kotikaupunkiin. Nyt on hiljaista. Ihan kuin hyökyaalto olis pyyhkäissyt kaiken ja nyt on vaan tää hiljaisuus. Mies tulisitpa tuolta hiljaisuuden keskeltä, sulla olis se sama ilme kuin joskus aiemmin, pieni hymyntapainen ja sanoisit moi. Ikävä on.
Joulu näyttää laskeutuneen
20
67
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kun nyt on yö, kello 0109 ja jouluaatto on tänään. Kaikki väki nukkuu. Mikä sun kotikaupunki on?
- Anonyymi
Tällanen kiva pikkukaupunki lähellä kaikkea. Ja varsinkin lähellä häntä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tällanen kiva pikkukaupunki lähellä kaikkea. Ja varsinkin lähellä häntä.
Samat sanat, etäisyys suhteellisen riittävä mielestäni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samat sanat, etäisyys suhteellisen riittävä mielestäni.
On, hyvä etäisyys vähän joka suuntaan.
- Anonyymi
Tää onki paha :) Oisko vaakunapeliä ?
- Anonyymi
Mitä peliä? Voidaan pelata sitä joo. Kerrotko säännöt? :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä peliä? Voidaan pelata sitä joo. Kerrotko säännöt? :)
Säännöt ? ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Säännöt ? ;)
No kai nyt pelillä on säännöt? Taisin lukea väärin.
- Anonyymi
Ai ny heti ?
- Anonyymi
No miksi ei?
- Anonyymi
Vähä hättääne olen kato, oon sit kuin purkka tukassa ;)
- Anonyymi
Irtoisit vasta kulumalla tai leikkaamalla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Irtoisit vasta kulumalla tai leikkaamalla?
Kulumalla :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kulumalla :)
Hyvä, leikkaaminen ei olisi tullut kyseeseen.
me voitaisiin keksiä, säännöt rakkaudelle! =)
sellaiset, jotka sopii kummallekin.
N>M.- Anonyymi
Miksi sä vastaat noin miehelle osoitettuun viestiin. Tekstisi saisi hienomman paikan ihan omassa aloituksessa.
- Anonyymi
Rauhallista , https://youtu.be/F5l4DGInCBE
Joulua!- Anonyymi
Kiitos paljon ja sitä samaa.
- Anonyymi
Ikävä on täälläkin. Vaikka itsestähän kaikki on kiinni. Kontaktia irl ja kaikki olisi tuon jälkeen selvää. Kävisi sitten hyvin tai huonosti.
- Anonyymi
Mä en saa kontaktia häneen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall2462179- 1901655
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä471309Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad501025- 41826
- 14800
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä31780Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21760Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .25756Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46647