Google Maps hyökkäys/kiusanteko?
Onko tällä hetkellä menossa joku hyökkäys Google Mapsia vastaan. Maps näyttää kaikki Etelä-Suomen isommat tiet suljettuina.
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä! Pysyisivät Hesalaiset siellä eikä levittelisi koronaa muualle..
- Anonyymi
Etelä-Suomi on muutakin kuin Hesa.
T. Turkulainen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etelä-Suomi on muutakin kuin Hesa.
T. TurkulainenTurkukin olisi syytä kiertää piikkilanka-aidalla mikäli Helsingin aitaamisesta jää tarvikkeita jäljelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Turkukin olisi syytä kiertää piikkilanka-aidalla mikäli Helsingin aitaamisesta jää tarvikkeita jäljelle.
Entä Tampere ja Jyväskylä
- Anonyymi
Myös Oulun alueelle joku on ilmoitellut teitä suljetuiksi.
- Anonyymi
Hyvä, oikein hyvä, eivätpähän tautiset hyppele tartuttamassa pöpöjään terveisiin.
- Anonyymi
Juuon, kun koodarit ja hakkerit trolleineen suorittaa juhlapyhän edestä. Täytyykin kun eläkkeitä ei juuri jää päästöön.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naisen vessakäynti suhteen alussa
Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin20513576Liikenne topissa
Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio4013170Maisa se jaksaa valehdella
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma2718516- 356077
Karanteenimääräyksiä rikkovaa ei rangaista.
Ulkomailta tuleva koronatartuttaja saa Suomessa liikuskella ja juhlia estoitta. Omantunnon kysymys on noudattaako karanteenimääräyksiä toista on mones2103519