Riinis itkuilee

Anonyymi

Laittanut per$aukinen entinen alppitähti vaimon ruotuun. Siellä hoitelee heppojansa ja nyyhkii somessa yksinäisyyttään, on Virossa. Ja hirveä on jätetyksi tulemisen pelko?! Ehkä kannattaisi ajatella ennen kuin huutelee vieraisiin pöytiin. Mutta jo loppiaisviikolla viimeistään Riiniksen avautumishaastis. Ehkä tämä palauttaa maan pinnalle itsestään liikoja luulevan rouvan ja oppii jotakin paitsi itsestään niin elämästä yleensä. Kallella hauskaa muksujen kanssa...

18

923

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jospa käy käteinen vähiin, niin pitää jo itkeä ruikuttaa, Kallea apuun !!!

      • Anonyymi

        Joo, eikö itkenyt jossain vaiheessa että lapsilisät ainoa tulo? Sitten haki jotain työpaikkaa jota ei saanut ja kertoili julkisuuteen että oli niin pätevä että olisi voinut hoitaa koko puljun päällikköhommat. Toimistotyötä sai, mutta oli niiiiin tylsää ja raskasta. Kalle ei varmaan rahoita enää takavuosien malliin.

        Ovela veto somettaa toistakymmentä vuotta nuorempien tyrkkyjen tapaan. Päivystävä viihdetoimittaja tarttuu täkyyn kotikonttorilta, tekee jutun lehteen ja voilà! Taas nimi ja naama nettilehdessä. Mutta joutuiko the Riinis valitsemaan hepat versus lapset vai onko oikea aviokriisi.


    • Anonyymi

      Riinis on nolo

      • Anonyymi

        Riinis on Milla Magia 🤔. On on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riinis on Milla Magia 🤔. On on.

        Peiliin katsominen vois auttaa.


    • Anonyymi

      Nyt on aikaa kuvata törröhuulia

      • Anonyymi

        ..Käyttöä tod.On: Kasvot(suu silmät HUULET10 LommoposketNAM!!! CALL"044 9698614


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Tuliko liikemiesrakas jouluksi Viroon?

    • Anonyymi

      Onko Riiniksellä nimi velka kirjassa jolla tornion talo tehty. On 630tuhatta syytä saada julkisuutta ja talo myydyksi. Hieno paikka on. Taitaa ylläpito olla kallista ja lainaakin pitäisi lyhentää. Jos kiinnityksiä 700tuhannelle otettu niin ei erät pieniä ole

      • Anonyymi

        Olikos se Kallen kotitalo. Ainakin isänsä rakentama.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olikos se Kallen kotitalo. Ainakin isänsä rakentama.

        Isänsä Kallelle rakentama, sääli jos joutuu myymään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Isänsä Kallelle rakentama, sääli jos joutuu myymään.

        Myyty jo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myyty jo.

        Voi ei. Olisi ollut lapsilla jotain pysyvyyttä kun niitä on viety ympäriinsä. Kamalaa elämää kun koulut ja kaverit vaihtuu koko ajan.


    • Anonyymi

      Millähän ihmeellä Riinis meinaa hevosensa elättää jos Kalle ottaa eron?

      • Anonyymi

        Prkkll, joutuu Riinis vielä töihin. Ai ka-ma-laa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Prkkll, joutuu Riinis vielä töihin. Ai ka-ma-laa.

        No mutku ei pysty kun muuttuu tönkkösuolatuksi silliksi. Ei kertakaikkiaan voi töitä tehdä.


    • Anonyymi

      Miksei Riiniksen huulitäytteitä saa kommentoida?

      Kyllä se nyt on ihan jokaisen nähtävissä, että piikitys on todella epäonnistunut. Työn jälki on suorastaan irvokkaan luokatonta. Tuollaisesta puoskaroinnista pitäisi Riiniksen saada rahat takaisin ja korvaukset päälle!

      Olisi kiva tietää, millä klinikalla tehdään noin epäonnistuneita täytehoitoja (että tietää välttää).

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      123
      1182
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1038
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      862
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      112
      818
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      270
      724
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      685
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      657
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      41
      584
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      579
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      545
    Aihe