Martinan taianomainen joulu?

Anonyymi

Joulukuusi? Joulupuuro? Lämmin tunnelma? Ilo? Hyvä olo?
Still waiting...

31

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miksi sä sitä tunnelmaa odotat?
      Mistä tiedät millainen tunnelma siellä oli?
      Kuvistako sen näit?
      Lopeta jo, nämä on niin tylsiä aloituksia.

      • Anonyymi

        Yhtä tylsiä kuin itse Martina !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhtä tylsiä kuin itse Martina !

        Elä nyt meidän kaikkien ihana Martina, ei joulunakaan häntä jätetä rauhaan edes pieneksi hetkeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elä nyt meidän kaikkien ihana Martina, ei joulunakaan häntä jätetä rauhaan edes pieneksi hetkeksi.

        Suurin toiveeni ensi vuodelle, että Martina laittaisi instagram tilinsä yksityiseksi ja häviäisi julkisuudesta, samoin Eerikäinen, siitä toive yläkertaan !!!!!!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suurin toiveeni ensi vuodelle, että Martina laittaisi instagram tilinsä yksityiseksi ja häviäisi julkisuudesta, samoin Eerikäinen, siitä toive yläkertaan !!!!!!!!!

        Sinun ei ole pakko seurata ja käydä katsomassa Martinan instatiliä!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suurin toiveeni ensi vuodelle, että Martina laittaisi instagram tilinsä yksityiseksi ja häviäisi julkisuudesta, samoin Eerikäinen, siitä toive yläkertaan !!!!!!!!!

        Joltain on mennyt mielenterveys Martinan ja Eskon menestymisen myötä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suurin toiveeni ensi vuodelle, että Martina laittaisi instagram tilinsä yksityiseksi ja häviäisi julkisuudesta, samoin Eerikäinen, siitä toive yläkertaan !!!!!!!!!

        Tuo toive kertoo pakkomielteestä noita kahta ihmistä kohtaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo toive kertoo pakkomielteestä noita kahta ihmistä kohtaan.

        Aivan nyt hän tunnusti aivan itse, et hänellä on pakkomielle Martinan ja Eskon instaan. Se on helvettiä, sama kuin raha-automaatti pelit joihin ihmiset ovat joutuneet kiinni.Nyt hän toivoo et M ja E- laittaisivat instansa yksityisiksi, ei se niin mene koskaan.Hae apua, kyllä sitä jostakin varmaan saat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joltain on mennyt mielenterveys Martinan ja Eskon menestymisen myötä.

        Menestymisen, herran jumala, missä ovat menestyneet ??????
        Onko heillä okein ura vai mikä, jossain oli Martinan ammatiksi laitettu "mediapersoona " just joo , no Eerikäinen ei osaa mitään kunhan höpisee familiaa !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhtä tylsiä kuin itse Martina !

        Sitä suuremmalla syyllä, lopeta seuraaminen 😎🙈


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suurin toiveeni ensi vuodelle, että Martina laittaisi instagram tilinsä yksityiseksi ja häviäisi julkisuudesta, samoin Eerikäinen, siitä toive yläkertaan !!!!!!!!!

        Sehän on helppoa, lopeta teini seuraaminen ja jatka Sofian seuraamista.. nou hätä ressukka


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän on helppoa, lopeta teini seuraaminen ja jatka Sofian seuraamista.. nou hätä ressukka

        En seuraa, enkä fanita kumpaakaan, löytyy paljon hauskempia ja mielenkiintoisempia seurattavia !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän on helppoa, lopeta teini seuraaminen ja jatka Sofian seuraamista.. nou hätä ressukka

        En todellakaan seuraa, fanittamisesta nyt puhumattakaan .


    • Anonyymi

      Ensi viikolla Martina matkustaa hänen suosikki tyypin kanssa Dubaihin eli näkee siellä miehensä.....mies ei vieläkään tullut Helsinkiin eikä Martina saanut kutsua Ruotsiin.
      Tapaavat vain Dubaissa siis tä-tosi rakkautta eikös juu.

      • Anonyymi

        Miksi miehen pitäisi tulla helsinkiin?
        Mistä tiedät että mies ei ole suomessa?
        Mitäs se sulle kuuluu, kuka dubaihin matkustaa?

        Aika pakkomielle sulla martinan asioihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi miehen pitäisi tulla helsinkiin?
        Mistä tiedät että mies ei ole suomessa?
        Mitäs se sulle kuuluu, kuka dubaihin matkustaa?

        Aika pakkomielle sulla martinan asioihin.

        Ahaa, eli Suomessa on herra B. Miksi täytyy tunkea aina Dubaihin? Outoa on.


      • Anonyymi

        Miksi noin pakonomainen tarve on tietää Martinan mies asioista ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi miehen pitäisi tulla helsinkiin?
        Mistä tiedät että mies ei ole suomessa?
        Mitäs se sulle kuuluu, kuka dubaihin matkustaa?

        Aika pakkomielle sulla martinan asioihin.

        Mä luin, että Sofia matkustaa Dubaihin, siitä jaksetaan rällättää täällä palstoilla, kuulukohan se kenellekään muulle kuin Sofialle itselleen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi miehen pitäisi tulla helsinkiin?
        Mistä tiedät että mies ei ole suomessa?
        Mitäs se sulle kuuluu, kuka dubaihin matkustaa?

        Aika pakkomielle sulla martinan asioihin.

        Martina tuo itse kaikki asiansa julkisuuteen ja tämä on keskustelu julkisuuden henkilöistä.Sofiasta saa kirjoittaa mitä tahansa mutta Martinasta ei mitään...Martina hovi tiimi taas vauhdissa. Sulla on pakkomielle vastata jokaiseen Martinaa koskevaan asiaan jotai n tyylillä: siiderivalaat,mitä se sulle kuuluu jne jne .Joten oisko nyt aika lähteä fanimatkalle Dubaihin Martinan kanssa jotta aivot saavat hiukan lepoa.


      • Anonyymi

        Taas tulee kuva uimavalvojan kanssa naama sydämellä peitettynä 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas tulee kuva uimavalvojan kanssa naama sydämellä peitettynä 😂

        🤣👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas tulee kuva uimavalvojan kanssa naama sydämellä peitettynä 😂

        Kyllä sieltä löytyy näitä hotellin henkilökuntaan kuuluvia miehiä, joita voi kuvata, ovat siirtotyövoimaa, yleensä Intiasta tai Aasiasta. Arabeja ei kuvata !


    • Anonyymi

      Jos yleensä on ketään miestä, eihän Martina ole miehestä puhunut ja jos on niin onhan voinut olla Levillä koko ajan mutta Martina ei ole halunnut esitellä koko kansalle.

      • Anonyymi

        Ei ole Martinalla miestä eikä Eskolla naista, mutta on heillä " mun jengi " Oh Yeah....voi voi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole Martinalla miestä eikä Eskolla naista, mutta on heillä " mun jengi " Oh Yeah....voi voi

        On sillä mies ............Dubaissa jota tapaa kerran 2 kuukaudessa auringon alla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On sillä mies ............Dubaissa jota tapaa kerran 2 kuukaudessa auringon alla.

        Martina käy rakastamassa vuokrarahat.

        Varoittava esimerkki kaikille, joille koulu ei maistu. Sitten jää vain tämä vaihtoehto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martina käy rakastamassa vuokrarahat.

        Varoittava esimerkki kaikille, joille koulu ei maistu. Sitten jää vain tämä vaihtoehto.

        Sofi meni jo vuokrarahoja tienaa, koska vuodenalussa muuttaa vuokraasuntoon yksin.Ompas tunkua taas Dubaihin naisilla 😍


    • Anonyymi

      Kyllä taianomaista joulua pitäis näyttää rahvaalle. Ei me muuten kateellisia oltaisikaan.

      • Anonyymi

        Mikä ihme tämä taianomainen joulu oli? Ei kyllä välittynyt lainkaan vaan lähinnä välittyi väsyneen näköinen ’kuka tahansa’.


    • Anonyymi

      Martan mies ei tullutkaan Leville. Kirjoitti instaan ennen kuin lähtivät pohjoiseen,että tapaa siellä rakkaansa oli sydämmellä merkannut hänet.Näkyy vieläkin hänen instassaan.

      • Anonyymi

        Kirjoitti UV (Uusi vuosi) lähestyy ja näen mun sydän. Voi tarkoittaa mitä tahansa. Esim. rakastaa maata (Dubai) tai joku rakas ystävä siellä. Ei voi tietää. Ja vuosi 2021 on sitäpaitsi aika pitkä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      74
      2240
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      175
      1751
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      157
      1606
    4. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1382
    5. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1378
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      293
      1237
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      135
      1109
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1063
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1052
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      55
      948
    Aihe