Ennustusten vaihto?

Anonyymi

Haluaako joku täällä tehdä siten, että katsoisimme toisillemme? Jos, niin annan lisätietoja.

4

192

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minä voin vaihtaa kanssasi ihan mielelläni.

      T. Vp

      • Anonyymi

        Kiitos. Samoissa piireissä pyörii mies, jonka kanssa olemme tutustuneet ja alkaneet viettää enemmän ja enemmän aikaa yhdessä. Olemme varattuja eikä siis kyse ole seurustelusta, mutta olen huomannut, että pidämme toisistemme seurasta. Mikä hänen tarkoituksensa minulle on ja mikä minun hänelle? Miten hän minut kokee? Sinulle vastaan askarruttavaan asiaasi. Toivon samalla tavoin pohjustusta.

        T. Aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos. Samoissa piireissä pyörii mies, jonka kanssa olemme tutustuneet ja alkaneet viettää enemmän ja enemmän aikaa yhdessä. Olemme varattuja eikä siis kyse ole seurustelusta, mutta olen huomannut, että pidämme toisistemme seurasta. Mikä hänen tarkoituksensa minulle on ja mikä minun hänelle? Miten hän minut kokee? Sinulle vastaan askarruttavaan asiaasi. Toivon samalla tavoin pohjustusta.

        T. Aloittaja

        Teillä on yhteinen mennyt elämä, jossa olette luvanneet tukea toisianne myös tässä elämässä. Suhteenne on moraalisesti ja eettisesti erittäin korkeatasoinen. Elinikäinen ystävyys joka voi muuttua hyvin syvälliseksi parisuhteeksi myös. Näin ei kuitenkaan tapahdu ihan heti, mutta rakkaus on välillänne syvempää kuin hetken huuma. Se muuttuuko suhde intiimiksi, siitä käytte vielä keskustelua tulevassa. Tuominta ei ole vastaus.

        Erittäin herkkä mies ja minä herkkä nainen. Olen jo lapsena tiennyt Olemassaolostaan. Molemmat ollaan jo lapset saatu ja kotileikit leikitty. Mikä on tulevaisuutemme tai tarkoituksemme?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teillä on yhteinen mennyt elämä, jossa olette luvanneet tukea toisianne myös tässä elämässä. Suhteenne on moraalisesti ja eettisesti erittäin korkeatasoinen. Elinikäinen ystävyys joka voi muuttua hyvin syvälliseksi parisuhteeksi myös. Näin ei kuitenkaan tapahdu ihan heti, mutta rakkaus on välillänne syvempää kuin hetken huuma. Se muuttuuko suhde intiimiksi, siitä käytte vielä keskustelua tulevassa. Tuominta ei ole vastaus.

        Erittäin herkkä mies ja minä herkkä nainen. Olen jo lapsena tiennyt Olemassaolostaan. Molemmat ollaan jo lapset saatu ja kotileikit leikitty. Mikä on tulevaisuutemme tai tarkoituksemme?

        Paljon kiitoksia.
        Tässä näyt hyvin tietoisena. Sinulle kuin tulee vastauksia ja ymmärrät sen. Tämä teidän ihmissuhde on kuin taivaassa kirjoitettu, jos minulla on valtaa sellaista sanoa. Tulevassa on odotuksia, joita nousee. Tilanne lukkiutuu tai on kuluttava, jos niitä aletaan kovin voimallisesti viemään eteenpäin. Näyt itsellisenä naisena. Seisotte tässä kumpikin vahvoina, oppia ammentaen. Se on tähän hetkeen. Ulkopuolelta tulevat paineet, joita jompi kumpi teistä kokee ongelmalliseksi, nousee myös. Pääsette lähentymään vuoden alkupuoliskolla.

        T. Aloittaja


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      865
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe