Säätyyn, asemaan, ekonomisee, tai ulkopuolisillisillekin kuuluville kaikille ja jokaiselle oikein hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta!
Menikö se äidinkielellisesti oikein kirjoitettuna?
I hope so.
Itse jätän, ei vain tämän palstan, vaan myös monet foorumit.
Pitäkää tämän palsta hyvänä ja siistinä. Itse lähden ns. takavasemmalle kaikesta tällaisesta.
Olen jo liian vanha ja väsynyt.
Silti toivon ja toivotan jokaiselle tälle palstalle omia mielipiteitä sanoneita ja kirjoittaneille ja jokaiselle siilinjärveläiselle oikein hyvää joulua ja onnellisempaa uutta vuotta!
Hyvää jatkoa ja hyvästi!
Tässä kohtaa täytyy toivottaa kaikille ja jokaiselle hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta!
Anonyymi
5
51
Vastaukset
- Anonyymi
Kiitos samoin! Hyvää Joulua! 🎄
- Anonyymi
Hyvää Joulua ja Onnellista Uutta Vuotta!
Toivottavasti tämä aika menee rauhallisesti jokaisella.- Anonyymi
Kaikille pöljäläisille hyvvee joulua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikille pöljäläisille hyvvee joulua
Ja hökösläisille. Ja vielä kolmisoppilaisille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja hökösläisille. Ja vielä kolmisoppilaisille.
Ja hoekkilaesille ja hönttäläesille ja jäläläesille ja toevalalaesille ja arabialaesille ja räemäläesille ja kehvolaesille ja viänälänrantalaesille ja hamulalaesille ja koevumäkeläesille kansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 232970
- 541416
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa751041Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää140988- 45911
- 61872
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.45848Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe171832- 42826
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis135746