Moi! Olen 26v nainen. Huomasin äskettäin noin 3cm patin nivusessani. Se on kivikova, enkä ole varma, liikkuuko se vai onko liikkumaton. Lisäksi mulla on paino tippunut, on ollut ruokahaluttomuutta ja hikoilen paitani märäksi melkein joka yö. Luonnollisesti siis pelottaa. Haluaisin kuulla kokemuksia, jos jollain on ollut samankaltaisia oireita tms :)
Nivusessa patti (imusolmuke?)
10
116
Vastaukset
- Anonyymi
Olen nähnyt monellakin naisella vastaavanlaisia patteja. Eivät näytä vaaralliseslta.
- Anonyymi
Sellainen näkyy hyvin kun tekee voimisteluliikkeen missä käsinseisonnasta laskeudutaan selkä edellä kantapäät edellä lattiatasolle jolloin lantio työntyy ylös ja eteenpäin. Nivusissa on paljon rauhasia.
- Anonyymi
aloittaja ei ole huolissaan koska on laittanut hymyilevän hymiön tekstin perään.Minä menisin lääkäriin jos oikeesti ois huolissaan patista.
- Anonyymi
Olen menossa lääkäriin heti maanantaina. Hymynaama koska se vaikuttaa kohteliaammalta. :) t. Ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen menossa lääkäriin heti maanantaina. Hymynaama koska se vaikuttaa kohteliaammalta. :) t. Ap
eli jos sulla olis esim joku parantumaton sairaius niin laittasit hymynaaman koska haluut olla kohtelias
- Anonyymi
Minulla on myös sellainen hieman pitkänpuoleinen patti naamassani, se alkaa silmien välistä ja päättyy ylähuulen yläpuolelle. Patin alapuolella on pari reikää, joista useimmiten erittyy limaa, jonka viskositeetti saattaa päivittäin muutella, tosin painoni on ollut kyllä muuten melko vakaa:)
- Anonyymi
Sinulla on varmaan sen kasvojen pitkänomaisen patin alle sellainen vaakasuora aukko, jonka pielet roikkuvat alaviistoon?
- Anonyymi
Ymmärrät varmaan itsekin, että kukaan ei voi diagnosoida pattiasi netin kautta. Kolmen sentin patti on jo isonpuoleinen, sen voisi näyttää lääkärissä.
Itselläni on ollut joskus suurentuneita imusolmukkeita nivusissa, olettaisin että karvojen ajon vuoksi, mutta ei ne noin suuria ole olleet, eivätkä aiheuttaneet yleisoireita.
Siltikin vaikka olisi monenlaisia oireita, niin aina niiden syy ei ole sama. Moni syöpäpotilas on myös kuolettavan väsynyt. Väsymyksestä et maininnut mitään.
Koeta nyt vaan käydä lääkärissä. Tältä palstalta et diagnoosia tai hoitoa saa.- Anonyymi
Jatkuva alapään paljaaksi ajaminen aiheuttaa tosiaankin kyseisiä patteja bakteerin päästessä imusolmukkeisiin.
Sitäpaitsi posliini näyttää lähinnä kynitylle kalkkunalle joten naisten tulisi luopua tavasta.
- Anonyymi
Ottaisin yhteyttä omaan terveysasemaan ja pyytäisin lähetettä jatkotutkimuksiin. Älä säikähdä, mutta voi olla lymfoomaa. Itse sairastuin siihen, patti tuli vasta myöhemmin nivuseen, sitä ennen kipua nivelessä, ehdottomasti mene lääkäriin tutkimuksiin, lymfoomaa voi olla missä vaan kehossa ja nivuset yksi yleisimmistä paikoista. Voi olla myös joku tulehtunut imusolmuke. Vaadi perusteellisia tutkimuksia. Tsemppiä ahdistavaan ja epätietoiseen olotilaasi. Olen parantunut non-hodkinin lymfoomasta muutama vuosi sitten. Voit kysyä lisää. Imusolmukkeet voi ärtyä monestakin syystä, mutta tutkituta itsesi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167089- 1972500
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1011942En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761517Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911059- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46949- 77843
- 45719
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708