Lumen auraus

Anonyymi

Millä säännöillä lumet aurataan varkauden kaupungin teillä?

Vaikuttaa siltä, että viisikko kuja aurataan aina ensimmäisenä, pääteiden kanssa.

Onko tämä niin, että demari poliitikkojen asuttamat kujat aurataan ensin ja muiden jätetään kokonaan auraamatta.

Härskiä touhua.....

13

131

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eka kerta vuosiin, kun Varkaudessa katuja/kevyenliikenteen väylää seurattiin erittäin hyvin Varkauden keskustassa, jouluaattona'kin!
      Kiitos!

    • Anonyymi

      pitää olla neli veto katu maasturi että pärjää warkaudessa!

    • Anonyymi

      Mitä sossupummit tarvii aurausta ,vejätte kaljjaa vaa ja sossuun kahlaatte lissää rahhoo hakemhan.

      • Anonyymi

        Sossupummit ei tarvii aurausta🤣kuka tällästä paskaa tänne edes kirjoittaa. Äo70-80välillä🤣


      • Anonyymi

        Keskiolut kuuluu elintarvikkeisiin.Ruokaa ja olutta on myynnissä kaupoissa.
        Jokainen saa käyttää euronsa miten haluaa, kun ei pummaa eikä ole häiriöksi muille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keskiolut kuuluu elintarvikkeisiin.Ruokaa ja olutta on myynnissä kaupoissa.
        Jokainen saa käyttää euronsa miten haluaa, kun ei pummaa eikä ole häiriöksi muille.

        Sossupummit pummaa ja kuppaa veronmaksajien rahat, menisivät töihin ja auttaisivat yhteiskuntaa. Helvetin verenimijälepakot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sossupummit ei tarvii aurausta🤣kuka tällästä paskaa tänne edes kirjoittaa. Äo70-80välillä🤣

        Me sossupummit asutaan omakotitalossa. Korona vei töitä niin jouduttiin hakemaan tt tukea. Että näin. Jatkossa on entisiä työläisiä Sossun tai kelan luukuilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sossupummit pummaa ja kuppaa veronmaksajien rahat, menisivät töihin ja auttaisivat yhteiskuntaa. Helvetin verenimijälepakot.

        Melkonen lepakko olet itse. Älä hauku pummeja,kun niitä on kavereissas mm rommanit.


      • Anonyymi

        Hei hei hei.. lopettaa voit jo skeidin..


    • Anonyymi

      Varkauden keskustassa hyvin aurattu.
      Lidlin portaissa edelleen viinipullonsirpaleet, lasten kengän pohjaan tarttui.Olleet jo yli kuukauden, hiekkaa päälle viskattu.Mikä talohuolto ?laiskoja ovat, kuka maksaa palkan ?

      • Anonyymi

        Aurasin lunta takillani Nekkatin pihalla.
        Oli kyynärpäät vereslihalla.
        Parit tuopit vedin huiviin.
        Taxi alle Länkkärissä
        Ketkutin ja takamusta hetkutin.
        Ukot ne nauroi, kun minä
        Tuopin toisen perään
        Huivin kauhoin.
        Kiskalta keapit lärviin kskaisin
        Takin Rammarin naulaan viskaisin


      • Anonyymi

        Ei saatana nyt oli sinulta viisaasti päätelty!
        Vaan uskallatko kasvotusten tulla kertomaan kuinka laiskoja sitä oikeasti ollaan, en sillä mut lainatakseni lauseen "nyt tuli varotukset täyteen" jonka tautta alkaa punottamaan kuantalo kuin Petteri porolla!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei saatana nyt oli sinulta viisaasti päätelty!
        Vaan uskallatko kasvotusten tulla kertomaan kuinka laiskoja sitä oikeasti ollaan, en sillä mut lainatakseni lauseen "nyt tuli varotukset täyteen" jonka tautta alkaa punottamaan kuantalo kuin Petteri porolla!

        Tuo ravintola ralli kertoo tästä täällä räkyttävästä päihdetalolla töissäolevasta nabaskybästä


    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe