Otatko vastaan
Suljetut ajatukset sydämen
Otatko vastaan
Varjoihin alistetut unelmat
Syvyyden vainomielet
Sulkevat tuskan ajtuksiin
Taivas huokaa kolmesti
Sanat jotka sanoin
Varjoon poistuessa
Pysähdyn viimeiseen sanaan
Kunnes saan taas kaiken
Uudestaan löytää
Otatko vastaan
Otatko vastaan
Varjoihin alistetut unelmat
Lauseiden kasvomaalit
Peittävät jäljet ajatusten
Tyhjät silmät
Hautaavat tuhoon
Silkkikyyneleet
Haaveiden kehyksiin
Kangastuu taivainen avain
Silloin hehkun
Saapuvaa sanaa
Tunnistan sen
Otatko vastaan
Otatko vastaan
Varjoihin kadotetut
Kuolleen sydämen aika
Anonyymi
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mä tykkään tästä, jotenkin koskettaa minua. Kiitos!
- Anonyymi
Olipas tämä erilaista tekstiä kuin normisti täällä.... Mielenkiintoinen..
- Anonyymi
Osaa tehdä kaiken ajallaan, Hän on täydellinen,
Jokatavoin saa Hän täydet pisteet - Anonyymi
Kannan kaiken, joten tietysti huomion He varjoihin alistetut, unelmat ja ne jotka haudassa jo makaa.
Kannan kaiken, en muuta,
Täytyy kunnioittaa kaikkien toiveita, olivat He sitten kuolleita tai eläviä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1422653Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3601977- 401707
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii321566Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281360Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941203- 541163
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327937Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110918Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53772