Toiko pukki paljon lahjoja

Anonyymi

sulle miehelle?

39

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nothing :)

      • Anonyymi

        Sama täällä. ollaan oltu pahoja.


      • Anonyymi

        Ei mullekaan. Tai sain mä yhden jos se lasketaan :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama täällä. ollaan oltu pahoja.

        Varmaan syy pahuudessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan syy pahuudessa.

        Niin varmaan, mutta tuo kommentti ei sitten ollut aloittajalta. Olette pahoja, me ei hänen kanssa.


    • Anonyymi

      Olisinpa saanut yhden lahjan.

      • Anonyymi

        Muistitko kirjoittaa sen toivelistalle?


      • Anonyymi

        Ei kuulu sulle!


      • Anonyymi

        Lahjat lahjattomille ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kuulu sulle!

        Miksi sä vastaat aina väärän kohtaan? et ihan hahmota näitä vai? Vastasit juuri kommenttiin, jossa ei kysytty mitään, joten vastauksesi on vähintään himmeä.


    • Anonyymi

      Sopivasti kuin siellä?

      • Anonyymi

        Ei pukki edes käynyt täällä. Eksyi varmaan pimeässä.


    • Anonyymi

      Pukki kävi mutta toi lahjoja vain yhdelle pojalle, mulle yhden :)

      • Anonyymi

        Toi sulle yhden ja vain yhdelle? En ehkä ymmärrä, mutta kiva jos sait jotain mieluista :)


      • Anonyymi

        Mikä se sun lahja oli? ;)


    • Anonyymi

      Muutaman

      • Anonyymi

        Ei ees runoa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ees runoa

        Samoin :(


      • Anonyymi

        Mukavaa, että olit ollut niin kiltti.


    • Anonyymi

      Minun luonani kävi Rare exportsin pukki. Että sellainen jouluaatto.

      • Anonyymi

        Mikä se sellainen pukki on?


    • Anonyymi

      Toi se ihan riittävästi (muutama), entäs sulle aloittaja, saitko paljon joululahjoja?

      • Anonyymi

        En saanut joululahjoja, enkä sellaisia odottanut. Olen perheetön sinkku.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En saanut joululahjoja, enkä sellaisia odottanut. Olen perheetön sinkku.

        Mutta joku mies on sulla mielessä ainakin tuon aloituksen perusteella, eikö vain?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta joku mies on sulla mielessä ainakin tuon aloituksen perusteella, eikö vain?

        On tietysti. Mutta ei se liity jouluun eikä lahjomiseen. Sain mä jotain, jota voin pitää lahjana, jos niin päätän.


    • Suklaata mitkä vien tänään kylille ja annan jollekin vastaantulijalle jos sopiva sauma, muuten lentää roskikseen.
      150 e.
      Hiustenleikkuukone.

      Tosin pukki ei tuonut vaan exäni täti ja nämä "lahjat" on hänen suvultaan.

      • Anonyymi

        Sehän on mukavaa, että exän suku muistaa. Ja ihan yllättävääkin.


    • Anonyymi

      Sähkökäyttöisen vaginan sain. Tai kyllä sekin piti itse ostaa.

      • Anonyymi

        Saksalainen voimavirtamalli?


      • Anonyymi

        Nyt oli kyse joululahjoista eikä itse ostetuista. Mikset hakenut lähipubista aitoa? Nehän itkeekin ja syyttelee aktin päätteeksi. Siihen ei sähkövehje pysty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt oli kyse joululahjoista eikä itse ostetuista. Mikset hakenut lähipubista aitoa? Nehän itkeekin ja syyttelee aktin päätteeksi. Siihen ei sähkövehje pysty.

        eikä sähkövehje kaipaa sua suomi24:lla jälkeenpäin :) tämä jatkoa tuohon edelliseen


    • Anonyymi

      Paras lahjani oli se antamisen ilon lahja tänäkin vuonna.

      • Anonyymi

        Ihanasti sanottu. Ja jos haluu saada on pakko antaa :)

        Elämä on pitkä puutelista, se silloin tällöin täyttyy suudelmista. Elämä on elämistä varten annettu ja se on Ihanasti sanottu. Lainaus. Joka nyt vaan tuli mieleen.


    • Anonyymi

      olipa kerran veläkset anto ja nouto, joiden isäntä sahasi moottorisahalla toisen jalkansa polvea yläpuolelta, huolimatta lähtivät juoksuun anto ja nouto.....
      isäntä korjasi kiristyslääketieteellisellä siteellä verenvuodon, sillä oli isäntä kovin kuntoinen, lähti konkaten kivääri olallaan metälle ympärijuovuksissa äärimmäisenhyväkuntoisena anton ja nouron perään, kunnes nouto kiljui jotain hämärän pimeyressä, eikä antoa kuulunut, niin isäntä ei vartonut, vaan hieman humalatiloissa yritti pyöräyttää kiväärinsä sihtiin miehekkäästi, kiväärin kuitenkin lauetessa kantavan raajan valtimoon, perusteellisesti repien... joten emäntä tilasi netistä pikaisesti uuden älypuhelimen liittymineen ja tilanteen ennakoiden tilasi oaikalle kaikki mahdolliset hälytysjoukot, äärrimmäisen älykkäälle miehelleen, jolla ei ole yhtään koiraa vieläkään hukassa.
      rauhallista illanjatkoa, turvallista
      https://www.youtube.com/watch?v=WM8bTdBs-cw

    • Anonyymi

      Ihan tarpeeksi toi, juuri sitä mitä toivoinkin. Loput (mitä sitten haluankaan) saan kyllä ostettua itse.

      • Anonyymi

        Niin tarveajattelu ja joulu. Kätevää.


    • Anonyymi

      Sain pc pelin joka maksoi 1,50 jee

      • Anonyymi

        Eihän se hinta vaan se ajatus. Se on tärkeä.


    • Anonyymi

      Mistä teillä pukki hakee lahjatoivelistan, mulla hakee parvekkeen oven välistä? Nyt se on haasteellisempaa, kun on parvekelasit. Tiedän myös sen, et todella haastavista paikoista yleensä saa sen haettua. Niin tänäkin vuonna. Osaa hakea aina silloin, ku uni on syvimmillään. Mut ei haittaa, pääasia on, et homma toimii.

      Kaikkia toiveita en saanut tänäkään vuonna 😢

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1252
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1127
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe