https://yle.fi/uutiset/3-11714687
Onko tekijöistä jo tietoa?
Ilkivaltainen tulipalo vahingoitti teatterin lavaa Naantalin Muumimaailmassa
15
75
Vastaukset
- Anonyymi
" sillalla kulkevat sivulliset olivat havainneet palon merkkejä" Ketäköhän tuohon aikaan yöstä on mahtanut kulkea oikein sillalla.
- Anonyymi
Tilannehuoneessa tälläinen tiedote
" Tavaraa sytytettiin ilkivaltaisesti palamaan Emma Teatterin lavalla Muumimaailmassa. Pelastuslaitos sammutti palon. Paikalta oli poistunut tapahtuman aikoihin kolme henkilöä, joista yhdellä oli oranssi takki. Poliisi tutkii asiaa tuhotyönä."- Anonyymi
"Paikalta oli poistunut tapahtuman aikoihin kolme henkilöä" Mihin he olivat poistuneet? Jos kerran oli silminnäkiöitä niin kai he nyt näkivät että minne ne tyypit menivät. Kailosta kun ei pääse pois muuten kun siltaa pitkin. Eli olivat vielä Kailossa kun pelastuslaitos ja poliisi tulivat. Eiköhän heidät olisi ollut sitten helppo saada kiinni, mutta mutta......
- Anonyymi
Vene keksittiin jo miljoona vuotta sitten, joten pakosuuntia on enemmän kuin yksi. Tekijöinä taas olivat pyromaanit.
- Anonyymi
Oliko jollakin heistä oranssi takki?
- Anonyymi
Todennäköisesti mukuloita joiden vanhemmat ryyppäävät myös jouluna, eivätkä välitä mitä heidän kakarat tekevät. Normaalia, eikö vain.
- Anonyymi
Kian renkaanjäljet johtavat Maskuun Aitsaarentielle.
- Anonyymi
Älä valehtele. Renkaanjälkiä ei varmasti ole jäänyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä valehtele. Renkaanjälkiä ei varmasti ole jäänyt.
Kylläpä on se Kia ELO-isa auto.
- Anonyymi
Tekijät ovat sitten saatu kiinni ja tämä Kia ei liittynyt tapaukseen tälläkertaa. Kuitenkin kielletylle paikalle autolla ajo ja yleisellä paikalla ryyppääminen tietää sakkoja.
- Anonyymi
Pitikö Wilhelm Junnilan antama tieto paikkansa maahanmuuttajien terroriteosta ?
- Anonyymi
Junnilan teot ja puheet tiedetään.
Naantalilaiset muistaa menetetyn 300 000 euron saaristotuen, tyypin Thaimaan matkan vuoksi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Junnilan teot ja puheet tiedetään.
Naantalilaiset muistaa menetetyn 300 000 euron saaristotuen, tyypin Thaimaan matkan vuoksips luulis matkailevan kotomaassa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ps luulis matkailevan kotomaassa
Thaimaassa on paremmat naiset persujenkin mielestä
- Anonyymi
Miksi jokaisessa Naantaliketjussa levitetään kakkaa Junnilasta? Taitaa vaalikiima olla joillakin päällä. Naantali ei ole menettänyt rahaa, eikä Junnila ole ollut Thaimaassa eikä ole kommentoinut tätä tuhopolttoakaan mitenkään.
Tosi säälittävää että meidän yhteisössä on kateellisia demareita mustamaalaamassa kun eivät omat kyvyt riitä edes valtuustoon. Naantalissa on aina tämmöisiä omiin muroon kusijoita. Taidan ens vaaleissa äänestää Junnilaa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937588
- 403652
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021856- 241100
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32963Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27921Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53817Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31742Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60739Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26672