Aihe

M miehelle hyvää

Anonyymi

joulua. Mulla on nyt punaiset pikkarit jalassa tulisit pikaisele.

32

317

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sukunimeni alkaa Ässällä, olenko minä kyseessä ?

Tarmo-mies täällä eli "moi oon Ämmässä"

• Anonyymi

Eevako se taas huutelee? Kävi mullekin mainitsemassa Tarmosta kiimat katseissaan, minkä jälkeen tarmoja on löytynytkin palstalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eevako se taas huutelee? Kävi mullekin mainitsemassa Tarmosta kiimat katseissaan, minkä jälkeen tarmoja on löytynytkin palstalla.

"tarmokas" sydämessä ;)

• Anonyymi

Lehmäääh. Ammuu.

• Anonyymi

Sinulle tuli ilmeisesti hyvä mieli, kun sait ilkeillä.
        Ei voi kuin ihmetellä.
        Hyvää joulua kuitenkin!

• Anonyymi

Kiitos ja annatko sit kielen vaeltaa pitkin vartalo. Hitaasti mutta varmoin ottein otan hampailla kii pikkareista ja riisun ne.
      T m mies. Mukavaa iltaa.

• Anonyymi

Johan gieleni kurissa ollunna päästätkö vanhan käärmeen irti please ?!

• Anonyymi

M mies mun ihana j-pukkini.

• Anonyymi

Täältä nyt ei pääse pikaiselle mihinkään missä nyt olen. Eikä mun jutut muutenkaan ole pikaisia vaan pidemmän kaavan kautta. Hmmm ei tosin ole kyllä noin kiihkeää naista ollut lähipiirissä vähään aikaan, ainakaan et tietäisin mitä naisella mielessä.

• Anonyymi

Hänmies ei ole hän, tiedoksi vain.

• Anonyymi

Tulen ihan kohta täyttämään sinut lemmenmehullani kunhan kerrot osoitteen rakas.

• Anonyymi

Tämä ei ole minulle. Kaipaamani nainen ei puhu tuollaisia.

• Anonyymi

Nainen kaipaamani tuollaisia kirjoittaisi :|

sivusta mS

• Anonyymi

Ei haittaisi, vaikka puhuisi:)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei haittaisi, vaikka puhuisi:)

Minua kyllä haittaisi. En kaipaa perverssieevaa.

• Anonyymi

Minä en kirjoittaisi sitä tänne, enkä puhuisi julkisesti, mutta kahden kesken voisin sanoa tai kuiskata.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minua kyllä haittaisi. En kaipaa perverssieevaa.

Minä en tunne ketää lerssieevoja vaikka niitä tuolla näkee...

sivusta mies

• Anonyymi

👍👍👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä en kirjoittaisi sitä tänne, enkä puhuisi julkisesti, mutta kahden kesken voisin sanoa tai kuiskata.

Minä haluaisin kuulla että hän, nainen, tahtoo minulle vaimoksi. Kertoisi että haluaisi perheen ja kodin kanssani siitä tykkäisin. En välitä kuulla minkä värisiä pikkuhousuja pitää, enkä sitä että on heti valmis petipuuhiin. Noilla vaan pyritään viettelemään. En tahdon naisen yrittävän vietellä minua. Saa pyytää minua kosimaan itseään, siihen suostun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä haluaisin kuulla että hän, nainen, tahtoo minulle vaimoksi. Kertoisi että haluaisi perheen ja kodin kanssani siitä tykkäisin. En välitä kuulla minkä värisiä pikkuhousuja pitää, enkä sitä että on heti valmis petipuuhiin. Noilla vaan pyritään viettelemään. En tahdon naisen yrittävän vietellä minua. Saa pyytää minua kosimaan itseään, siihen suostun.

Ei kosintaa kuulu pyytää, olet ihan ulapalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kosintaa kuulu pyytää, olet ihan ulapalla.

Kosinta tulee sintan jälkeen. Tan ennen kumpaakin. Nainen voi suorittaa sini ja tangentti operaatiot, vain kosini on miehen tehtävä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

;-)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kosinta tulee sintan jälkeen. Tan ennen kumpaakin. Nainen voi suorittaa sini ja tangentti operaatiot, vain kosini on miehen tehtävä.

Tää on hyvä :P

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tää on hyvä :P

Teen naiselle kosinit kunhan sini ja tangentti on hoidettu. Nainen voi myös vihjailla sitten että haluaa kosinin.

• Anonyymi

En ennätä, J-nainen.

• Anonyymi

Mää kävin jo hanskalla kun ei irronnut ajoissa!🎅🎅🎅🎅

• Anonyymi

Jouluna on kaikkein tärkeintä että pukki tulee ajallaan.

• Anonyymi

No, jos tingit joulun kunniaksi siitä peräänantamattomuudestasi?

• Anonyymi

Yksi tonttutyttö olis kiva🎅

• Anonyymi

Onko se anopppi teillä kylässä siellä?

• Anonyymi

Ai oliko...

• Anonyymi

Nyt mä kyl oksennan🤮

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      49
      8455
    2. Miksei työ kelpaa suomalaisille?

Rakennus-, siivous-, ja hoiva-alakin täynnä ulkomaista työvoimaa ja kotimaiset vuosis kortistossa. Mistä moinen oikein johtuu. Ovatko korvaukset liia
      Maailman menoa
      483
      5570
    3. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      96
      4504
    4. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      166
      4450
    5. Talouselämä-julkaisu tykittää kovaa tekstiä Usan taloudesta

"Joe Biden nousee velkaantuvan valejättiläisen johtoon – Yhdysvaltain budjettivajeet repeävät ja velkavuori kasvaa" https://www.talouselama.fi/uutis
      Maailman menoa
      176
      2780