Riinis itkuilee

Anonyymi

Laittanut per$aukinen entinen alppitähti vaimon ruotuun. Siellä hoitelee heppojansa ja nyyhkii somessa yksinäisyyttään, on Virossa. Ja hirveä on jätetyksi tulemisen pelko?! Ehkä kannattaisi ajatella ennen kuin huutelee vieraisiin pöytiin. Mutta jo loppiaisviikolla viimeistään Riiniksen avautumishaastis. Ehkä tämä palauttaa maan pinnalle itsestään liikoja luulevan rouvan ja oppii jotakin paitsi itsestään niin elämästä yleensä. Kallella hauskaa muksujen kanssa...

18

923

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jospa käy käteinen vähiin, niin pitää jo itkeä ruikuttaa, Kallea apuun !!!

      • Anonyymi

        Joo, eikö itkenyt jossain vaiheessa että lapsilisät ainoa tulo? Sitten haki jotain työpaikkaa jota ei saanut ja kertoili julkisuuteen että oli niin pätevä että olisi voinut hoitaa koko puljun päällikköhommat. Toimistotyötä sai, mutta oli niiiiin tylsää ja raskasta. Kalle ei varmaan rahoita enää takavuosien malliin.

        Ovela veto somettaa toistakymmentä vuotta nuorempien tyrkkyjen tapaan. Päivystävä viihdetoimittaja tarttuu täkyyn kotikonttorilta, tekee jutun lehteen ja voilà! Taas nimi ja naama nettilehdessä. Mutta joutuiko the Riinis valitsemaan hepat versus lapset vai onko oikea aviokriisi.


    • Anonyymi

      Riinis on nolo

      • Anonyymi

        Riinis on Milla Magia 🤔. On on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riinis on Milla Magia 🤔. On on.

        Peiliin katsominen vois auttaa.


    • Anonyymi

      Nyt on aikaa kuvata törröhuulia

      • Anonyymi

        ..Käyttöä tod.On: Kasvot(suu silmät HUULET10 LommoposketNAM!!! CALL"044 9698614


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Tuliko liikemiesrakas jouluksi Viroon?

    • Anonyymi

      Onko Riiniksellä nimi velka kirjassa jolla tornion talo tehty. On 630tuhatta syytä saada julkisuutta ja talo myydyksi. Hieno paikka on. Taitaa ylläpito olla kallista ja lainaakin pitäisi lyhentää. Jos kiinnityksiä 700tuhannelle otettu niin ei erät pieniä ole

      • Anonyymi

        Olikos se Kallen kotitalo. Ainakin isänsä rakentama.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olikos se Kallen kotitalo. Ainakin isänsä rakentama.

        Isänsä Kallelle rakentama, sääli jos joutuu myymään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Isänsä Kallelle rakentama, sääli jos joutuu myymään.

        Myyty jo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myyty jo.

        Voi ei. Olisi ollut lapsilla jotain pysyvyyttä kun niitä on viety ympäriinsä. Kamalaa elämää kun koulut ja kaverit vaihtuu koko ajan.


    • Anonyymi

      Millähän ihmeellä Riinis meinaa hevosensa elättää jos Kalle ottaa eron?

      • Anonyymi

        Prkkll, joutuu Riinis vielä töihin. Ai ka-ma-laa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Prkkll, joutuu Riinis vielä töihin. Ai ka-ma-laa.

        No mutku ei pysty kun muuttuu tönkkösuolatuksi silliksi. Ei kertakaikkiaan voi töitä tehdä.


    • Anonyymi

      Miksei Riiniksen huulitäytteitä saa kommentoida?

      Kyllä se nyt on ihan jokaisen nähtävissä, että piikitys on todella epäonnistunut. Työn jälki on suorastaan irvokkaan luokatonta. Tuollaisesta puoskaroinnista pitäisi Riiniksen saada rahat takaisin ja korvaukset päälle!

      Olisi kiva tietää, millä klinikalla tehdään noin epäonnistuneita täytehoitoja (että tietää välttää).

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      194
      1566
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      80
      1090
    3. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      96
      894
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      77
      885
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      85
      788
    6. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      744
    7. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      111
      723
    8. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      117
      618
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      48
      597
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      19
      566
    Aihe