Laittanut per$aukinen entinen alppitähti vaimon ruotuun. Siellä hoitelee heppojansa ja nyyhkii somessa yksinäisyyttään, on Virossa. Ja hirveä on jätetyksi tulemisen pelko?! Ehkä kannattaisi ajatella ennen kuin huutelee vieraisiin pöytiin. Mutta jo loppiaisviikolla viimeistään Riiniksen avautumishaastis. Ehkä tämä palauttaa maan pinnalle itsestään liikoja luulevan rouvan ja oppii jotakin paitsi itsestään niin elämästä yleensä. Kallella hauskaa muksujen kanssa...
Riinis itkuilee
18
923
Vastaukset
- Anonyymi
Jospa käy käteinen vähiin, niin pitää jo itkeä ruikuttaa, Kallea apuun !!!
- Anonyymi
Joo, eikö itkenyt jossain vaiheessa että lapsilisät ainoa tulo? Sitten haki jotain työpaikkaa jota ei saanut ja kertoili julkisuuteen että oli niin pätevä että olisi voinut hoitaa koko puljun päällikköhommat. Toimistotyötä sai, mutta oli niiiiin tylsää ja raskasta. Kalle ei varmaan rahoita enää takavuosien malliin.
Ovela veto somettaa toistakymmentä vuotta nuorempien tyrkkyjen tapaan. Päivystävä viihdetoimittaja tarttuu täkyyn kotikonttorilta, tekee jutun lehteen ja voilà! Taas nimi ja naama nettilehdessä. Mutta joutuiko the Riinis valitsemaan hepat versus lapset vai onko oikea aviokriisi.
- Anonyymi
Riinis on nolo
- Anonyymi
Riinis on Milla Magia 🤔. On on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Riinis on Milla Magia 🤔. On on.
Peiliin katsominen vois auttaa.
- Anonyymi
Nyt on aikaa kuvata törröhuulia
- Anonyymi
..Käyttöä tod.On: Kasvot(suu silmät HUULET10 LommoposketNAM!!! CALL"044 9698614
- Anonyymi
Vauhti tekee zyskovitsit https://www.iltalehti.fi/talviurheilu/a/8b42f2e2-1193-4170-afca-e2421d9fe4dc
- Anonyymi
Tuliko liikemiesrakas jouluksi Viroon?
- Anonyymi
Onko Riiniksellä nimi velka kirjassa jolla tornion talo tehty. On 630tuhatta syytä saada julkisuutta ja talo myydyksi. Hieno paikka on. Taitaa ylläpito olla kallista ja lainaakin pitäisi lyhentää. Jos kiinnityksiä 700tuhannelle otettu niin ei erät pieniä ole
- Anonyymi
Olikos se Kallen kotitalo. Ainakin isänsä rakentama.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olikos se Kallen kotitalo. Ainakin isänsä rakentama.
Isänsä Kallelle rakentama, sääli jos joutuu myymään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Isänsä Kallelle rakentama, sääli jos joutuu myymään.
Myyty jo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myyty jo.
Voi ei. Olisi ollut lapsilla jotain pysyvyyttä kun niitä on viety ympäriinsä. Kamalaa elämää kun koulut ja kaverit vaihtuu koko ajan.
- Anonyymi
Millähän ihmeellä Riinis meinaa hevosensa elättää jos Kalle ottaa eron?
- Anonyymi
Prkkll, joutuu Riinis vielä töihin. Ai ka-ma-laa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Prkkll, joutuu Riinis vielä töihin. Ai ka-ma-laa.
No mutku ei pysty kun muuttuu tönkkösuolatuksi silliksi. Ei kertakaikkiaan voi töitä tehdä.
- Anonyymi
Miksei Riiniksen huulitäytteitä saa kommentoida?
Kyllä se nyt on ihan jokaisen nähtävissä, että piikitys on todella epäonnistunut. Työn jälki on suorastaan irvokkaan luokatonta. Tuollaisesta puoskaroinnista pitäisi Riiniksen saada rahat takaisin ja korvaukset päälle!
Olisi kiva tietää, millä klinikalla tehdään noin epäonnistuneita täytehoitoja (että tietää välttää).
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531489- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231218- 1401044
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten337831Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50643Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602