Aihe

Hyvää joulua J-miehelle

Anonyymi

Hyvää joulua ja aidosti onnellista tulevaa vuotta sinulle! 🤗 Kumpikaan meistä ei taida haluta toista elämäänsä, mutta silti olet ainakin minun mielessäni edelleen ja toivon edelleen sinulle pelkkää hyvää.

Kun lähes 1,5 vuotta otit minuun uudelleen yhteyttä, luulin sinun muuttuneen. Olitkin jonkin verran muuttunut. Luulin kuitenkin, että näet asiat itseni tavoin. Siinä olin väärässä. Nyt ymmärrän, että sinun on kuljettava omaa polkuasi ja minä kuljen omaani... ❤

4

123

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kiitos samoin🤗
      Jos olet hän, niin yksi tunne on edelleen jäljellä, "musta tuntuu ettei kaikkia kortteja ole vielä käytetty"
      Laita mulle suoraan viesti🤗, vaikka viaton joulun toivotus😉

• Anonyymi

Kiitos sinulle... kuka oletkaan. 😊 Suoraa viestiä en hänelle halua laittaa, kun en edes tiedä onko hän vapaa vai varattu. Enkä todellakaan halua sotkea mitään. Halusin vain jollain tavalla toivottaa hyvää joulua... vaikka hän ei todennäköisesti viestiäni näekään. 😊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos sinulle... kuka oletkaan. 😊 Suoraa viestiä en hänelle halua laittaa, kun en edes tiedä onko hän vapaa vai varattu. Enkä todellakaan halua sotkea mitään. Halusin vain jollain tavalla toivottaa hyvää joulua... vaikka hän ei todennäköisesti viestiäni näekään. 😊

Osuuko kohdalleen?
        Sinä ilmoitit, ettei voida jatkaa yhdessä.
        Minä vastasin, että uskon meidän vielä päätyvän yhteen.
        Puolitoista vuotta sitten, otin yhteyttä paperisella kirjeellä ja sain myös samanlaisen vastaukseksi.

Eikä viestisi sotkisi mitään, sehän on "vain" joulun toivotus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Osuuko kohdalleen?
        Sinä ilmoitit, ettei voida jatkaa yhdessä.
        Minä vastasin, että uskon meidän vielä päätyvän yhteen.
        Puolitoista vuotta sitten, otin yhteyttä paperisella kirjeellä ja sain myös samanlaisen vastaukseksi.

Eikä viestisi sotkisi mitään, sehän on "vain" joulun toivotus.

Valitettavasti ei osu. 😔 En ole koskaan saanut häneltä paperikirjettä.

Vaikutat mukavalta ihmiseltä, joten toivon kovasti, että löydätte tienne takaisin toistenne luo.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisa Torpan raskausuutisesta...

Maisa Torppa ilmoitti olevansa raskaana. Yksi asia ihmetyttää ja on ihmetyttänyt aikaisemminkin: Maisa Torpan Instagramissa tykkääjissä/kommentoijiss
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      10173
    2. Muusikko Pave Maijanen, 70, on kuollut

"Talvella 2018 hän sai ALS-diagnoosin. Ensioireet hän huomasi syksyllä 2018. Tuolloin Maijanen alkoi tuntea kummallisia lihaskramppeja ja huomasi, ett
      Maailman menoa
      141
      6509
    3. Sofia muutti hotelliin ilmaiseksi

"Seiskan saamien tietojen mukaan kohukaunotar Sofia Belorf, 30, olisi muuttanut helsinkiläiseen luksushotelliin äskettäin. Seiskan saamien tietojen mu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      397
      2775
    4. Stefun Sofialle tarjoamat luxuskyydit maksamatta, velkaa niistä jo yli 17 000 euroa.

Seiskan mukaan limusiinikyyteihin erikoistunut yritys hakee Stefun yritykseltä oikeusteitse yli 17 000 € maksamattomista kyydeistä. Useat ajoista ova
      Kotimaiset julkkisjuorut
      147
      2053
    5. Maisa otti raskauskirtin esille

Viimeinen oljenkorsi.... Miten "yllättävää".. .. :D
      Kotimaiset julkkisjuorut
      138
      1924