Miksi monelle koti on "huono" paikka,jonnekkin mökille tai hiihtokeskuksen hälinään on pakko päästä Joulun aikaan.
Mulle koti on maailman tärkein, paikka viihdyn 365 päivää vuodesta,kaikkea voi harrastaa nauttia luonnosta ja lumesta hiihtelemällä keväthangilla pelkäämättä virus tartuntoja.
Hyvää Joulua kaikille.
Oma koti kullankallis!
Anonyymi
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Se on sitä"egonsa"näyttämistä.
- Anonyymi
Tai sitten ei rahat riitä mihinkään lähteä???
- Anonyymi
Joo rahat ei riitä.
- Anonyymi
Ei kotona voi ryypätä.
- Anonyymi
Paitsi HK valtuutettu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paitsi HK valtuutettu
Joo hän on se parempi makkara.
- Anonyymi
Ei rinteessä käytetä maskeja.
- Anonyymi
Levillä paikallinen Alko myy eioota,omat viinat mukaan lomareissulle.
- Anonyymi
Kuulin että puolet humalassa koko loman.
- Anonyymi
Käyväänkö siellä vieraissakin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käyväänkö siellä vieraissakin?
Kylässä käyvät.Ovat vieraanvaraisia.Vuoroin vierassa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1402610Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3601967- 401677
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii311523Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281350Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941203- 541163
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327927Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110918Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53772