Aihe

MUlla ei ole nyt

Anonyymi

yhtään suklaata kun kaupassa ei ollut pieniä konvehtirasioita. Miestä ikävöidessä pitäisi olla edes pieni pala. Onko tässä nyt pakko keittää suklaapuuroa?

14

80

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei mullakaan kun ostin jo alkuviikosta ja ehdin syödä kaikki ennen joulua. Jotain muuta herkkua löytyy. Miestä ikävöidessä syön muuta herkkua keskellä yötä.

• Anonyymi

Mulla ei ollut mitään hyvää enkä jaksanut leipoakaan keskellä yötä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Häärässamma.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tylsää . Käy ensi yöksi ostamassa jotain kivaa. Suosittelen jätskiä, sopii hyvin jouluisen ylensyönnin päälle ja yöhön. Nimimerkillä jouluyössä jätskiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tylsää . Käy ensi yöksi ostamassa jotain kivaa. Suosittelen jätskiä, sopii hyvin jouluisen ylensyönnin päälle ja yöhön. Nimimerkillä jouluyössä jätskiä.

Jätski voisi olla hyvä, mutta hain pienen rasian konvehteja. En ole mitenkään liikaa syönyt niin suklaa kyllä maistuu.

• Anonyymi

Minä sain suklaata paljon. Tulee vain huono olo, kun tulee helposti syötyä liikaa 🤢
      Paheensa kullakin.

• Anonyymi

Tänään on jotkut kaupat auki. Jos pienen pandalaatikon hakisi!

• Anonyymi

Mulla meinasi jo päästä niskanpäälle tuo näkkäröinti suklaan kanssa ja mmmm onhan se hyvää :) Pahe lähinnä vape.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla meinasi jo päästä niskanpäälle tuo näkkäröinti suklaan kanssa ja mmmm onhan se hyvää :) Pahe lähinnä vape.

Mulla suklaa oli aikaisemmin automatkojenkin herkku. Nyt pari kertaa vuodessa. Nyt ei ole oikeastaan muuta must-juttua kuin lidlin pekonisämpylä joka on aina ostettava kun siellä käy!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tänään on jotkut kaupat auki. Jos pienen pandalaatikon hakisi!

Hmm...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla suklaa oli aikaisemmin automatkojenkin herkku. Nyt pari kertaa vuodessa. Nyt ei ole oikeastaan muuta must-juttua kuin lidlin pekonisämpylä joka on aina ostettava kun siellä käy!

Lidlin piirakatto nääs herkkui mulle, oli. Kuri elää kanssani päivittäin nyt ja en lankea enää niin helpolla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hmm...

Ei multa. Kyllästyin pandaan jo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei multa. Kyllästyin pandaan jo.

Aloittaja kommentoi pandasta!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lidlin piirakatto nääs herkkui mulle, oli. Kuri elää kanssani päivittäin nyt ja en lankea enää niin helpolla.

Niinpä jos herkkuja syö niin pitäisi muuta syödä vähemmän! Kaupan leivonnaisissa ei kaloreita ole säästetty. Liikaa sokeria ja rasvaa😕

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisa Torpan raskausuutisesta...

Maisa Torppa ilmoitti olevansa raskaana. Yksi asia ihmetyttää ja on ihmetyttänyt aikaisemminkin: Maisa Torpan Instagramissa tykkääjissä/kommentoijiss
      Kotimaiset julkkisjuorut
      625
      30418
    2. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      308
      22674
    3. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      40
      14134
    4. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      356
      11257
    5. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      95
      8356