Riinis itkuilee

Anonyymi

Laittanut per$aukinen entinen alppitähti vaimon ruotuun. Siellä hoitelee heppojansa ja nyyhkii somessa yksinäisyyttään, on Virossa. Ja hirveä on jätetyksi tulemisen pelko?! Ehkä kannattaisi ajatella ennen kuin huutelee vieraisiin pöytiin. Mutta jo loppiaisviikolla viimeistään Riiniksen avautumishaastis. Ehkä tämä palauttaa maan pinnalle itsestään liikoja luulevan rouvan ja oppii jotakin paitsi itsestään niin elämästä yleensä. Kallella hauskaa muksujen kanssa...

18

923

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jospa käy käteinen vähiin, niin pitää jo itkeä ruikuttaa, Kallea apuun !!!

      • Anonyymi

        Joo, eikö itkenyt jossain vaiheessa että lapsilisät ainoa tulo? Sitten haki jotain työpaikkaa jota ei saanut ja kertoili julkisuuteen että oli niin pätevä että olisi voinut hoitaa koko puljun päällikköhommat. Toimistotyötä sai, mutta oli niiiiin tylsää ja raskasta. Kalle ei varmaan rahoita enää takavuosien malliin.

        Ovela veto somettaa toistakymmentä vuotta nuorempien tyrkkyjen tapaan. Päivystävä viihdetoimittaja tarttuu täkyyn kotikonttorilta, tekee jutun lehteen ja voilà! Taas nimi ja naama nettilehdessä. Mutta joutuiko the Riinis valitsemaan hepat versus lapset vai onko oikea aviokriisi.


    • Anonyymi

      Riinis on nolo

      • Anonyymi

        Riinis on Milla Magia 🤔. On on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riinis on Milla Magia 🤔. On on.

        Peiliin katsominen vois auttaa.


    • Anonyymi

      Nyt on aikaa kuvata törröhuulia

      • Anonyymi

        ..Käyttöä tod.On: Kasvot(suu silmät HUULET10 LommoposketNAM!!! CALL"044 9698614


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Tuliko liikemiesrakas jouluksi Viroon?

    • Anonyymi

      Onko Riiniksellä nimi velka kirjassa jolla tornion talo tehty. On 630tuhatta syytä saada julkisuutta ja talo myydyksi. Hieno paikka on. Taitaa ylläpito olla kallista ja lainaakin pitäisi lyhentää. Jos kiinnityksiä 700tuhannelle otettu niin ei erät pieniä ole

      • Anonyymi

        Olikos se Kallen kotitalo. Ainakin isänsä rakentama.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olikos se Kallen kotitalo. Ainakin isänsä rakentama.

        Isänsä Kallelle rakentama, sääli jos joutuu myymään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Isänsä Kallelle rakentama, sääli jos joutuu myymään.

        Myyty jo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myyty jo.

        Voi ei. Olisi ollut lapsilla jotain pysyvyyttä kun niitä on viety ympäriinsä. Kamalaa elämää kun koulut ja kaverit vaihtuu koko ajan.


    • Anonyymi

      Millähän ihmeellä Riinis meinaa hevosensa elättää jos Kalle ottaa eron?

      • Anonyymi

        Prkkll, joutuu Riinis vielä töihin. Ai ka-ma-laa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Prkkll, joutuu Riinis vielä töihin. Ai ka-ma-laa.

        No mutku ei pysty kun muuttuu tönkkösuolatuksi silliksi. Ei kertakaikkiaan voi töitä tehdä.


    • Anonyymi

      Miksei Riiniksen huulitäytteitä saa kommentoida?

      Kyllä se nyt on ihan jokaisen nähtävissä, että piikitys on todella epäonnistunut. Työn jälki on suorastaan irvokkaan luokatonta. Tuollaisesta puoskaroinnista pitäisi Riiniksen saada rahat takaisin ja korvaukset päälle!

      Olisi kiva tietää, millä klinikalla tehdään noin epäonnistuneita täytehoitoja (että tietää välttää).

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      195
      2063
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1149
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      805
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      731
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      547
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      532
    Aihe