Kysyy mies naiselta. En ole varma näinkö oikein.
Näinkö sinut kaupassa tänään?
19
98
Vastaukset
- Anonyymi
Missä päin? en ole käynyt tänään.
- Anonyymi
Miksi sitten kysyt jos et ole käynyt kaupassa tänään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska aloittaja kysyi siksi vastasin. Hänhän kysyi niin. Hassuja ootte :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä päin kertoo minne päin suomea menee. Aloittaja on epävarma näkikö.
ei nähty tänään.
- Anonyymi
Kävin kyllä isossa kaupassa tänään, mutta ei mitään tietoa kuka mut siellä näki. Itse en ketään tuttua havainnut ainakaan.
- Anonyymi
Melania Turph olitko kosmetiikkaosastolla ostoksilla?
- Anonyymi
Mietin kans että näinkö K-kaupassa pirkanmaalla sut, mies? Olit sen verran kauempana ja katosit nopeasti etten ollut varma.
T.K - Anonyymi
Ainakin toivon ettet olisi nähnyt.
- Anonyymi
Miksi niin toivot?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi niin toivot?
et olisi mun, vaikka niin minä sun......
https://www.youtube.com/watch?v=63bTnp_oClE - Anonyymi
Sama täällä. Pelkäsin, että kirjoitusta voi tulla, joten koetin olla huomaamaton.
- Anonyymi
Näitkö hänet tuolloin kaupassa?
- Anonyymi
Olin kaupassa.
- Anonyymi
ok. rakastuin suhun, hetkeä ennen "olin kaupassa", voin ilmoittaa olevani kaikelle Poliisivoimilla, olen vain rakastunut, senkin nörtti.
https://www.youtube.com/watch?v=wJ1dHJrozLw
terveisin.soitan sulle tuon, jos ostat mulle kitaran, kitara ei ole mikään perunaan liitettävä sana, vaikka romanot eivät nyt kaipaa......... - Anonyymi
Näitkö yhtään tuttua kasvoa?
- Anonyymi
Olin tänään kaupassa. En eilen kun en halunnut mennä ryysikseen!
- Anonyymi
En käy ruuhka-aikoina, tänään en käynyt ollenkaan.
- Anonyymi
Taisin nähdä sinut vilaukselta kun olin kondomeja ostamassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol4811765Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3781517Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641348Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H161325- 100915
- 51879
JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran19876Miten kesäsi meni?
Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?65746Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti15741Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka7732