Millainen on Maisan ja Herra Perhetutun joulu?

Anonyymi

Onko kuusen alus täynnä lahjoja kilteille lapsille, myös Maisan lapselle, vai onko koko talossa pelkästään lahjoja Herra Perhetutulta ja hänen rahapussiltaan pullanleipoja-Maisa-rakkaalle?

65

1316

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Äitipuoli rikkoo lahjat ja vaatteet jos iskä ostanut tytölleen. Lapselle ei saa antaa huomiota äitipuolen läsnäollessa (vaikka hän on todella lapsirakas).

      • Anonyymi

        Niin, miten voi joku olla kateellinen pienelle tytölle, joka näkee isäänsä harvoin? Kehtaa valittaa siitä, että HÄNTÄ ei silloin huomioida tarpeeksi. Kiukutteleeko lapsen isälle siitä, että lelujen ja vaatteiden hinnalla, jotka lapseen ”tuhlasi”, olisi HÄNELLE pitänyt ostaa jotain kivaa? Tulee mieleen pikkulasten sisaruskateus: Miksi tuo saa AINA ja MINÄ en koskaan saa MITÄÄÄÄÄN 😫😭!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, miten voi joku olla kateellinen pienelle tytölle, joka näkee isäänsä harvoin? Kehtaa valittaa siitä, että HÄNTÄ ei silloin huomioida tarpeeksi. Kiukutteleeko lapsen isälle siitä, että lelujen ja vaatteiden hinnalla, jotka lapseen ”tuhlasi”, olisi HÄNELLE pitänyt ostaa jotain kivaa? Tulee mieleen pikkulasten sisaruskateus: Miksi tuo saa AINA ja MINÄ en koskaan saa MITÄÄÄÄÄN 😫😭!!

        Järkkyä vielä, Maisa rikkoi tuon pienen tytön perheen: hänen takiansa lapsen vanhemmat eivät asu ja ole yhdessä ja lapsella ehjää kotia.

        Suuria vaikutuksia, vaikka kuvio on Maisalle pelkkää peliä. Kostoa Jari-Matille, ja joku piti saada, jotta voi pitää häät. Mies lähinnä rahapussi, joka imetään tyhjiin.

        Maisa rikkoo ihmiset kaikki ympäriltään. Itse hän ei välitä mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Järkkyä vielä, Maisa rikkoi tuon pienen tytön perheen: hänen takiansa lapsen vanhemmat eivät asu ja ole yhdessä ja lapsella ehjää kotia.

        Suuria vaikutuksia, vaikka kuvio on Maisalle pelkkää peliä. Kostoa Jari-Matille, ja joku piti saada, jotta voi pitää häät. Mies lähinnä rahapussi, joka imetään tyhjiin.

        Maisa rikkoo ihmiset kaikki ympäriltään. Itse hän ei välitä mitään.

        Kyllä se karmanlaki joskus vosun tavoittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se karmanlaki joskus vosun tavoittaa.

        Taitaa jo ovelle kolkutella, karman nuuttipukki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa jo ovelle kolkutella, karman nuuttipukki.

        Kaikkihan sen näkee, että kostoa Jari-Matille koko hää-ja uusperhefarssi 👀.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikkihan sen näkee, että kostoa Jari-Matille koko hää-ja uusperhefarssi 👀.

        Perhefarssi vaiko per efartti.


    • Anonyymi

      Minkälainen on palstan katkerien naisten joulu? Vieteäänkö se lapsien kanssa yhteisestä ajasta nauttien, vai ehkäpä kuitenkin netissä pahaa oloa purkaen? On meillä täällä oikein varsinaisia malliäitejä muita neuvomassa.

      • Anonyymi

        Voi Maisa, Maisa. Mitäpä jos lakkaisit katkerana syyttelemästä muita omista rikoksistasi. Mene vaikka valkopesusisustamaan uutta kotiasi.


      • Anonyymi

        0:44, yöpöllölle, että kyllä täällä on hyviä äitejä ja hyviä isiä kommentoimassa. Veikkaan, että kaikki parempia kuin....😁.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        0:44, yöpöllölle, että kyllä täällä on hyviä äitejä ja hyviä isiä kommentoimassa. Veikkaan, että kaikki parempia kuin....😁.

        Sori, kommentti siis 4:44, yöpöllölle...


      • Anonyymi

        Tuskin ainakaan puukon kanssa riehuen ja lapsia pelotellen. Joku rääpy ns katkerilla palstaeukoillakin tosin kuin Maisalla.


    • Anonyymi

      Ihanaa että Maisa saa vihdoin, joulunakin, olla vapaasti oma itsensä!!!

      💃💣💥🗡️🗡️🤺☃️

      • Anonyymi

        Oma itsensä? Pettämässä siis miestään jossain?


    • Anonyymi

      Niinpä niin, J.M. ei koskaan pettänyt Maisaa. Se hyvä puoli tässäkin asiassa on ja oli.

      • Anonyymi

        Ei näköjään enää julkaista uusia aloituksia tästä universumin onnellisemmasta avioparista.
        Olisin vaan ollut utelias tietämään, että onko valkoisessa kodissa taas naurettu ja nautittu Maisa äipän herkullisia leivonnaisia? 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei näköjään enää julkaista uusia aloituksia tästä universumin onnellisemmasta avioparista.
        Olisin vaan ollut utelias tietämään, että onko valkoisessa kodissa taas naurettu ja nautittu Maisa äipän herkullisia leivonnaisia? 🤔

        Taisi se prinsessasatu loppua lyhyeen.


      • Anonyymi

        Torppa aloitti pettämisen. Kuka tahansa mies olisi voinut toimia samoin kuin Latvala eli pettää myös.

        Latvala kirjoitti kirjassaan miten onnellinen oli kun sai viimein vaaleahiuksisen prinsessaan omakseen.

        Kun haaveet ja unelmat murskataan, ihminen romahtaa. Näissä tapauksissa on Suomessakin tullut jopa ruumiita. Latvala reagoi niin, kuten olisi moni muukin reagoinut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Torppa aloitti pettämisen. Kuka tahansa mies olisi voinut toimia samoin kuin Latvala eli pettää myös.

        Latvala kirjoitti kirjassaan miten onnellinen oli kun sai viimein vaaleahiuksisen prinsessaan omakseen.

        Kun haaveet ja unelmat murskataan, ihminen romahtaa. Näissä tapauksissa on Suomessakin tullut jopa ruumiita. Latvala reagoi niin, kuten olisi moni muukin reagoinut.

        Millehän it.stä tuntuu katsella tuoretta rouvaa ja miettiä kuinka monen miehen alla se oma kultu onkaan ollut? Satoja veikkaus. Tai miettiä miksi oma vihitty vaimo on jo pettänyt? Ai tätä onnea kun tuollaisen helmen sai vaihdossa ex vaimoon ja lapsiin. Voi tätä onnea


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Torppa aloitti pettämisen. Kuka tahansa mies olisi voinut toimia samoin kuin Latvala eli pettää myös.

        Latvala kirjoitti kirjassaan miten onnellinen oli kun sai viimein vaaleahiuksisen prinsessaan omakseen.

        Kun haaveet ja unelmat murskataan, ihminen romahtaa. Näissä tapauksissa on Suomessakin tullut jopa ruumiita. Latvala reagoi niin, kuten olisi moni muukin reagoinut.

        Torpalle ihmiset näyttävät olevan oman egon pönkittäjiä, pelinappuloita ja lompakoita 🤨.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millehän it.stä tuntuu katsella tuoretta rouvaa ja miettiä kuinka monen miehen alla se oma kultu onkaan ollut? Satoja veikkaus. Tai miettiä miksi oma vihitty vaimo on jo pettänyt? Ai tätä onnea kun tuollaisen helmen sai vaihdossa ex vaimoon ja lapsiin. Voi tätä onnea

        ... rva perhetuttuska Turun yössä...
        pettänyt siksi ettei aviomies ole riittävän miehekäs ja riittävästi varusteltu mistään kohdin.... kato mua! kato Mua !! Kato MUA!!! KATO MUA !!!!!!!!!!!!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ... rva perhetuttuska Turun yössä...
        pettänyt siksi ettei aviomies ole riittävän miehekäs ja riittävästi varusteltu mistään kohdin.... kato mua! kato Mua !! Kato MUA!!! KATO MUA !!!!!!!!!!!!!!!

        Katsovat varmaan yhdessä Axelin tekemää leffaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsovat varmaan yhdessä Axelin tekemää leffaa?

        Kyykkyviinielokuvaako ???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyykkyviinielokuvaako ???

        Voi olla hardcorea


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ... rva perhetuttuska Turun yössä...
        pettänyt siksi ettei aviomies ole riittävän miehekäs ja riittävästi varusteltu mistään kohdin.... kato mua! kato Mua !! Kato MUA!!! KATO MUA !!!!!!!!!!!!!!!

        Maisalla on pakkomielle tuosta Miesten varustelusta. Tietysti kun on itse täysin tunnekylmä menee koko homma fysiikan puolelle. Miehekäs näkökanta vertailla k*llien kokoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maisalla on pakkomielle tuosta Miesten varustelusta. Tietysti kun on itse täysin tunnekylmä menee koko homma fysiikan puolelle. Miehekäs näkökanta vertailla k*llien kokoja.

        Joo, mutta tuo Maisan vertailu miesten genitaaleista, laittaa ajattelemaan, että löytyykö hänen ” ketun koloonsa tarpeeksi kookasta” kun mikään ei näytä tuntuvan missään 😉? On se fiksua haukkua menneiden miestensä munat pieniksi 😂. Voisiko olla käänteistä hänellä tämä: isoa värkkiä haukkuvat miehet= pienimunaisten propagandaa. Naiset, jotka haukkuvat miesten varustusta pieneksi= ....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maisalla on pakkomielle tuosta Miesten varustelusta. Tietysti kun on itse täysin tunnekylmä menee koko homma fysiikan puolelle. Miehekäs näkökanta vertailla k*llien kokoja.

        Milloin Maisa on miesten varustelua vertaillut, pitääkö olla pitkä ja paksu jotta Maisa on tyytyväinen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, mutta tuo Maisan vertailu miesten genitaaleista, laittaa ajattelemaan, että löytyykö hänen ” ketun koloonsa tarpeeksi kookasta” kun mikään ei näytä tuntuvan missään 😉? On se fiksua haukkua menneiden miestensä munat pieniksi 😂. Voisiko olla käänteistä hänellä tämä: isoa värkkiä haukkuvat miehet= pienimunaisten propagandaa. Naiset, jotka haukkuvat miesten varustusta pieneksi= ....

        maisahan itse kertoo nauravansa nykyisin pisut housuissa..
        ettei vain tuo pisujen jatkuva karkaaminen viittaisi pahimmanlaatuiseen ns. alapäänongelmaan eli moninaisiin naisellisiin vaivoihin???
        eihän silloinkaan seksi suju tyydyttävällä tavalla...
        kysykääs vaikka pätevältä gyneltä....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        maisahan itse kertoo nauravansa nykyisin pisut housuissa..
        ettei vain tuo pisujen jatkuva karkaaminen viittaisi pahimmanlaatuiseen ns. alapäänongelmaan eli moninaisiin naisellisiin vaivoihin???
        eihän silloinkaan seksi suju tyydyttävällä tavalla...
        kysykääs vaikka pätevältä gyneltä....

        Maisa on itse avoimesti kertonut vaivoistaan ja ne aiheuttavat mm. yhdyntäkipuja. Vaikea olla seksin ylin papitar jos paikat ei kestä panemista. Onkohan jotain puuduttavia voiteita...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maisa on itse avoimesti kertonut vaivoistaan ja ne aiheuttavat mm. yhdyntäkipuja. Vaikea olla seksin ylin papitar jos paikat ei kestä panemista. Onkohan jotain puuduttavia voiteita...

        Oisko kulahtanut liiasta käytöstä.


    • Anonyymi

      Mutta missä hän on, kun ei viikkoon edes pihahdusta kuulunut eikä näkynyt. Ei edes joulun toivutuksia kannattajilleen. Tämä on jo erittäin huolestuttavaa.

      • Anonyymi

        Jospa tuo törkeä muija olisi vihdoin oppinut häpeämään, ja pysyisi oikeasti poissa julkisuudesta loppu ikänsä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jospa tuo törkeä muija olisi vihdoin oppinut häpeämään, ja pysyisi oikeasti poissa julkisuudesta loppu ikänsä.

        Tuollaiset naiset eivät opi häpeämään. Veikkaan että hautoo kostoa jossain, mutta ei tajua, että uskottavuutensa on mennyt 🤔.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuollaiset naiset eivät opi häpeämään. Veikkaan että hautoo kostoa jossain, mutta ei tajua, että uskottavuutensa on mennyt 🤔.

        Vanha kansa sen tiesi: "Ennen maa repeää kuin huora häpeää".


    • Anonyymi

      Miltähän maisasta tuntuu kun vaihtoi Jari-Matin jolla on 30 miljoonaa rallirahaa köyhään ja työttömään ex fujitsulaiseen?

      Maisalla olisi ollut mahdollisuus elää miljoonien keskellä ja rikkaana, mutta nyt työttömän vaimolla ei ole varaa mihinkään loisteliaaseen. Siivoomaan piää pian mennä Jarimatin ja hänen uuden nuorikkonsa lemmenpesää ja niiata niksauttaa lopuksi ja pyydellä anteeksi kun häiritsi perheen rauhaa, siis tallipäällikköperheen.

      • Anonyymi

        Minkäpä sitä tyttö hylsynsä kutinalle voi.


      • Anonyymi

        Jarin rahat taitavat olla nykyään verottajan rahoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jarin rahat taitavat olla nykyään verottajan rahoja.

        Niinhän se Maisuli luuli!!! Hahahaaahahahaaa.............


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän se Maisuli luuli!!! Hahahaaahahahaaa.............

        Kylmää joulua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kylmää joulua

        Joulu ja pukit meni, nyt odotellaan seuraavaa siirtoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joulu ja pukit meni, nyt odotellaan seuraavaa siirtoa.

        Varmaan keskusteltu voiko aina vaan naida vieraita miehiä.


    • Anonyymi

      Kuinka aloittajan oma joulu sujui? Menikö se vain miettiessä Maisan joulunviettoa?
      Onko aloittajalla lainkaan omaa elämää?

      • Anonyymi

        Perheen kanssa, hyvin syöden ja tehden kaikkea lasten kanssa.


      • Anonyymi

        En ole aloittaja, mutta kerron silti, että joulu meillä meni oikein mukavasti! Perhe oli koossa, syötiin, saunottiin ja pelailtiin pelejä. Väliajalla lueskelin usein uusia paljastuksia "kohu Maisasta" ja ihmettelin suuresti, miten epärehellinen ja röyhkeä tuo nainen voi olla. Kerroin muillekin lukemisistani ja joillekin ne selvästi tuotti suurta vahingoniloa. Kas kun Torppa antoi vähän toisenlaisen kuvan elämästään julkisuuteen, eli valehteli ja näytteli! Että silleen, odotamme jatkoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole aloittaja, mutta kerron silti, että joulu meillä meni oikein mukavasti! Perhe oli koossa, syötiin, saunottiin ja pelailtiin pelejä. Väliajalla lueskelin usein uusia paljastuksia "kohu Maisasta" ja ihmettelin suuresti, miten epärehellinen ja röyhkeä tuo nainen voi olla. Kerroin muillekin lukemisistani ja joillekin ne selvästi tuotti suurta vahingoniloa. Kas kun Torppa antoi vähän toisenlaisen kuvan elämästään julkisuuteen, eli valehteli ja näytteli! Että silleen, odotamme jatkoa.

        Hyvin meni joulut meilläkin, eikä tarvitse edes valehdella. Universumin onnellisimmassa avioliitossa myöskin oli oikein kotoisaa ja lämmintä - oletan. Maisa leipoi, lapset leikkivät ja nauttivat lahjoistaan. Vanhemmat istuivat valkoisella sohvalla sylikkäin, ja katselivat lasten riemua. Aaaah, tuota honeymoontunnelmaa!! Toivottavasti saamme ihailla sitä tulevissa lehdissä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole aloittaja, mutta kerron silti, että joulu meillä meni oikein mukavasti! Perhe oli koossa, syötiin, saunottiin ja pelailtiin pelejä. Väliajalla lueskelin usein uusia paljastuksia "kohu Maisasta" ja ihmettelin suuresti, miten epärehellinen ja röyhkeä tuo nainen voi olla. Kerroin muillekin lukemisistani ja joillekin ne selvästi tuotti suurta vahingoniloa. Kas kun Torppa antoi vähän toisenlaisen kuvan elämästään julkisuuteen, eli valehteli ja näytteli! Että silleen, odotamme jatkoa.

        Noh noh, nyt tulikin taas sieltä äityliltä vään juksua. Et sinä tästä palstaherjaamisesta perheellesi kerro. Sinä valitset omien lastesi kanssa olemisen sijaan mieluummin naisjulkkisten anonyymin nettiherjaamisen. Jopa jouluna!! Minkälainen äiti sellaisen valinnan tekee?? Miksi et näillä "väliajoilla" leikkinyt lastesi kanssa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noh noh, nyt tulikin taas sieltä äityliltä vään juksua. Et sinä tästä palstaherjaamisesta perheellesi kerro. Sinä valitset omien lastesi kanssa olemisen sijaan mieluummin naisjulkkisten anonyymin nettiherjaamisen. Jopa jouluna!! Minkälainen äiti sellaisen valinnan tekee?? Miksi et näillä "väliajoilla" leikkinyt lastesi kanssa?

        Anteeksi, mutta missä on sisälukutaitosi?

        Itse en kyllä saanut käsitystä, että kirjoittajalla olisi nimenomaan leikki-ikäisiä lapsia.

        PS. Omasta mielestäni Maisa on mitä todennäköisimmin vakavasti persoonallisuushäiriöinen ihminen. Oikein pelottaa ajatella, mitä tulevaisuus tuo tullessaan hänelle itselleen ja ihmisille, jotka hänen seuraansa ovat erehtyneet tai joutuneet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anteeksi, mutta missä on sisälukutaitosi?

        Itse en kyllä saanut käsitystä, että kirjoittajalla olisi nimenomaan leikki-ikäisiä lapsia.

        PS. Omasta mielestäni Maisa on mitä todennäköisimmin vakavasti persoonallisuushäiriöinen ihminen. Oikein pelottaa ajatella, mitä tulevaisuus tuo tullessaan hänelle itselleen ja ihmisille, jotka hänen seuraansa ovat erehtyneet tai joutuneet.

        Narsisti käyttää kaikkia hyväkseen, kun ihmisellä ei ole enää hänelle, mitään annettavaa narsisti, katkaisee välit.


    • Anonyymi

      Maisa on vaan niin ihana ja toivon että joulunsa on ollut ihana ja varmasti avioliittokin on heillä ihanaa.

      • Anonyymi

        Kyllä, universumin ihaninta!!! 🤣🤣🤣


      • Anonyymi

        Kyllä sitä toivoa sopii, mutta pahalta näyttää, että Maisa on nyt kunnolla kusaissut omiin muroihinsa 🤨.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sitä toivoa sopii, mutta pahalta näyttää, että Maisa on nyt kunnolla kusaissut omiin muroihinsa 🤨.

        Ei ensimmäistä kertaa, ei myöskään viimeistä.


    • Anonyymi

      Maisa panehan instaasi jotain matskua, Suomen kansalla on oikeus tietää mitä ajattelet JM Latvalan tallipäällikkyydestä, miehestäsi, tämän suhteesta Fujitsuun, sinun työstäsi, työttömyydestäsi ja millä maksatte luksuselämänne?

      Näitä kaikkea Suomen kansa janoaa!!!!

      • Anonyymi

        Jaa, ettei pidäkään poistua julkisuudesta? Voisivatko kaikki teistä vihdoin siis lopettaa sen "poistu julkisuudesta"- jankutuksen? Te tarvitsette näitä Maisoja, Sieppejä yms. oman pahan olonne purkamiseen. Te tarvitsette heitä. Miltä se kuulostaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa, ettei pidäkään poistua julkisuudesta? Voisivatko kaikki teistä vihdoin siis lopettaa sen "poistu julkisuudesta"- jankutuksen? Te tarvitsette näitä Maisoja, Sieppejä yms. oman pahan olonne purkamiseen. Te tarvitsette heitä. Miltä se kuulostaa?

        Pahan olon? Päinvastoin, näiden tyhmien julkkisbimbojen mokat aiheuttavat vain naurua ja ajatuksen siitä kuinka ns.taviksen elämä on hyvää.

        Julkkistyrkkybimbot esittävät onnellista, mutta ovat sisäisesti rikki ja julkisuuden sairastuttamia. Masennusta, syömishäiriöitä, alkoholismia, vääristyneitä kehon ja minä-kuvia, persoonallisuushäiriöitä, unettomuutta, mielenterveyshäiriöitä jne....

        Julkisuus sairastuttaa!

        Hienoa olla tasapainoinen ja terve tavis!

        Julkkistyrkyr eivät tarvitse sääliä, itse ovat julkisuuteen halunneet. Se joka leikkiin lähtee, se leikin kestäköön!

        Säälittää vain tyrkkyjen vanhemmat ja perhe.
        Torpallakin vanhemmat yrittivät menemästä julkisuuteen, mutta bimbo ei uskonut.


    • Anonyymi

      Millainen suhde Jari-Matilla on nykyään Perhetuttuun? Iltoja istuvat porukalla ja sen sellaista?

      • Anonyymi

        Torppahan valehteli toimittajille, että J-M on tuntee perhetutun ja perhetuttu on kutsuttu jopa häihin.

        Torppa on jäänyt niin monesta valheesta kiinni, että tyrkyn sepityksiä ei usko enää yksikään vähänkin älykkäämpi ihminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Torppahan valehteli toimittajille, että J-M on tuntee perhetutun ja perhetuttu on kutsuttu jopa häihin.

        Torppa on jäänyt niin monesta valheesta kiinni, että tyrkyn sepityksiä ei usko enää yksikään vähänkin älykkäämpi ihminen.

        Veitolalle Torppa kyynelehti, miten hän tuki ja kannusti Latvalaa, itsensä miltei unohtaen. Nyt vihdoi saa elää ihan "omana itsenään", kun ei aika mene siipan tukemiseen. Hahahahaaa!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Veitolalle Torppa kyynelehti, miten hän tuki ja kannusti Latvalaa, itsensä miltei unohtaen. Nyt vihdoi saa elää ihan "omana itsenään", kun ei aika mene siipan tukemiseen. Hahahahaaa!!

        Kumpikohan se tuki kumpaa? Esim. mukavan oikeusprosessin aikana, kun Maisuli selitti uurastustaan filmitähtenä. Latvala yritti korvat punaisena puhdistaa huonomaineisen morsiamensa mainetta, ja miten se Torppa siitä häntä kiittikään???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kumpikohan se tuki kumpaa? Esim. mukavan oikeusprosessin aikana, kun Maisuli selitti uurastustaan filmitähtenä. Latvala yritti korvat punaisena puhdistaa huonomaineisen morsiamensa mainetta, ja miten se Torppa siitä häntä kiittikään???

        Ei tainnut tulla oscar, palkintoa axelin koti filmistä. Miltä muijasta tuntui, kun oikeudessa oli filmi katsottu. Meikä olis hävennyt maan alle, jättänyt väliin oikeuden käynnin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tainnut tulla oscar, palkintoa axelin koti filmistä. Miltä muijasta tuntui, kun oikeudessa oli filmi katsottu. Meikä olis hävennyt maan alle, jättänyt väliin oikeuden käynnin.

        ......lisäksi olisin suosiolla luopunut, anteeksi pyyntöjen kera, elättäjästäni!!
        Vaan Torppapa tekikin hänestä pahantekijän ja syyllisen!!


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1262
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1255
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1176
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1174
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1153
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1151
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1137
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe