Nivusessa patti (imusolmuke?)

Anonyymi

Moi! Olen 26v nainen. Huomasin äskettäin noin 3cm patin nivusessani. Se on kivikova, enkä ole varma, liikkuuko se vai onko liikkumaton. Lisäksi mulla on paino tippunut, on ollut ruokahaluttomuutta ja hikoilen paitani märäksi melkein joka yö. Luonnollisesti siis pelottaa. Haluaisin kuulla kokemuksia, jos jollain on ollut samankaltaisia oireita tms :)

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen nähnyt monellakin naisella vastaavanlaisia patteja. Eivät näytä vaaralliseslta.

    • Anonyymi

      Sellainen näkyy hyvin kun tekee voimisteluliikkeen missä käsinseisonnasta laskeudutaan selkä edellä kantapäät edellä lattiatasolle jolloin lantio työntyy ylös ja eteenpäin. Nivusissa on paljon rauhasia.

    • Anonyymi

      aloittaja ei ole huolissaan koska on laittanut hymyilevän hymiön tekstin perään.Minä menisin lääkäriin jos oikeesti ois huolissaan patista.

      • Anonyymi

        Olen menossa lääkäriin heti maanantaina. Hymynaama koska se vaikuttaa kohteliaammalta. :) t. Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen menossa lääkäriin heti maanantaina. Hymynaama koska se vaikuttaa kohteliaammalta. :) t. Ap

        eli jos sulla olis esim joku parantumaton sairaius niin laittasit hymynaaman koska haluut olla kohtelias


    • Anonyymi

      Minulla on myös sellainen hieman pitkänpuoleinen patti naamassani, se alkaa silmien välistä ja päättyy ylähuulen yläpuolelle. Patin alapuolella on pari reikää, joista useimmiten erittyy limaa, jonka viskositeetti saattaa päivittäin muutella, tosin painoni on ollut kyllä muuten melko vakaa:)

      • Anonyymi

        Sinulla on varmaan sen kasvojen pitkänomaisen patin alle sellainen vaakasuora aukko, jonka pielet roikkuvat alaviistoon?


    • Anonyymi

      Ymmärrät varmaan itsekin, että kukaan ei voi diagnosoida pattiasi netin kautta. Kolmen sentin patti on jo isonpuoleinen, sen voisi näyttää lääkärissä.

      Itselläni on ollut joskus suurentuneita imusolmukkeita nivusissa, olettaisin että karvojen ajon vuoksi, mutta ei ne noin suuria ole olleet, eivätkä aiheuttaneet yleisoireita.

      Siltikin vaikka olisi monenlaisia oireita, niin aina niiden syy ei ole sama. Moni syöpäpotilas on myös kuolettavan väsynyt. Väsymyksestä et maininnut mitään.

      Koeta nyt vaan käydä lääkärissä. Tältä palstalta et diagnoosia tai hoitoa saa.

      • Anonyymi

        Jatkuva alapään paljaaksi ajaminen aiheuttaa tosiaankin kyseisiä patteja bakteerin päästessä imusolmukkeisiin.
        Sitäpaitsi posliini näyttää lähinnä kynitylle kalkkunalle joten naisten tulisi luopua tavasta.


    • Anonyymi

      Ottaisin yhteyttä omaan terveysasemaan ja pyytäisin lähetettä jatkotutkimuksiin. Älä säikähdä, mutta voi olla lymfoomaa. Itse sairastuin siihen, patti tuli vasta myöhemmin nivuseen, sitä ennen kipua nivelessä, ehdottomasti mene lääkäriin tutkimuksiin, lymfoomaa voi olla missä vaan kehossa ja nivuset yksi yleisimmistä paikoista. Voi olla myös joku tulehtunut imusolmuke. Vaadi perusteellisia tutkimuksia. Tsemppiä ahdistavaan ja epätietoiseen olotilaasi. Olen parantunut non-hodkinin lymfoomasta muutama vuosi sitten. Voit kysyä lisää. Imusolmukkeet voi ärtyä monestakin syystä, mutta tutkituta itsesi.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5670
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3597
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      210
      1732
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1712
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      92
      1176
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      29
      1135
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      927
    8. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      72
      849
    9. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      846
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      838
    Aihe