Anonyymi

        On, ja näyttää ihan hyviltä. Kannattaa muistaa edes näin Jouluna, että jokainen tekee juhlansa omalla tyylillään. Pääasiahan kai on, että paikalla oleville kelpaa, vai mitä?
        Itsellänikään ei tarjottavien ulkonäkö läheskään aina onnistu esittelykuntoon, mutta maku ratkaisee ja kaikki on uponnut vieraillekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On, ja näyttää ihan hyviltä. Kannattaa muistaa edes näin Jouluna, että jokainen tekee juhlansa omalla tyylillään. Pääasiahan kai on, että paikalla oleville kelpaa, vai mitä?
        Itsellänikään ei tarjottavien ulkonäkö läheskään aina onnistu esittelykuntoon, mutta maku ratkaisee ja kaikki on uponnut vieraillekin.

        Runsasta tarjontaa esillä.


    • Anonyymi

      Hyvin erikoinen ruokatarjotin. Onko siinä salaatinlehdet kuiviltaan juustojen yms. seassa?

      • Anonyymi

        On 🙈 ja tomusokeri kuuluu varistaa siivilän läpi joulutortuille ettei tuu noita superrumia kokkareita. Miks aina kaikki vähä sinnepäi ei ikinä priimaa tai edes hyvää.


    • Anonyymi

      Hän on kätevä emäntä.

    • Anonyymi

      Perinteisesti juustotarjottimella on erilaisia juustoja, viinirypäleitä ja suolakeksejä.
      Vähemmän on enemmän tyylikästä.

      • Anonyymi

        Perinteisesti Falafeleja ei tehdä jaukista. Perinteitä voi kuitenkin rikkoa, kuten palstan kotikokki, jonka mukaan ylivoimaisesti parhaat Falafelit tehdään jaukista.


    • Anonyymi

      Tomusokerin "sirotteleminen" joulutorttujen päälle on ehkä vähän epäonnistunut.

    • Anonyymi

      Ylimielisen "Foodie" Jassun mielestä hänen ruokansa (ja hän itsekin) on "parasta ja kauneinta".

      Muille kuitenkin näyttäytyy kokkareiset tortut ja muut säälittävät esiinpanot.

    • Anonyymi

      Jassun kotonatehdyt ja alusta asti itse valmistamat laatikot on tehty kaupan valmissurvoksista. Oletteko maistaneet, maistuvat aika teollisilta.

      • Anonyymi

        En ole valitettavasti päässyt maistamaan Jassun tekemiä laatikoita joten en tiedä maistuvatko teolliselle. Mielelläni kyllä viettäisin aikaa Jassun kanssa häneen tutustuen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole valitettavasti päässyt maistamaan Jassun tekemiä laatikoita joten en tiedä maistuvatko teolliselle. Mielelläni kyllä viettäisin aikaa Jassun kanssa häneen tutustuen.

        Kaikkia junttijampoja tämäkin maa päällään kantaa.

        Pointsi oli että Foodie mainostaa kotitekoisiksi ruokiaan, joita eivät ole. Myös kaupan valmisruoka-falafelit, jotka kotona Jassu kuumensi mikrossa, olivat kotona tehtyjä!

        No hyvää Joulua kuitenkin kaikille säädyille!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikkia junttijampoja tämäkin maa päällään kantaa.

        Pointsi oli että Foodie mainostaa kotitekoisiksi ruokiaan, joita eivät ole. Myös kaupan valmisruoka-falafelit, jotka kotona Jassu kuumensi mikrossa, olivat kotona tehtyjä!

        No hyvää Joulua kuitenkin kaikille säädyille!

        Ei oo äippä paljon opettanut jälkikasvulleen ruoankaan laittoa. Hukassa ja pahasti perus asiatkin.


    • Anonyymi

      Jokainen "omenahyrrä" on eri näköinen. Ehkä se oli tarkoituskin. Mene ja tiedä.

    • Anonyymi

      Ns. Omenahyrrät olisi kannattanut paistaa pienissä paperisissa vuoissa, niin eivät olisi levinneet kuin Jokisen eväät.

      • Anonyymi

        Kuvastavat kokkia, tuuliviiri koko foodie ja levähtänyt koko paketti. Ns. iso hyrrä eli ratas.


    • Anonyymi

      En ole koskaan nähnyt yhtä kuivakkaan näköstä ”rosollia”. Siis sanotaanko noita pilkottuja porkkanoita oikeasti rosolliksi? Onko tohon joku kastike jossain? Oululainen tapa?

    • Anonyymi

      Jasmin kuitenkin kehtaa olla superylpeä noloista hyrristään ja rosolleistaan. Jokaiseen kuvaan on kirjoittanut made by ME. Minä osaan!

      Nauroin kun katsoin "pikku"tyttösen itsekehuja ja tuotoksia. Millainen Foodie meillä tässä onkaan, voi hyvät hyssykät!

      • Anonyymi

        Jassu rassu ei aikuistu koskaan! Tuo sama lapsellinen touhu ja itsensä kuvaaminen ja kehuminen, on jatkunut ihan samanlaisena jo vuosia. Tosi avuton foodie, mutta itse on niiiiiin tyytyväinen ja mielestään taitava.


    • Anonyymi

      Tomusokerilla peitetyt joulutortut ovat kuivakkaan näköisiä, eivät lehteviä kuten niiden pitäisi olla.

    • Anonyymi

      Juustotarjottimella salaatinlehtiä......

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      333
      3739
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1689
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1510
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      57
      1448
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1300
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1270
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      57
      1254
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      194
      1211
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1157
    Aihe