Eikö näillä turhakkeilla ole mitään muuta elämässään kuin paljaan pinnan kuvaaminen Instaan?? Vanhat äijät sitten ilmeisesti näitä kuolaavat?
Tässä uusin turhake:
https://www.is.fi/viihde/art-2000007701291.html
Mitä mieltä palstalaiset? Sieppi, Maisa, yms. ainakin saavat moisesta päivittäin satojen viestien verran kuraa täällä. Eihän tämä kuitenkaan sukupuolikysymys voi olla, joten jäädään seuraamaan paljonko tulee herjaviestejä tähän??
Miksi Instaan täytyy tyrkyttää vain vilauttelua??
8
66
Vastaukset
- Anonyymi
Sitä se alko teettää. Estot häviää.
- Anonyymi
Lähinnä aiheuttaa myötähäpeää t.vanha äijä
- Anonyymi
Meinas yrjöt tulla ku klikkasin otsikon text
- Anonyymi
Aika jännä, ettei tänä nyt kerääkään normaalia herjatulvaa palstalla.
Voisiko se kuitenkin olla sukupuolikysymys??
Kyllä nainen on naiselle julma.
#Tissikateus- Anonyymi
Kertokaa nyt toki, että miksi vaikkapa Siepin kuva aiheuttaa hirveän herjavyöryn heti, jos vähän tissivakoa näkyy, kun taas tämä ei herätä mitään tunteita, vaikka kaveri on ilkosen alasti??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kertokaa nyt toki, että miksi vaikkapa Siepin kuva aiheuttaa hirveän herjavyöryn heti, jos vähän tissivakoa näkyy, kun taas tämä ei herätä mitään tunteita, vaikka kaveri on ilkosen alasti??
No siinäpä on sulle nyt miettimistä koko joulun juhlapyhien ajaksi, kun yötäpäivää tuota funteeraat.. Kerro sitte mihin lopputulokseen pääset T: lerppatissi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No siinäpä on sulle nyt miettimistä koko joulun juhlapyhien ajaksi, kun yötäpäivää tuota funteeraat.. Kerro sitte mihin lopputulokseen pääset T: lerppatissi.
En minä tiedä, kun olen mies. Siksi kysyn teiltä lerppatisseiltä. Onko se jotenkin niin, että kun itsellä on lerppatissit, niin toisten naisten kiinteämmät tissit aiheuttavat tuon kateusreaktion??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minä tiedä, kun olen mies. Siksi kysyn teiltä lerppatisseiltä. Onko se jotenkin niin, että kun itsellä on lerppatissit, niin toisten naisten kiinteämmät tissit aiheuttavat tuon kateusreaktion??
Eikö naisilla ole mitään muuta näytettävää tai meriittiä, kuin nämä iänikuiset silikonit ja niiden näyttely, kuin lehmät karjamarkkinoilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El786387MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!
Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny415468Orpon hallitus paskoi kaikki hommat
ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.624299NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu
narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun764169Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois
Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja683923Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?
Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.801307- 3281135
- 601080
Onko kaivattusi muuttunut sinä aikana
Kun olet hänet tuntenut? Jos, mihin suuntaan? Mistä epäilet muuttumisen johtuneen?32900Toivotko, että
Toivotko, että hän yrittäisi jutella sinulle? Vai toivotko, että itse voisit mennä juttelemaan?62831