Haluaako joku täällä tehdä siten, että katsoisimme toisillemme? Jos, niin annan lisätietoja.
Ennustusten vaihto?
4
177
Vastaukset
- Anonyymi
Minä voin vaihtaa kanssasi ihan mielelläni.
T. Vp- Anonyymi
Kiitos. Samoissa piireissä pyörii mies, jonka kanssa olemme tutustuneet ja alkaneet viettää enemmän ja enemmän aikaa yhdessä. Olemme varattuja eikä siis kyse ole seurustelusta, mutta olen huomannut, että pidämme toisistemme seurasta. Mikä hänen tarkoituksensa minulle on ja mikä minun hänelle? Miten hän minut kokee? Sinulle vastaan askarruttavaan asiaasi. Toivon samalla tavoin pohjustusta.
T. Aloittaja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos. Samoissa piireissä pyörii mies, jonka kanssa olemme tutustuneet ja alkaneet viettää enemmän ja enemmän aikaa yhdessä. Olemme varattuja eikä siis kyse ole seurustelusta, mutta olen huomannut, että pidämme toisistemme seurasta. Mikä hänen tarkoituksensa minulle on ja mikä minun hänelle? Miten hän minut kokee? Sinulle vastaan askarruttavaan asiaasi. Toivon samalla tavoin pohjustusta.
T. AloittajaTeillä on yhteinen mennyt elämä, jossa olette luvanneet tukea toisianne myös tässä elämässä. Suhteenne on moraalisesti ja eettisesti erittäin korkeatasoinen. Elinikäinen ystävyys joka voi muuttua hyvin syvälliseksi parisuhteeksi myös. Näin ei kuitenkaan tapahdu ihan heti, mutta rakkaus on välillänne syvempää kuin hetken huuma. Se muuttuuko suhde intiimiksi, siitä käytte vielä keskustelua tulevassa. Tuominta ei ole vastaus.
Erittäin herkkä mies ja minä herkkä nainen. Olen jo lapsena tiennyt Olemassaolostaan. Molemmat ollaan jo lapset saatu ja kotileikit leikitty. Mikä on tulevaisuutemme tai tarkoituksemme? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teillä on yhteinen mennyt elämä, jossa olette luvanneet tukea toisianne myös tässä elämässä. Suhteenne on moraalisesti ja eettisesti erittäin korkeatasoinen. Elinikäinen ystävyys joka voi muuttua hyvin syvälliseksi parisuhteeksi myös. Näin ei kuitenkaan tapahdu ihan heti, mutta rakkaus on välillänne syvempää kuin hetken huuma. Se muuttuuko suhde intiimiksi, siitä käytte vielä keskustelua tulevassa. Tuominta ei ole vastaus.
Erittäin herkkä mies ja minä herkkä nainen. Olen jo lapsena tiennyt Olemassaolostaan. Molemmat ollaan jo lapset saatu ja kotileikit leikitty. Mikä on tulevaisuutemme tai tarkoituksemme?Paljon kiitoksia.
Tässä näyt hyvin tietoisena. Sinulle kuin tulee vastauksia ja ymmärrät sen. Tämä teidän ihmissuhde on kuin taivaassa kirjoitettu, jos minulla on valtaa sellaista sanoa. Tulevassa on odotuksia, joita nousee. Tilanne lukkiutuu tai on kuluttava, jos niitä aletaan kovin voimallisesti viemään eteenpäin. Näyt itsellisenä naisena. Seisotte tässä kumpikin vahvoina, oppia ammentaen. Se on tähän hetkeen. Ulkopuolelta tulevat paineet, joita jompi kumpi teistä kokee ongelmalliseksi, nousee myös. Pääsette lähentymään vuoden alkupuoliskolla.
T. Aloittaja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee632112Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."51765Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2331250En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71940Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.87925Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki20842Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?111751Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin38688- 19686
Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93679