Aihe

Koneen salasanan kysely pois, aukeaa aina pääkäyttäjänä

Anonyymi

Kone Asus, Win10, Poistin (netplwiz:ssä) käyttäjien salasana kyselyt.
Kun koneen käynnistää se aukeaa AINA pääkäyttäjän sivulle (ei vaadi salasanaa), kun kirjaudun ulos ja sieltä avaan "toisena" käyttäjänä (ei vaadi salasanaa) ja täältä sitten sammutan/ tai kirjaudun ulos ja käynnistän uudelleen, niin seuraavalla kerralla kone aukeaa TAAS pääkäyttäjälle (minun muokkaama näyttö ja taustakuva).
ULOS-kirjautumisien jälkeen näytön alareunassa olevista käyttäjistä pääkäyttäjä vaatii kuitenkin salasanan, mutta ei KÄYNNISTYKSEN jälkeen.

Toinen kone Fujitsu, jossa olen poistanut salasana kyselyt ja se toimii oikein, eli aukeaa sen käyttäjän sivulle jossa edellisen kerran olin.
Olen tarkistanut: Asetukset/Tilit/Tietosuoja "viimeistele laitteen määritykset ja avaa sovellukset..." Fujitsussa on täplä päällä, olen kokeillut Asuksessa päällä/pois, ei vaikutusta Asuksessa.
Kiitos etukäteen, eläkeläistäti.

5

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jaa...

• Anonyymi

Mitä lienet sotkenut.

• Anonyymi
      • Anonyymi

kopioi linkki koknaisuudessaan ja liitä osoiteriville sitten aukeaa

• Anonyymi

Ota ruksi pois kohdasta "Kysy salasana herätessä sleep tilasta"

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      345
      25081
    2. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      40
      14238
    3. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      349
      11738
    4. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      110
      8746
    5. Miksei työ kelpaa suomalaisille?

Rakennus-, siivous-, ja hoiva-alakin täynnä ulkomaista työvoimaa ja kotimaiset vuosis kortistossa. Mistä moinen oikein johtuu. Ovatko korvaukset liia
      Maailman menoa
      548
      6021