Mustien kullien orja

Anonyymi

Olin 19-vuotias, ja pääsin ensiyrittämällä ammattikorkeakouluun, Opiskelin mieleistäni luonnontieteellistä alaa.

Opiskeluohjelmassani oli myös Länsi-Afrikasta kotoisin oleva Alex, joka oli yli kaksi, oikeastaan kolme kertaa minun kokoiseni. Yli 2-metrisenä, 150 kiloisena voimanpesänä hän oli porukkamme isähahmo.

Itse olin alle 160cm ja noin 45kg vaaleahipiäinen poikanen. Ystävystyin Alexin kanssa nopeasti, ja ensimmäisissä opiskelijajuhlissa hän astui minut ensimmäistä kertaa. En vielä silloin tiennyt olevani muuta kuin hetero - en oikeastaan sitäkään, enhän ollut "ollut" kenenkään kanssa sitä ennen.

Olimme juoneet jo jonkin verran, kun Alex istui viereeni ja alkoi ystävällismielisesti hieroa rintakehääni ja alavatsaani. "Sulla on hyvä kroppa, vaikka pieni ootkin", hän totesi sujuttaessaan toisen kämmenensä suoraan jalkovälini päälle. Alex hieroi kulliani ja sai sen hyvin nopeasti sykähtelemään maksimimitassaan.

"Ai, sä oot niitä miehiä?" hän huokaisi korvaani näpelöidessään raukean uteliaana suorana sojottavaa kulliani. Istuimme opiskelijajärjestön hiljaisessa nurkkauksessa sohvalla, ja pystyin erottamaan hänen kullinsa puolikovana hänen shortsiensa sisällä.

"Joo... tai en tiiä..." ehdin sanoa, ennenkuin Alex katsoi ympärilleen, havaitsi kolkkamme tyhjäksi muista ihmisistä ja liu'utti kullinsa esiin lyhyiden housujensa alta.

En tiennyt olevani mustan kullin palvelija, ennenkuin sain sellaisen eteeni. Sormeni eivät edes yltäneet Alexin valtavan peniksen ympäri, kun hän kohensi asentoaan ja kohdisti kyrpänsä astuvana kohti suutani. Hän alkoi nussia kurkkuani.

Päästin avutonta ääntä "ää-ää", kun Alex työnsi terskansa suuhuni. Siinä vaiheessa hän havahtui ja kysyi: "saanko mä nussia sua?". Nyökkäsin avuttomana kuuma musta kullinnuppi suussani, ja hän tarttui pitkähköön niskatukkaani kulliaan syvemmälle runnoen.

"Ai, täällähän te ootte", huudahti Carl, Alexin kanssa Afrikasta eri tutkintoa suorittamaan tullut mies. Hän esitti, ettei olisi nähnyt, kuinka Alex veti kullinsa syvältä kurkustani ja minä kaoin henkihieverissä ilmaa keuhkoihini. Carl oli vasta saapunut opiskelijajuhliimme.

Hän oli hieman Alexia lyhyempi, mutta todella kookas, painoi ehkä 180kg.

Carl ja Alex vaihtoivat merkitseviä katseita, ja Carl istui toiselle puolelleni sohvalle istumaan. En ehtinyt vetää henkeä Alexin jättipeniksen jäljiltä, ennenkuin Carl sulloi vielä paksumman, täysin erektoituneen elimensä kurkkuuni. Ähisin ja yökkäilin, mutta Carl vain painoi kulliaan syvemmälle, niin paksu ja pitkä siitin hänellä oli, että en oikeastaan edes kyennyt kakomaan. Sen sijaan kova ja kuuma terska töykki kurkunpäätäni voimalla.

Alex oli ollut huomaavainen, mutta Carl oli täynnä kiivasta kiimaa. Hän nylkytti kurkkuani jättikyrvällään niin, että kivekset kolahtelivat kasvojeni luihin. En ollut tiennyt, että kullin saa niin syvälle kurkkuuni.

En voinut tehdä yhtään mitään. Carl nussi kurkkuani täysin voimin, hän painoi molemmin käsin kalloni jalkojensa väliin ja nylkytti aggressiivisesti lantiollaan tulikuumaa kulliaan kurkkuuni. Kaoin ja pärskin, mutta en saanut armoa. Carlin penis tuntui liian suurelta suuhuni, mutta niin vain hän sai terskansa mahtumaan avoimien leukojeni välistä erittäin syvälle kurkkuuni.

Alex oli katsellut hetken vierestä, mutta Carlin alistaessa minua hän tuli kiimaan itsekin. Vaseliiniin sormeaan hieraistuaan hän sulloi keskisormensa syvälle anukseeni. Hintelä kroppani värähteli heidän kosketuksistaan.

Alex painoi minusta liian suuren, mustan kullinsa anukseeni. Carl nussi samalla minua kiimoissaan kurkkuuni niin, että liikkeet alkoivat olla jo melko holtittomia. Alex sai varomisesta tarpeekseensa ja alkoi nussia anustani surutta. He pitivät minua ilmassa, niin ettei mikään raajani osunut maahan. Olin tarjottimella, heidän käsivoimiensa pideltävänä, nussittavana molempiin päihin.

Carl ja Alex ottivat minut ilmassa mustat kullit molemmissa päissäni.

He eivät tulleet aivan samaan aikaan. Carl tuli koko jättiläismäisen mustan melansa voimin kurkkuuni ensin, ja vaikka olin siihen jossain määrin valmistautunut, sen voima oli niin kova, että oksensin toivottomana hänen valtava kulli kurkussani. Kaoin oksennustani ja hänen spermaansa suustani Carlin astuessa märkää suuaukkoani kerta toisensa jälkeen.

Oksentaessani Carl rusikoi kivikovaa penistään entistä syvemmälle, saattaen tahmean mällinsä keuhkoihini. Hän ei välittänyt yhtään mistään mitään, vaikka olisin kieltänyt häntä, se ei olisi vaikuttanut enää mitään. En kieltänyt, halusin tulla käytetyksi.

Alex oli myös saavuttanut kliimaksinsa, se vaati peräaukkoni menemistä verille, mutta kivun seassa ymmärsin veren vähentävän kitkaa. Samalla kun Carlin jättikulli sykki kurkkuuni valtavasti tukahduttavaa spermaa, Alexin pidempi musta kyrpä täytti alapääni polttavalla spermallaan.

Alexin tyhjentämiseen meni ainakin 12 pumppausta, mutta toivon sperman ehkä lievittävän verille menneen anukseni tulehduksia.

Isojen mustien kullien omistajat laittakaa viestiä!

20

7151

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siis on muitakin kuin minä...

      • Anonyymi

        Onko sulla vaiki siementäjät?


    • ""Isojen mustien kullien omistajat laittakaa viestiä!""
      Tarkoitatko mustia miehiä joilla on iso kulli?
      vai
      Tarkoitatko meitä Yhteis Hyviä jotka omistavat useamman ison mustan kullin?

    • Anonyymi

      ison afrikkalaisen alfauroksen astuttavana aaahh

      • Anonyymi

        musta kyrpä maistuisi -- ainakin jos sen kantaja on isokokoinen ja kyrpä jo valmiiksi kivikova


    • Anonyymi

      Nauti niin kauan kuin voit. Alex ja Carl nussii sua niin kauan kuin viitsivät. Joku päivä sä huomaat olevasi niiden luona aina käytettävissä. Yks kerta niiden kaveri pistäytyy, nussii sua. Toinen musta hakee tentti kirjoja. Sä imet sitä. Äkisti sä huomaat Alexin olevan poissa. Carl ja kaverit nussii sua. Sit Carl vaihtuu johonkin uuteen parivaljakkoon. Sä olet alasti jo toista kuukautta niiden kämpillä. Kuin imuri siivouskomerossa sä olet yleiskone niiden käytössä. 
      Joku uusi tulee, on kiinnostunut sun tenteistä. Hyvä niin. Ei sitä sun opinnot kiinnosta. Se haluu että olet sen käytössä kunnes se kyllästyy. Siksi sun opinnost ei saa katketa.
      --
      Mä en omista isoja mustia kulleja. Ne isot kullit omistaa mut. Enkä mä pääse niistä eroon.

      • Anonyymi

        Kuulostaa kovin tutulta. Ekoilla treffeillä tuli kaveri paikalle kesken kaiken. Nykyään en edes aina tiedä kuka milloinkin on pukilla...


      • Anonyymi

        Tuttu tilanne...
        Aluksi oli vain yksi, sitten mukaan tuli joku kaveri.
        Nyt olen mustien panopuuna pari kertaa kuukaudessa.


    • Anonyymi

      voi kun tollasta joskus saiski vaikka useampi peräkkäin

    • Todella kiinnostunut, löytyyköhän Porista?

    • Anonyymi

      HOMO MUSTA MIES PARAS MUSTA MIES SE PANEE PERSEESEEN

      • Anonyymi

        Mä sain keikan vastaanottokeskukseen. Ihan normityö koulun lomanaikana. Onko ne homoja jotka sillä syyllä pyytää turvapaikkaa. Se niitä kiinnosti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä sain keikan vastaanottokeskukseen. Ihan normityö koulun lomanaikana. Onko ne homoja jotka sillä syyllä pyytää turvapaikkaa. Se niitä kiinnosti.

        Ihan kaikenlaista ajanviettoa. Tarinoita ruotsakaisesta elämästä. Niitä viehätti kun mäkin olin toisesta maasta.
        Mun piti tarkkailla niitä ja kertoa jos ne miehet seurustelee keskenään.
        Seisoin suihkussa. Vesi pitkin mun ihoa. Ne alastomat miehet saunassa sekoitti mun pienen heteropään. 
        Mies seison mun edessä. Iso musta kulli vaan keinahteli. "Isepha", se pyysi multa. Annoin sille suihkutelineestä öljyn, käänsi selkäni ja tarjosin peppuani.
        Huohotin suihkun alla. Peppupano oli räjäyttänyt oikeasti minun aivoni. Koskaan tallaista orgasmia en ollut ennen kokenut. Olin saanut ekana ja mies minun jälkeen. Kalu vetäytyi hitaasti ulos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan kaikenlaista ajanviettoa. Tarinoita ruotsakaisesta elämästä. Niitä viehätti kun mäkin olin toisesta maasta.
        Mun piti tarkkailla niitä ja kertoa jos ne miehet seurustelee keskenään.
        Seisoin suihkussa. Vesi pitkin mun ihoa. Ne alastomat miehet saunassa sekoitti mun pienen heteropään. 
        Mies seison mun edessä. Iso musta kulli vaan keinahteli. "Isepha", se pyysi multa. Annoin sille suihkutelineestä öljyn, käänsi selkäni ja tarjosin peppuani.
        Huohotin suihkun alla. Peppupano oli räjäyttänyt oikeasti minun aivoni. Koskaan tallaista orgasmia en ollut ennen kokenut. Olin saanut ekana ja mies minun jälkeen. Kalu vetäytyi hitaasti ulos.

        ihanaa
        meillä kotivieras oli tajunnut että kumpikin on sen
        ehkä olikin

        nussi vaimonkin pepaan


      • Anonyymi kirjoitti:

        ihanaa
        meillä kotivieras oli tajunnut että kumpikin on sen
        ehkä olikin

        nussi vaimonkin pepaan

        Siis koti vieras oli bi ja saitte kumpikin peppuun. Olitteko kaikki kolme aina paikalla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan kaikenlaista ajanviettoa. Tarinoita ruotsakaisesta elämästä. Niitä viehätti kun mäkin olin toisesta maasta.
        Mun piti tarkkailla niitä ja kertoa jos ne miehet seurustelee keskenään.
        Seisoin suihkussa. Vesi pitkin mun ihoa. Ne alastomat miehet saunassa sekoitti mun pienen heteropään. 
        Mies seison mun edessä. Iso musta kulli vaan keinahteli. "Isepha", se pyysi multa. Annoin sille suihkutelineestä öljyn, käänsi selkäni ja tarjosin peppuani.
        Huohotin suihkun alla. Peppupano oli räjäyttänyt oikeasti minun aivoni. Koskaan tallaista orgasmia en ollut ennen kokenut. Olin saanut ekana ja mies minun jälkeen. Kalu vetäytyi hitaasti ulos.

        Halaus oli voimakas. Suudelma niskaani intohimoinen. Tunsin peppuni supistelevan kuin lisää haluten. Mies hoki, sinä ja minä. Kertoi tienneensä tämän heti alussa. Katseeni oli kertonut hänelle vain halusta häneen. Itse halusin vain uusintaan heti.
        Sydämeni löi kiihkeästi. Jätti lyöntejä väliin tajutessani miehen ajatukset. Ei mikään kevyt pano henkilökuntaan kuuluvan kanssa. Hänelle tämä oli kuin vastaus kosintaan.
        Mies talutti minua kädestä pitäen kohti saunaa. Sydämeni hakkasi edelleen kierroksilla. Mitään tallaista en ollut kokenut koskaan. Peppuni kertoi ettei tämä jäisi ainoaksi. En halunnut kenenkään kihlatuksi. Mies työnsi minut edellään löylytilaan. Mitään ei sanottu mutta selvästi minut esiteltiin "tyttöystävänä". Säikähdin, en haluaisi olla kenenkään oma. En varsinkaan kenenkään näistä. He hakisivat oleskentelu lupaa seurustelun perusteella. Tämä oli kokemus muttei elämän tapa. En halunnut olla kenenkään matkalippu elintasoon.
        En keksinyt kuin yhden epätoivoisen ratkaisun.
        Miehen puhuessa selkäni takana. Valitsin lauteilla istuvista yhden. Mies oli hiljainen mutta katsellut minua monesti. Kaappeja täyttäessämme hän oli hipaissut useasti pakaroitani. En olisi halunnut nyt. Mutta pakokauhu hiipi pintaan. Näin itseni kotona selittämässä jotain, kavereille urheiluseurassa. Muuta vaihtoehtoja en keksinyt. Parempi kaikkien salainen huora kuin yhden julkinen kihlattu.
        Nousin lauteille miehen eteen. Mikään pieni sillä ei ollut. Laitoin käteni sen polville. Mies nojautui taaksepäin. Levitin sen reisiä. Imin terskaa ja nuolaisin vartta. Se kasvoi kokoajan. Lopulta tunsin sydämeni laukkaava. Katsoin sitä silmiin, saanhan pyysin. Käänsin selkäni. Istuin syliin ohjaten kalun pepulleni. Suihkussa minua nainut seisoi edelleen lattialla. Näytti pettyneeltä. Ihan kuin miehet elokuvissa kun kihlattu jättää.


    • Anonyymi

      stondaako

    • Anonyymi

      voi kun olisin saanut olla mukana ja tuntea jotain suurta sisälläni olisin onnellinen

      • Ei eilen, ei tänään, ehkä huomenna?


    • Vois olla...................

    Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5046
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3317
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1452
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1295
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe