MUlla ei ole nyt

Anonyymi

yhtään suklaata kun kaupassa ei ollut pieniä konvehtirasioita. Miestä ikävöidessä pitäisi olla edes pieni pala. Onko tässä nyt pakko keittää suklaapuuroa?

14

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei mullakaan kun ostin jo alkuviikosta ja ehdin syödä kaikki ennen joulua. Jotain muuta herkkua löytyy. Miestä ikävöidessä syön muuta herkkua keskellä yötä.

• Anonyymi

Mulla ei ollut mitään hyvää enkä jaksanut leipoakaan keskellä yötä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Häärässamma.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tylsää . Käy ensi yöksi ostamassa jotain kivaa. Suosittelen jätskiä, sopii hyvin jouluisen ylensyönnin päälle ja yöhön. Nimimerkillä jouluyössä jätskiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tylsää . Käy ensi yöksi ostamassa jotain kivaa. Suosittelen jätskiä, sopii hyvin jouluisen ylensyönnin päälle ja yöhön. Nimimerkillä jouluyössä jätskiä.

Jätski voisi olla hyvä, mutta hain pienen rasian konvehteja. En ole mitenkään liikaa syönyt niin suklaa kyllä maistuu.

• Anonyymi

Minä sain suklaata paljon. Tulee vain huono olo, kun tulee helposti syötyä liikaa 🤢
      Paheensa kullakin.

• Anonyymi

Tänään on jotkut kaupat auki. Jos pienen pandalaatikon hakisi!

• Anonyymi

Mulla meinasi jo päästä niskanpäälle tuo näkkäröinti suklaan kanssa ja mmmm onhan se hyvää :) Pahe lähinnä vape.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla meinasi jo päästä niskanpäälle tuo näkkäröinti suklaan kanssa ja mmmm onhan se hyvää :) Pahe lähinnä vape.

Mulla suklaa oli aikaisemmin automatkojenkin herkku. Nyt pari kertaa vuodessa. Nyt ei ole oikeastaan muuta must-juttua kuin lidlin pekonisämpylä joka on aina ostettava kun siellä käy!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tänään on jotkut kaupat auki. Jos pienen pandalaatikon hakisi!

Hmm...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla suklaa oli aikaisemmin automatkojenkin herkku. Nyt pari kertaa vuodessa. Nyt ei ole oikeastaan muuta must-juttua kuin lidlin pekonisämpylä joka on aina ostettava kun siellä käy!

Lidlin piirakatto nääs herkkui mulle, oli. Kuri elää kanssani päivittäin nyt ja en lankea enää niin helpolla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hmm...

Ei multa. Kyllästyin pandaan jo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei multa. Kyllästyin pandaan jo.

Aloittaja kommentoi pandasta!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lidlin piirakatto nääs herkkui mulle, oli. Kuri elää kanssani päivittäin nyt ja en lankea enää niin helpolla.

Niinpä jos herkkuja syö niin pitäisi muuta syödä vähemmän! Kaupan leivonnaisissa ei kaloreita ole säästetty. Liikaa sokeria ja rasvaa😕

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      58
      5574
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      199
      3635
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      18
      2438
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      22
      2385
    5. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      9
      1278
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      67
      1078
    7. Huonosti.

Oletko kohdellut kaivattuasi huonosti? Miksi?
      Ikävä
      102
      1069
    8. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      89
      1051
    9. Rötösherra käräjillä

Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu
      Ähtäri
      18
      1032
    10. Häneen rakastuminen oli sellaista

että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta
      Ikävä
      79
      975
    Aihe