Nivusessa patti (imusolmuke?)

Anonyymi

Moi! Olen 26v nainen. Huomasin äskettäin noin 3cm patin nivusessani. Se on kivikova, enkä ole varma, liikkuuko se vai onko liikkumaton. Lisäksi mulla on paino tippunut, on ollut ruokahaluttomuutta ja hikoilen paitani märäksi melkein joka yö. Luonnollisesti siis pelottaa. Haluaisin kuulla kokemuksia, jos jollain on ollut samankaltaisia oireita tms :)

10

81

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olen nähnyt monellakin naisella vastaavanlaisia patteja. Eivät näytä vaaralliseslta.

• Anonyymi

Sellainen näkyy hyvin kun tekee voimisteluliikkeen missä käsinseisonnasta laskeudutaan selkä edellä kantapäät edellä lattiatasolle jolloin lantio työntyy ylös ja eteenpäin. Nivusissa on paljon rauhasia.

• Anonyymi

aloittaja ei ole huolissaan koska on laittanut hymyilevän hymiön tekstin perään.Minä menisin lääkäriin jos oikeesti ois huolissaan patista.

• Anonyymi

Olen menossa lääkäriin heti maanantaina. Hymynaama koska se vaikuttaa kohteliaammalta. :) t. Ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen menossa lääkäriin heti maanantaina. Hymynaama koska se vaikuttaa kohteliaammalta. :) t. Ap

eli jos sulla olis esim joku parantumaton sairaius niin laittasit hymynaaman koska haluut olla kohtelias

• Anonyymi

Minulla on myös sellainen hieman pitkänpuoleinen patti naamassani, se alkaa silmien välistä ja päättyy ylähuulen yläpuolelle. Patin alapuolella on pari reikää, joista useimmiten erittyy limaa, jonka viskositeetti saattaa päivittäin muutella, tosin painoni on ollut kyllä muuten melko vakaa:)

• Anonyymi

Sinulla on varmaan sen kasvojen pitkänomaisen patin alle sellainen vaakasuora aukko, jonka pielet roikkuvat alaviistoon?

• Anonyymi

Ymmärrät varmaan itsekin, että kukaan ei voi diagnosoida pattiasi netin kautta. Kolmen sentin patti on jo isonpuoleinen, sen voisi näyttää lääkärissä.

Itselläni on ollut joskus suurentuneita imusolmukkeita nivusissa, olettaisin että karvojen ajon vuoksi, mutta ei ne noin suuria ole olleet, eivätkä aiheuttaneet yleisoireita.

Siltikin vaikka olisi monenlaisia oireita, niin aina niiden syy ei ole sama. Moni syöpäpotilas on myös kuolettavan väsynyt. Väsymyksestä et maininnut mitään.

Koeta nyt vaan käydä lääkärissä. Tältä palstalta et diagnoosia tai hoitoa saa.

• Anonyymi

Jatkuva alapään paljaaksi ajaminen aiheuttaa tosiaankin kyseisiä patteja bakteerin päästessä imusolmukkeisiin.
        Sitäpaitsi posliini näyttää lähinnä kynitylle kalkkunalle joten naisten tulisi luopua tavasta.

• Anonyymi

Ottaisin yhteyttä omaan terveysasemaan ja pyytäisin lähetettä jatkotutkimuksiin. Älä säikähdä, mutta voi olla lymfoomaa. Itse sairastuin siihen, patti tuli vasta myöhemmin nivuseen, sitä ennen kipua nivelessä, ehdottomasti mene lääkäriin tutkimuksiin, lymfoomaa voi olla missä vaan kehossa ja nivuset yksi yleisimmistä paikoista. Voi olla myös joku tulehtunut imusolmuke. Vaadi perusteellisia tutkimuksia. Tsemppiä ahdistavaan ja epätietoiseen olotilaasi. Olen parantunut non-hodkinin lymfoomasta muutama vuosi sitten. Voit kysyä lisää. Imusolmukkeet voi ärtyä monestakin syystä, mutta tutkituta itsesi.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      11
      3515
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      69
      1886
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      541
      1576
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      81
      1204
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      61
      992
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      958
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      214
      888
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      59
      826
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      170
      823
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      768
    Aihe