Punaiset pöksyt

Anonyymi

Tuli vietyä naapurin vanhalle rouvalle joulutervehdys ja samalla poikkesin vessassa. Kivasti siinä pyykkikorin päällä oli näkyvillä punaiset seksikkäät pikkarit. Samantien kalu kovana kun niitä hypistelin. Todella seksikkäät pöksyt sinkku naisella.

86

1405

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuliko nopeasti, kiihottavaa.

      • Anonyymi

        En tullut niihin. Hieroin vaan kaluun ja nuuhkaisin. Seisokki oli välittömästi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tullut niihin. Hieroin vaan kaluun ja nuuhkaisin. Seisokki oli välittömästi.

        Ja mikä parasta tämä rouva tulee istumaan iltaa kanssani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mikä parasta tämä rouva tulee istumaan iltaa kanssani.

        Sit pöksyihin, varmasti seisoo jo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tullut niihin. Hieroin vaan kaluun ja nuuhkaisin. Seisokki oli välittömästi.

        Kyllä niihin paksuihin olisi mukava hieroa kalua ja laueta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä niihin paksuihin olisi mukava hieroa kalua ja laueta.

        Niin hyvää tekis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mikä parasta tämä rouva tulee istumaan iltaa kanssani.

        Nyt näyttäis olevan siniset pöksyt rouvalla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt näyttäis olevan siniset pöksyt rouvalla

        Oot päässyt kurkkaamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oot päässyt kurkkaamaan.

        Olen päässy kurkkaamaan tiukkojen fakkuen alle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen päässy kurkkaamaan tiukkojen fakkuen alle

        Ooh, ku ihanaa. t. ukm 61


    • Anonyymi

      Olipas taas fantasiajuttu.

    • Aina laukean naapurin rouvan ja tyttären pöksyille kun mahdollista.

      • Anonyymi

        Kiihottavaa, t. ukm 61


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiihottavaa, t. ukm 61

        Pian tulee tyttöystävän pikkareihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pian tulee tyttöystävän pikkareihin.

        Ooh kun hyvää tekee. t. ukm61


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pian tulee tyttöystävän pikkareihin.

        Kyllä tekee mukavaa kun pääsee laukeamaan pikkareihin välillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tekee mukavaa kun pääsee laukeamaan pikkareihin välillä.

        Tekee hyvää. t. ukm 61


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tekee hyvää. t. ukm 61

        Ukm61 onko sinulla kovana


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ukm61 onko sinulla kovana

        On ja kiedottu silkkipöksyt ympäri. T. ukm61


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On ja kiedottu silkkipöksyt ympäri. T. ukm61

        Tekeekö hyvää. Joko laukesit


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tekeekö hyvää. Joko laukesit

        Tekee hyvää, tuli kunnolla oikein. Valkoisissa naisten silkkipöksyissä suuri läiskä. T. ukm 61


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tekee hyvää, tuli kunnolla oikein. Valkoisissa naisten silkkipöksyissä suuri läiskä. T. ukm 61

        Ois ollu kiihottava nähdä. Mulla kovana


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ois ollu kiihottava nähdä. Mulla kovana

        Kiihottaa, jos joku katselisi. Ohuet valkoiset sikkipöksyt olis käytettävissä, josta kova väkyy lähes läpi, tosi liukkaat vevyvät, tekee hyvää. T. ukm 61


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiihottaa, jos joku katselisi. Ohuet valkoiset sikkipöksyt olis käytettävissä, josta kova väkyy lähes läpi, tosi liukkaat vevyvät, tekee hyvää. T. ukm 61

        Sä voisit kietoa ne pöksyt mun kalun ympärille. Runkkaisit hitaasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä voisit kietoa ne pöksyt mun kalun ympärille. Runkkaisit hitaasti.

        Tekee mieli tehdä hyvää, samalla olisin hepeneissä, jossa kalu nousee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tekee mieli tehdä hyvää, samalla olisin hepeneissä, jossa kalu nousee.

        t. ukm 61


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        t. ukm 61

        Millaiset hepeneet sua kiihottaa ja saa kovaksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millaiset hepeneet sua kiihottaa ja saa kovaksi

        Liukkaat silkkipöksyt, sellaiset jossa kalu pysyy. Sukkanauhaliivit, lantioliivit, stay up sukat mini alushame, rintsikat, ehkä kesämekko päällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liukkaat silkkipöksyt, sellaiset jossa kalu pysyy. Sukkanauhaliivit, lantioliivit, stay up sukat mini alushame, rintsikat, ehkä kesämekko päällä.

        Kiihottava. Saat mut kovaksi. Saisipa kurkata mekon alle. Hyväillä silkkipöksyjä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiihottava. Saat mut kovaksi. Saisipa kurkata mekon alle. Hyväillä silkkipöksyjä.

        Jo pelkkä ajatus saa kovaksi, kun helma nousee ja alkaa tuntuun kivalta kun pöksyjä venytellään. T. ukm 61


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jo pelkkä ajatus saa kovaksi, kun helma nousee ja alkaa tuntuun kivalta kun pöksyjä venytellään. T. ukm 61

        Tahtoisin kiusoitella sinua suullani pöksyjen läpi. Tekisin sulle hyvää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tahtoisin kiusoitella sinua suullani pöksyjen läpi. Tekisin sulle hyvää.

        Kuumottaa jo ajatus, hyvältä tuntuu. T. ukm 61


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuumottaa jo ajatus, hyvältä tuntuu. T. ukm 61

        Se olisi kiihottavaa.millainen kalu pikkäreista löytyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se olisi kiihottavaa.millainen kalu pikkäreista löytyy

        On kiihottavaa. Sellainen heti valmis tatti. Paksu pää, näkyy kivasti pikkarin läpi. T. ukm61


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On kiihottavaa. Sellainen heti valmis tatti. Paksu pää, näkyy kivasti pikkarin läpi. T. ukm61

        Kuulostaa hyvältä. Imisin pikkareiden läpi sun isoa terskaa. Sormi vois hivellä sun reikää samalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa hyvältä. Imisin pikkareiden läpi sun isoa terskaa. Sormi vois hivellä sun reikää samalla.

        Nyt tarvis jo päästä purkautumaan, on kuuma kalu silkkipöksyissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt tarvis jo päästä purkautumaan, on kuuma kalu silkkipöksyissä.

        Mulla aivan kovana. Otan käteen ja ajattelen sua


      • F4ntasy0fAllium
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt tarvis jo päästä purkautumaan, on kuuma kalu silkkipöksyissä.

        Kuvittele, että hieron silkkipöksyjen läpi kovaa kaluasi purjolla... Miltä tuntuu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla aivan kovana. Otan käteen ja ajattelen sua

        Ihanaa, samoin pitää laittaa pöksyt heilumaan. T. ukm 61


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanaa, samoin pitää laittaa pöksyt heilumaan. T. ukm 61

        Laukesin. Sait mut todella kiimaan. Tuli paljon pikkareille pillun kohtaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laukesin. Sait mut todella kiimaan. Tuli paljon pikkareille pillun kohtaan.

        Saisipa tyydyttää sinut kunnolla ja antaa lastit sinulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laukesin. Sait mut todella kiimaan. Tuli paljon pikkareille pillun kohtaan.

        Hyvää teki, kiihottavaan kohtaan. Helpotti hetkeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saisipa tyydyttää sinut kunnolla ja antaa lastit sinulle.

        Olis kiihottavaa, tekis hyvää. Alkoi ahdistaan pöksyissä taas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olis kiihottavaa, tekis hyvää. Alkoi ahdistaan pöksyissä taas.

        Imisin sun iso terskaista kalua. Laittaisin sen kovaksi. Voisit imea mua uudestaan kovaksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Imisin sun iso terskaista kalua. Laittaisin sen kovaksi. Voisit imea mua uudestaan kovaksi

        Pääset alushameeni alle tekeen hyvää, kun on kovana niin imen kovaksi sun, sen jälkeen tehdään jotain mukaavaa, että tullaan yhtaikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pääset alushameeni alle tekeen hyvää, kun on kovana niin imen kovaksi sun, sen jälkeen tehdään jotain mukaavaa, että tullaan yhtaikaa.

        Mulla ihan kovana. Pian tulee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla ihan kovana. Pian tulee.

        Vois tulla valkoisiin silkkipöksyihin, alushameen alla. T. ukm 61


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vois tulla valkoisiin silkkipöksyihin, alushameen alla. T. ukm 61

        Onko sulla kovana silkkipöksyissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sulla kovana silkkipöksyissä.

        Kohta tulee, tekee hyvää. Kuumana ollu jo kauan. Voit laueta mun pöksyihin. T. Ukm 61


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kohta tulee, tekee hyvää. Kuumana ollu jo kauan. Voit laueta mun pöksyihin. T. Ukm 61

        Voisit imeä minua hetken. Joko sotkit pikkarit


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisit imeä minua hetken. Joko sotkit pikkarit

        Imen kiihtyvällä vauhdilla, pikkarit reisillä. On sotkettu hyvin ja hyvää teki. T. ukm 61


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Imen kiihtyvällä vauhdilla, pikkarit reisillä. On sotkettu hyvin ja hyvää teki. T. ukm 61

        Tuliko paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuliko paljon.

        Tuli kunnolla silkkipöksyihin. Pitäs saada punaiset silkkipöksyt, tai satiinia. T. ukm 61


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuli kunnolla silkkipöksyihin. Pitäs saada punaiset silkkipöksyt, tai satiinia. T. ukm 61

        Alkaa taas tehdä mieli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alkaa taas tehdä mieli.

        Jos onnistus saamaan jostain kauniin rouvan pikkarit, voisin laittaa ne sun kalun ympäri ja hieroa. Samalla tässä kiihottuu taas. T. ukm 61


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos onnistus saamaan jostain kauniin rouvan pikkarit, voisin laittaa ne sun kalun ympäri ja hieroa. Samalla tässä kiihottuu taas. T. ukm 61

        Tekisi hyvää. Voisit ottaa suuhun samalla ja maistaa pilkun tuoksuisia pikkareita. Välillä imisin sinua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tekisi hyvää. Voisit ottaa suuhun samalla ja maistaa pilkun tuoksuisia pikkareita. Välillä imisin sinua.

        Tekis hyvää. tiän yhden seksikkään rouvan, mutta en kehtaa kysyä, että saisinko seksikkäät mustat pikkupöksysi hameen altasi. Kesällä näkyy läpi hameen. Hymyilee seksikkäästi. T. ukm 61


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tekis hyvää. tiän yhden seksikkään rouvan, mutta en kehtaa kysyä, että saisinko seksikkäät mustat pikkupöksysi hameen altasi. Kesällä näkyy läpi hameen. Hymyilee seksikkäästi. T. ukm 61

        Kannattaa kysyä. Voi vaikka antaa. Minkä ikäinen rouva on. Alkaa kali nousta pystyyn taas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa kysyä. Voi vaikka antaa. Minkä ikäinen rouva on. Alkaa kali nousta pystyyn taas.

        Hyväilen hiljalleen sauna puhdasta kalua. On aivan kivi kovana. En anna vaan tulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa kysyä. Voi vaikka antaa. Minkä ikäinen rouva on. Alkaa kali nousta pystyyn taas.

        45 taitaa olla. Hyvät muodot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyväilen hiljalleen sauna puhdasta kalua. On aivan kivi kovana. En anna vaan tulla.

        Et mahda enää mitään tuloon, kun kiedon seksikkäät silkkiset pikkupöksyt kalun ympärille, pöksyt tahrittu. T. ukm 61


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et mahda enää mitään tuloon, kun kiedon seksikkäät silkkiset pikkupöksyt kalun ympärille, pöksyt tahrittu. T. ukm 61

        Aamu seisokki just. Sängyllä makoilen ja ajattelen naapurin rouvaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aamu seisokki just. Sängyllä makoilen ja ajattelen naapurin rouvaa.

        Keinuttaan naapurin rouvaa, tai pikkupöksyt häneltä. T. ukm 61


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keinuttaan naapurin rouvaa, tai pikkupöksyt häneltä. T. ukm 61

        Onko kalu ollut kovana


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko kalu ollut kovana

        Tuppaa aina oleen, kun vain ajatukset menee yhden rouvan pöksyihin, tai pääsis kaluus laittaan pikkupöksyt ja runkkaan. T. ukm 61


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuppaa aina oleen, kun vain ajatukset menee yhden rouvan pöksyihin, tai pääsis kaluus laittaan pikkupöksyt ja runkkaan. T. ukm 61

        Voisit nyt ottaa mun kalun käteesi ja runkkaisit. Imisit myös. Mulla tuossa naisystäväni pikkarit. Tuoksuu pillu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisit nyt ottaa mun kalun käteesi ja runkkaisit. Imisit myös. Mulla tuossa naisystäväni pikkarit. Tuoksuu pillu.

        Tuon luettuani, on taas kovana, kyllä runkkaus käy seksipikkarit päässä, hyvää tekee. T. ukm 61


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuon luettuani, on taas kovana, kyllä runkkaus käy seksipikkarit päässä, hyvää tekee. T. ukm 61

        Otin kovan kalun käteen. Pitkin päivää seisonut. Pakko purkautua. Tekee hyvää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Otin kovan kalun käteen. Pitkin päivää seisonut. Pakko purkautua. Tekee hyvää.

        Tuli paljon. Roiskin päälleni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuli paljon. Roiskin päälleni.

        Teki hyvää, miltä kuulostas laittaa kolmet silkkipikkarit, yhdet kalun ympäri toiset päähän ja kolmannet venyvät reisille, runkkaus käyntiin. Ajatella naapurin rouvaa, kun sais hypätä selkään polkemaan. T. ukm 61


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teki hyvää, miltä kuulostas laittaa kolmet silkkipikkarit, yhdet kalun ympäri toiset päähän ja kolmannet venyvät reisille, runkkaus käyntiin. Ajatella naapurin rouvaa, kun sais hypätä selkään polkemaan. T. ukm 61

        Hyvältä kuulostaa. Kävin naapurin rouvan luona ja hänen pyykkikorilla. Hieroin kalua pikkareihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvältä kuulostaa. Kävin naapurin rouvan luona ja hänen pyykkikorilla. Hieroin kalua pikkareihin.

        Jännä reissu, teki hyvää. Voisit lainata mulle ihania pikkareita. T. ukm 61


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvältä kuulostaa. Kävin naapurin rouvan luona ja hänen pyykkikorilla. Hieroin kalua pikkareihin.

        Itsekin hieron pikkarehin kun olen pesmässä pyykkiä. Tuntuu mukavalta kun pääsee hieromaan kullia pikkareihin ja laukeamaan niihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsekin hieron pikkarehin kun olen pesmässä pyykkiä. Tuntuu mukavalta kun pääsee hieromaan kullia pikkareihin ja laukeamaan niihin.

        Teki hyvää. T. ukm 61


    • Anonyymi

      ja niin ukkomiehet kietoutoivat maturenmamman pöksyihin, he sopivat sinne telakoitumaan, oli mammalla iso perse!.

    • Anonyymi

      Silkkipikkarit vaan tuntuu niin kiihottavilta, siinä ehkä jotain alistumisen tuntua, naisellisuus ja noloa, salaamisen tuntua, ugh kuinka kiihottavaa. Tilaillut Kiinan verkkokaupasta, mainiot valikoimat ja kaikki silkkiasut halpoja. Eri värisiä, mielivärit kiiltävä musta ja kullanväri, myös pinkki. Hitaasti kun hyväilee ja katsoo vaikka jotain sopivaa videolta tai youtubesta, isosta ruudusta kun nainen meikkaa punaisia huuliaan huulipunalla hitaasti tai hiuksia kammataan kampaamossa tms, sitä ihan kuin istuisi salongissa naisen käsittelyssä! Hellää, liukasta tuntua, välillä kostutan kivasti hiustenhoitoaineella ja aahh...se kosteuden tuntu, se antaa lisää fiilistä. Vaimo kun ei käytä enää, on ostettava. Välillä jotain löytyy seconhandeista, kerran naisen ihanan valkoinen silkkikimono! On sen alla tosimukava peuhata.

      • Anonyymi

        Tekee hyvää liukkaat asut. T. ukm 61


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tekee hyvää liukkaat asut. T. ukm 61

        Oletko sotkenut silkki pöksyjä. Mulla kalu kädessä. Pian tulee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko sotkenut silkki pöksyjä. Mulla kalu kädessä. Pian tulee

        Olen, voin auttaa tulemaan valkoisilla liukkailla nuoren naisen pöksyillä. T. ukm 61


      • FantasyOfAll1um
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko sotkenut silkki pöksyjä. Mulla kalu kädessä. Pian tulee

        Pari purjoa olen pakannut silkkiin Heinolan Raunolle. Syntymäpäivälahjaksi.


      • Anonyymi

        Jäin koukkuun kun olimme vaimon kanssa Tukholmassa katsomassa Christer Lindarvin After Dark showta, missä toinen toistaan kauniimpi naiseksi pukeutunut mies esiintyi . Hotellussa muutaman paukun jälkeen vaimo alkoi kiusoittelemaan minua seksikkäillä asuillaan ja halusi testata jos minäkin pidin niistä... Ja pidinhän minä. Pian oli ylläni kaikki mahdolliset hepenet ja sitä seuraava rakastelu oli kuuminta mitä meillä koskaan oli ollut. Myhemmin caimon veljen mökillä hän puki niin minut kuin veljensäkin naisiksi ja jouduimme runkkaamaan toinen toustamme vaimoni edessä ja lopulta myös imemään . Näin asut antoivat nostetta pitkälti senkin jälkeen. Myös kaikki alusasuni vaihdettiin naisten asuihin..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jäin koukkuun kun olimme vaimon kanssa Tukholmassa katsomassa Christer Lindarvin After Dark showta, missä toinen toistaan kauniimpi naiseksi pukeutunut mies esiintyi . Hotellussa muutaman paukun jälkeen vaimo alkoi kiusoittelemaan minua seksikkäillä asuillaan ja halusi testata jos minäkin pidin niistä... Ja pidinhän minä. Pian oli ylläni kaikki mahdolliset hepenet ja sitä seuraava rakastelu oli kuuminta mitä meillä koskaan oli ollut. Myhemmin caimon veljen mökillä hän puki niin minut kuin veljensäkin naisiksi ja jouduimme runkkaamaan toinen toustamme vaimoni edessä ja lopulta myös imemään . Näin asut antoivat nostetta pitkälti senkin jälkeen. Myös kaikki alusasuni vaihdettiin naisten asuihin..

        Hyvältä tuntuu. T. ukm 61


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen, voin auttaa tulemaan valkoisilla liukkailla nuoren naisen pöksyillä. T. ukm 61

        Voisit kietoa pikkarit mun kalun ympärille. Runkkaisit ensin hiljalleen mua, sit nopeammin kun tulen. Voisit nuolla pikkarit puhtaaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisit kietoa pikkarit mun kalun ympärille. Runkkaisit ensin hiljalleen mua, sit nopeammin kun tulen. Voisit nuolla pikkarit puhtaaksi.

        Mielellään haluan tehdä hyvää. T. ukm 61


    Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      191
      32402
    2. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      253
      20852
    3. Valkeakosken murhaaja-raiskaaja on kantasuomalainen mies tiedottaa poliisi

      Some- ja palstapersut ehtivät jo moneen kertaan julistaa tekijän maahanmuuttajaksi. Miten meni niin kuin omasta mielestä
      Maailman menoa
      431
      10665
    4. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      27
      6565
    5. Onko tekijän nimi tiedossa?

      Joko tiedetään?
      Valkeakoski
      67
      4856
    6. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      38
      4650
    7. Kantasuomalainen mies pidätetty - ulkomaalaiset syyttömiä tekoon

      Verityöstä on pidätetty vuonna 2005 syntynyt mieshenkilö. Ulkomaalaisilla ei mitään yhteyttä tekoon.
      Valkeakoski
      193
      4008
    8. Miksi kaupunki toivoo nuorilta malttia?

      https://www.hs.fi/suomi/art-2000010453236.html "Älkää suunnitelko kostoa" Mistä on kyse? ”Toivomme, että nuorten taho
      Valkeakoski
      43
      1587
    9. Toivottavasti tekijää ei suojella

      Eikä mitään peitellä. Itselläni on 15-vuotias tytär myös ja voin hieman kuvitella tilannetta. Nämä tämmöiset tapaukset v
      Valkeakoski
      96
      1490
    10. Miten meidän käy

      Olen syvästi pahoillani puolestasi siitä, mitä kävi. En ehkä pysty sitä täysin kertomaankaan sinulle. Tuo on taustalla m
      Ikävä
      52
      1419
    Aihe