Näinkö sinut kaupassa tänään?

Kysyy mies naiselta. En ole varma näinkö oikein.
19131
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 19

Vanhimmat

Missä päin? en ole käynyt tänään.

Äänestä
  • Miksi sitten kysyt jos et ole käynyt kaupassa tänään?

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Miksi sitten kysyt jos et ole käynyt kaupassa tänään?

Koska aloittaja kysyi siksi vastasin. Hänhän kysyi niin. Hassuja ootte :)

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Miksi sitten kysyt jos et ole käynyt kaupassa tänään?

Missä päin kertoo minne päin suomea menee. Aloittaja on epävarma näkikö.

Äänestä

ei nähty tänään.

Äänestä

Kävin kyllä isossa kaupassa tänään, mutta ei mitään tietoa kuka mut siellä näki. Itse en ketään tuttua havainnut ainakaan.

Äänestä

Melania Turph olitko kosmetiikkaosastolla ostoksilla?

Äänestä

Mietin kans että näinkö K-kaupassa pirkanmaalla sut, mies? Olit sen verran kauempana ja katosit nopeasti etten ollut varma.
T.K

Äänestä

Ainakin toivon ettet olisi nähnyt.

Äänestä
  • Miksi niin toivot?

Äänestä

• Sama täällä. Pelkäsin, että kirjoitusta voi tulla, joten koetin olla huomaamaton.

Äänestä

• Näitkö hänet tuolloin kaupassa?

Äänestä

Olin kaupassa.

Äänestä
  • ok. rakastuin suhun, hetkeä ennen "olin kaupassa", voin ilmoittaa olevani kaikelle Poliisivoimilla, olen vain rakastunut, senkin nörtti.
    https://www.youtube.com/watch?v=wJ1dHJrozLw
    terveisin.soitan sulle tuon, jos ostat mulle kitaran, kitara ei ole mikään perunaan liitettävä sana, vaikka romanot eivät nyt kaipaa.........

Äänestä

• Näitkö yhtään tuttua kasvoa?

Äänestä

Olin tänään kaupassa. En eilen kun en halunnut mennä ryysikseen!

Äänestä

En käy ruuhka-aikoina, tänään en käynyt ollenkaan.

Äänestä

Taisin nähdä sinut vilaukselta kun olin kondomeja ostamassa.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Anonyymi kirjoitti:

Kysyy mies naiselta. En ole varma näinkö oikein.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu