Mitä sinä sait

Anonyymi

joulupukilta muruseni? 😍

31

59

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tekopillun ja penispumpun.

      • Anonyymi

        Äitikö osti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äitikö osti?

        Itse ostin.


    • Anonyymi

      Pitkät kalsarit mistä tulikin mieleen mitä ostit lähisukulaiselle viime jouluna. Pusuja hänelle 😘

      • Anonyymi

        Voih samoin❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voih samoin❤️

        Palstarakkautta jos ei muuta ❤️


    • Anonyymi

      En mitään enkä ole kenenkään muru. Murut saisi lahjoja.

    • Anonyymi

      Paketin kahvia ja Tampax Super Plussaa.

    • Anonyymi

      Sain pukilta tänään.

      • Anonyymi

        Hillitöntä menoa heti ensitunnilla.


      • Anonyymi

        Koin pukkina vain antamisen iloa, ku en saanut itse lahjoja ollenkaan tai paras lahjani oli se antamisen ilo, mikä oli lahjoista parhain Sain paljon siitä, kun kohtasin paljon iloisia lahjan saaneita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koin pukkina vain antamisen iloa, ku en saanut itse lahjoja ollenkaan tai paras lahjani oli se antamisen ilo, mikä oli lahjoista parhain Sain paljon siitä, kun kohtasin paljon iloisia lahjan saaneita.

        Sepäs hienoa, että joulumieltä riittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koin pukkina vain antamisen iloa, ku en saanut itse lahjoja ollenkaan tai paras lahjani oli se antamisen ilo, mikä oli lahjoista parhain Sain paljon siitä, kun kohtasin paljon iloisia lahjan saaneita.

        Ette muistanut koronaa nyt ollenkaan. Ei paljon ihmisiä samaan tilaan. Kohta ollaan samassa suossa kuin moni muu Euroopan maa.


    • Anonyymi

      En ole kenenkään murunen, eikä ole mulle tämä todella. Mutta sain suklaata ja itsetehtyjä kortteja tädin murusilta.

    • Anonyymi

      Pörrösukat, villasukat, suklaata.

    • Anonyymi

      Odotan sitä piiskaa edelleen, joulupukin tuhma tyttö- lista taitaa olla pitkä.

    • Anonyymi

      Sitä samaa roinaa kuin muinakin jouluina

    • Anonyymi

      Lahjakortteja, sukkia, alushousuja, suklaata, 2 plo punaviiniä, kahvia ja pipareita, aktiivisuus rannekkeen, kalenterin ja vielä jotain muuta? Villapaidan...

    • Anonyymi

      Osa mun saamista lahjoista on sen verran erikoisia, että en viitsi kertoa. Liian tunnistettavaa. Mut lisäksi perus villavaatteita ja maistuvia juttuja.

    • Anonyymi

      En oo kenenkään murunen, enkä saanut lahjojakaan. Oon niin tuhma, että en oo nahnyt joulupukkiakaan kait ja yli 20 vuoteen.

    • Anonyymi

      Siementä

    • Anonyymi

      Karkkitankoa suklaaluukkuun.

      • Anonyymi

        T-nainen saanut J-miestä😉. Aikamoisen fisun on J-mies onnistunut haaviinsa saamaan. Wtg. Pitäähä ent.jääkiekkoilijalla olla edustava muija käsipuolessa😉😉😂😂


    • Anonyymi

      Hienon pullon viiniä ;)

      • Anonyymi

        Kukkasia. Pääsen hoitamaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukkasia. Pääsen hoitamaan

        Harjan niin saan lakaista muruset lattialta roskiin


    • Anonyymi

      Pallikarvojen ajelukoneen. Toimii hyvin, ei veri lennä ja tulee siistiä ja sileää :)
      Merkkiä ei täällä kai saa mainita, mutta hiilipsi tai tjspj.

      • Anonyymi

        Näyttävät varmaan sitten isommilta tuon käsittelyn jälkeen ja lahjanantajakin voi nyt tehdä lähempää tuttavuutta ilman karvojen suuhunsasntia😉😉


    • Anonyymi

      Sain suklaata, korun, kalenterin, pyyhkeen..
      Mutta oikeesti tahtoisin sinut

      • Anonyymi

        miksi sitte annoit ymmärtää ihan muuta??


    • Anonyymi

      Sain huutamista, haukkumista ja kiroamista omaisilta. Eipä eronnut joulu muistakaan päivistä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      761
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      550
    Aihe