Nämä vl- riettaatkin joutuvat vielä notkistamaan polvensa ja suullansa tunnustamaann Jeesuk

Mutta silloin se on myöhäistä!

Fil. 2:10 niin että kaikkien polvien pitää Jeesuksen nimeen notkistuman, sekä niitten, jotka taivaissa ovat, että niitten, jotka maan päällä ovat, ja niitten, jotka maan alla ovat,

Fil. 2:11 ja jokaisen kielen pitää tunnustaman Isän Jumalan kunniaksi, että Jeesus Kristus on Herra.

Hyvää Jeesuksen syntymäjuhlaa kaikille!

60

77

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos joskus jokin raamatunpaikka on raiskattu kappaleiksi, niin juuri tässä avauksessa. Jeesusta Kristusta on mahdotonta tunnustaa Herraksi muuten kuin Pyhässä Hengessä. Paavali julistaa tuossa kaikkien pelastumista, ja sinä omavanhurskas fariseus pilkot ihmiskunnan kahtia, julistaudut itse hyväosaisiin ja jotkut muut kuin itsesi määrittelet huono-osaisiksi. HÄPEÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • Sinä et ole tuomari joka näkisi ihmisen sydämeen. Hyvää Joulua sinullekin rietas :-)


      • Anonyymi
        SaaleminPastori-ko kirjoitti:

        Sinä et ole tuomari joka näkisi ihmisen sydämeen. Hyvää Joulua sinullekin rietas :-)

        Mutta sinä sitten kuvittelet olevasi?

        Miltä muuten tuuntuu olla pandana lestadiolaisten pohkeessa?

        https://www.youtube.com/watch?v=IW9ABm9yCfc

        :D :D :D :D :D

        T. ex-helluntailainen


      • Anonyymi

        Mikä siinä on mahdotonta vaikka etsivälle tunnustaa, että Jeesus on Herra, ilman Henkeä? Se mahdollistuu kun lukee Raamattua ääneen.
        Tästä voi tehdä sen päätelmän ja myös kokemuksen, että Vellu ei pysty ääneen sanomaan seuraavaa Raamatun jaetta, Matt 28;28:18 Ja Jeesus tuli heidän tykönsä ja puhui heille ja sanoi: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.

        Tämä kertoo, ettei se jengi ole kristittyjen, vaan sen toisen.

        r


      • Anonyymi

        Jokainen ihminen,oli se yksinäinen tai muutoin ulkona maailamasta. Jokainen joka uskoo Jesus Kritukseen on elämän lapsi.
        Sitä ei lahkot tai kukaan kerro ja määrää.
        Jos ihmisellä oli se yksin tai hyljätty,jolla on pieni usko RAKKAUTEEN ,sitä Jesus Kristus hylkää!
        Jos tietäisitte niin hämmästyisitte!


      • Anonyymi

        Monta hirveen farisealaista on jotka ei edes usko. Hirveen monta juoppoa on jotka uskoo.


    • Anonyymi

      Pakana, oot kova jeesustelemaan.

      • Hyvää joulua sinullekin rietas. Tulee aika jolloin sinunkin polvesi notkisuu Jeesuksen edessä!


      • Anonyymi
        SaaleminPastori-ko kirjoitti:

        Hyvää joulua sinullekin rietas. Tulee aika jolloin sinunkin polvesi notkisuu Jeesuksen edessä!

        Rauhoitu demonipesä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rauhoitu demonipesä.

        Olette te "perseestä".


      • Anonyymi
        SaaleminPastori-ko kirjoitti:

        Hyvää joulua sinullekin rietas. Tulee aika jolloin sinunkin polvesi notkisuu Jeesuksen edessä!

        Ethän voi tietää toisten sydämen uskoa Jeesus tutkii sydämet .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rauhoitu demonipesä.

        Ateisti homo ei pojista luovu.


    • Anonyymi

      Olisi hyvä tulla tuntemaan omakohtainen Jeesus pelastajana, silloin lakkaa tarve matkaystävien höpötyksille ja päästämisille ja omille syntien anteeksi uskomisille, jollaisesta ei Raamattu tiedä mitään!

      kyttääminenkin loppuu syntilistoineen ja loputtomine lisääntymisineen omatekoisten oppien tähden !

      hoitokokousetkin muuttuvat kahden keskiseksi Jeesuksen kanssa, siellä ei paiskota ässälle eikä pidätetä syntejä viikoksi kerrallaan voi herraisä.!

      • Anonyymi

        Ajatelkaa millaista on voinut olla vain muutama aika taapäin, että mummoja itketettiin keksimällä heille ensin synti ja sitten pidättämällä siitä päästäminen, että tällaista on oikeasti tapahtunut sodanjälkeisessä suomessa !!

        Jossa on kansainvälisestikin todettu korkea lukutaito ja kohtuullinen järjellisyys.

        kuka tämän voi käsittää, nostakoon kätensä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajatelkaa millaista on voinut olla vain muutama aika taapäin, että mummoja itketettiin keksimällä heille ensin synti ja sitten pidättämällä siitä päästäminen, että tällaista on oikeasti tapahtunut sodanjälkeisessä suomessa !!

        Jossa on kansainvälisestikin todettu korkea lukutaito ja kohtuullinen järjellisyys.

        kuka tämän voi käsittää, nostakoon kätensä.

        Eiköhän rauhoituta viettämään keskitalven juhlaa. Nautitaan hyvästä ruuasta ja ystävistä.
        Jeesus on keskellämme jotka uskovat häneen, tänäänkin.
        Hyvää keskitalven juhlapäivää.
        w.


      • Anonyymi

        Eikä laiteta ketään saatanalle vaan Jeesukselle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajatelkaa millaista on voinut olla vain muutama aika taapäin, että mummoja itketettiin keksimällä heille ensin synti ja sitten pidättämällä siitä päästäminen, että tällaista on oikeasti tapahtunut sodanjälkeisessä suomessa !!

        Jossa on kansainvälisestikin todettu korkea lukutaito ja kohtuullinen järjellisyys.

        kuka tämän voi käsittää, nostakoon kätensä.

        Syyttäjä onkin saatana . Sillai saa ryöstettyä rahat .


    • Anonyymi

      ON JO JULISTETTU JOULURAUHA !
      JOSPA TÄLLEKKIN PALSTALLE !?

      • Julistetaan lisää!

        Rauhaa sinulle Toveri vl!


      • Anonyymi
        SaaleminPastori-ko kirjoitti:

        Julistetaan lisää!

        Rauhaa sinulle Toveri vl!

        Toveri kommunistit tappaa toisia tovereita ja kristittyjä . Vähän kuin ahneet elukat .


    • Anonyymi

      Miten tällä alottajalla riittää into aamusta iltaan olla täällä käännyttämässä aitoja vl-uskovaisia väärään uskoon kun ei täälä edes pyöri aitoja velluja varmaan ku ihan muutama.

      • Anonyymi

        Miten aitous mitataan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten aitous mitataan?

        Tiedät sen varmaan itekki,Lasten lukumäärällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten aitous mitataan?

        Sen mä osaan sanoa että isän sisko ja sen mies on aitoja niillä ei ole edes tietokonetta eikä nettiä ja ei aio hommata niitä.
        Niin tarkasti noudattanut sääntöjä että ei olleet joutunut hoitokokouksiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedät sen varmaan itekki,Lasten lukumäärällä.

        Niin, nainnista teidät tunnetaan, naidaan äidit sekä pennut.


      • En saa-enkä voi käännyttää ketään, mutta intoa totuuden julistamiseen minulla on. Voi minua ellen minä sitä tekisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, nainnista teidät tunnetaan, naidaan äidit sekä pennut.

        Toinen tykkää äidistä ja toinen tyttärestä ja niin he molemmat naiduiksi tulevat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten aitous mitataan?

        Kysytään: Tunnustako Sinä Jeesuksen Herraksi ja kaikkivaltiaaksi.

        r


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedät sen varmaan itekki,Lasten lukumäärällä.

        Ei se riitä että noudattaa vain tätä lapsenteko sääntöä,Pitää noudattaa kaikkia muitakin.


      • Anonyymi
        SaaleminPastori-ko kirjoitti:

        En saa-enkä voi käännyttää ketään, mutta intoa totuuden julistamiseen minulla on. Voi minua ellen minä sitä tekisi.

        Sinä et tiedä totuutta,kun et tunne Rakkautta lahkolainen.
        Jos tietäisit totuuden,niin hämmästyisit.
        Puhut ja puhut ja kirjoitat mutta tärkein unohtuu?
        Mikähän se on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedät sen varmaan itekki,Lasten lukumäärällä.

        Jeesus käski tehdä taivaaseen lapsia kukistamalla evankeliumia eikä panemalla lihaansa lisääntyyn. Teillä ei ole oikeaa hengellisyyttä vaan kirjaimen vanhaa lakia lihassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen mä osaan sanoa että isän sisko ja sen mies on aitoja niillä ei ole edes tietokonetta eikä nettiä ja ei aio hommata niitä.
        Niin tarkasti noudattanut sääntöjä että ei olleet joutunut hoitokokouksiin.

        Jeesus käski julistaa evankeliumia eikä maallisia ajatella.


      • Anonyymi
        SaaleminPastori-ko kirjoitti:

        En saa-enkä voi käännyttää ketään, mutta intoa totuuden julistamiseen minulla on. Voi minua ellen minä sitä tekisi.

        Ootte molemmat harja oppisia vanhan liiton vihalakia Moosesta kirjaimellisesti .


    • Anonyymi

      Pitää sinunkin notkistumaan myös.

      • Totta, minun ei ole vaikeaa myöntää että Jeesus on Herrani ja Vapahtajani.

        Pystytkö tekemään saman perässä?


      • Anonyymi
        SaaleminPastori-ko kirjoitti:

        Totta, minun ei ole vaikeaa myöntää että Jeesus on Herrani ja Vapahtajani.

        Pystytkö tekemään saman perässä?

        Totta, minun ei ole vaikeaa myöntää että Jeesus on Herrani ja Vapahtajani.

        Pystytkö tekemään saman perässä?

        Olen eri kirjoittaja,puhut ja kirjoitat mutta et ymmärrä Rakkautta!
        Et puhu sydämmestä nyt.
        Puhu tai kirjoita Rakkaudesta,se on hänen tarkoitus.


    • Anonyymi

      SaaleminPastori ei käännytä ketään tosi uskovaista. Miten tuollainen pastoriino ketään eksyttäisi kun on itsekkin eksyksissä.

      Tuntuu, että hän on antikristus vsi lieko ANTTIRISTUS.

      • Herra varjelkoon minua siitä etten ketään tulisi käännyttämäänkään.
        Fil.
        2:13 sillä Jumala on se, joka teissä vaikuttaa sekä tahtomisen että tekemisen, että hänen hyvä tahtonsa tapahtuisi.

        Kääntyminen on sinun oma asiasi kun tiedät totuuden jota Raamattu sinulle neuvoo. Oma asiasi on jos mielistyt tuomion tuovaan vääryyteen.


    • Anonyymi

      En kuuntele pappia, jonka oma sydän on demoneita täynnänsä!

      • Vain syyntakeettomuutesi tuo sinulle syytesuojan herjasta Armon Henkeä kohtaan.


      • Anonyymi
        SaaleminPastori-ko kirjoitti:

        Vain syyntakeettomuutesi tuo sinulle syytesuojan herjasta Armon Henkeä kohtaan.

        Taas pahaa ja synkkää,ei osaa puhua Rakkaudesta !


    • Anonyymi

      Kattohommissa polvet kipeentyy, vaikea on notkistaa niitä, ehkä hyvät paneelikaupat auttaa asiaa jonkin verran.

    • Anonyymi

      Miten semmoinen ihminen jolta ala raajat on amputoitu ni voi polviansa notkistaa?

      • Anonyymi

        Tehdään hänelle tekojalat ja hyvin rasvatut polvinivelet.

        Miten voi tulla vl-uskoon jos ei ole korvia millä kuulla?


    • Anonyymi

      Kun näkisimme,että meillä kaikilla on yhteinen suunta! Jumalan kunnioittaminen ja Jesus Kristustuksen kunnioittaminen ja ihmisten yhteisen elämän kunnioittaen jotka uskoo Isään Jumalaan ja Kristukseen.

      Me olemme samalla suunalla kaikki ja riitelemme eroavaisuudesta suuntauksien takia.
      Se ei ole tervettä,koska me olemme Suomalaisia ihmisiä jotka uskomme korkeimpaan.
      Jokainen meistä tarvitsee Rakkautta ja turvaa !
      Kai sinäkin tarvitset Rakkautta ja Luojan turvaa,kuten me kaikki..

      • Anonyymi

        Nettiin pitäisi saada alkolukko, tai ainakin näppäimistöön.


      • Yhteinen suunta? Joko vellit tuomitsevat oman porukkansakin helvettiin?

        Luulen ymmärtäväni että kirjoittaja hakee vilpittömästi konsensusta suomalaisuutta etten sanoisi hyväksikäyttäen? Eräänlaista pienoisekumeniaa tyyliin design in finland.

        Meitä kristityitä yhdistää usko Jeesukseen ja tunnustus Jeesuksen herruuteen. Mutta velluja ja kirkon pystykorvaluterilaisia yhdistävät vain kirkollisverot? Meidän vapaitten kanssa heillä ei ole mitään yhteistä, heille kun Jeesus ei kelpaa kuin puhdistusrätiksi mantraansa.


      • Anonyymi

        Suunta ei ole silloin yhteinen kun suurin osa uskoo harhaoppeihin. Niitä levittävät kirkko ja eri uskonlahkot. Ei pidä yleistää ja yrittää kerätä ihmisiä samaan muottiin. Se on kadotuksen tie.


      • Anonyymi
        SaaleminPastori-ko kirjoitti:

        Yhteinen suunta? Joko vellit tuomitsevat oman porukkansakin helvettiin?

        Luulen ymmärtäväni että kirjoittaja hakee vilpittömästi konsensusta suomalaisuutta etten sanoisi hyväksikäyttäen? Eräänlaista pienoisekumeniaa tyyliin design in finland.

        Meitä kristityitä yhdistää usko Jeesukseen ja tunnustus Jeesuksen herruuteen. Mutta velluja ja kirkon pystykorvaluterilaisia yhdistävät vain kirkollisverot? Meidän vapaitten kanssa heillä ei ole mitään yhteistä, heille kun Jeesus ei kelpaa kuin puhdistusrätiksi mantraansa.

        Höpö,höpö. Teitä, itsenne kristityksi luulottelevia, yhdistää saatanan vallan ihannointi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Höpö,höpö. Teitä, itsenne kristityksi luulottelevia, yhdistää saatanan vallan ihannointi.

        Pyhän Hengen pilkkaa taas itseään täynnä olevalta vellulta.


      • Anonyymi
        SaaleminPastori-ko kirjoitti:

        Pyhän Hengen pilkkaa taas itseään täynnä olevalta vellulta.

        Kyykkää saalem, kykkää.


    • Anonyymi

      Sitä pottua ei kannata lähteä kallistamaan hybridin kontista seuramarkkinoillakaan sitten. Aika on hubaa

    • Anonyymi

      ylöstys.

    • Anonyymi

      No mutta . Eihän valkoisiksi kalkittu seinäkään pääse mihinkään fariseukset kirja oppineet . Nehän kuvittelee omilla ansioillaan pelastuvansa. Mutta kuten Jeesus sanoi hän pelastaa vaan syntiset ja ennemmin huorat menee taivaaseen kuin fariseukset . ( Sen takia evankeliumi on ilo ). Huorat uskoo Jeesukseen nimittäin ja juopot jotka uskoo ne uskoo jotka ei usko ei usko. Usko ei ole jokamiehen.

    • Jaha, joku on nostanut tämänkin vielä esille. Käytin provosoivasti tuota rietas sanaa kun vellut nimittelivät minua riettaaksi. Senhän täytyi olla rakkauden ja arvostuksen ilmaisu, niinpä minäkin puhuttelin samassa rakkaudessa heitä.

      • Anonyymi

        Rietas henki demonipesästä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      361
      4214
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1789
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1546
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      64
      1539
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1360
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1331
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      52
      1329
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      202
      1318
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1208
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1205
    Aihe